vixen Skrevet 8. september 2005 #41 Del Skrevet 8. september 2005 Du har vel det ja... Var han lett å stjele? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 8. september 2005 #42 Del Skrevet 8. september 2005 Her hintes det så tastene flyr vegg i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 8. september 2005 #43 Del Skrevet 8. september 2005 Hintes?! Å nei da... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 8. september 2005 #44 Del Skrevet 8. september 2005 Du har vel det ja... Var han lett å stjele? -viXen- ← Veldig.. eller, vet ikke helt om jeg stjal ham eller om han kom frivillig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 8. september 2005 #45 Del Skrevet 8. september 2005 Veldig.. eller, vet ikke helt om jeg stjal ham eller om han kom frivillig.. ← Det hadde ikke vært så uvanlig om det siste der heller sikkert.. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
greikar Skrevet 8. september 2005 #46 Del Skrevet 8. september 2005 Etter at greikar desperat prøvde å sjekke meg opp med masse dirty triks, så er min PM stappfull nå. Så full at den nærmest renner over! Herregud ass... desperat fyr! Eller så var det en ønskedrøm... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 9. september 2005 #47 Del Skrevet 9. september 2005 lalala.... *fnise* holder dere på med utroskap over pm og kanskje? tante seroxata holder oppsikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. september 2005 #48 Del Skrevet 9. september 2005 jeg har ikke fått pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 9. september 2005 #49 Del Skrevet 9. september 2005 jeg har ikke fått pm ← *kommer kommer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. september 2005 #50 Del Skrevet 9. september 2005 *kommer kommer* ← gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 9. september 2005 #51 Del Skrevet 9. september 2005 ...bite i det sure eplet.. ← Hæh?? Jeg er ikke sur, så det er ikke noen vits i å bite!! Med mindre du mente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 9. september 2005 #52 Del Skrevet 9. september 2005 Hæh?? Jeg er ikke sur, så det er ikke noen vits i å bite!! Med mindre du mente... Da så. Tror du vet meget godt hva jeg mente... :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 9. september 2005 #53 Del Skrevet 9. september 2005 Da så. Tror du vet meget godt hva jeg mente... :kgblunk: ← He, he, noen ganger har man bare lyst til å få det inn med teskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 9. september 2005 #54 Del Skrevet 9. september 2005 He, he, noen ganger har man bare lyst til å få det inn med teskje... ← Hehe, bare for å få en bekreftelse på at antagelsen var riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2005 #55 Del Skrevet 9. september 2005 Denne tråden har jo slått an. Masse preik her, ja. Holder kontakten med en søtnos fra Trondheim.... Hvorfor må de bo så forbanna langt unna da? Kanskje jeg kan få ham faxet over? Hmm... Men nå må jeg nesten gå og slette litt i pm-inboxen min. Stappfull av post fra desperate mannfolk. Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 9. september 2005 #56 Del Skrevet 9. september 2005 Men nå må jeg nesten gå og slette litt i pm-inboxen min. Stappfull av post fra desperate mannfolk. Makan! ← Å? er det greikar som er ute på tur igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 9. september 2005 #57 Del Skrevet 9. september 2005 Er du redd for konkurranse fra den greie karen? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 9. september 2005 #58 Del Skrevet 9. september 2005 Er du redd for konkurranse fra den greie karen? -viXen- ← Hehe, nei. Tror vi stiller i forskjellige "klasser".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2005 #59 Del Skrevet 9. september 2005 Å? er det greikar som er ute på tur igjen? ← Ja, faderullan. Også har Seroxata kommet med en del uanstendige forslag også... (eller drømte jeg det og?) Begynner å bli piiinlig ettertraktet nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 9. september 2005 #60 Del Skrevet 9. september 2005 Hehe, nei. Tror vi stiller i forskjellige "klasser".... ← Tror du kan forklare det for oss jeg, sånn at vi ikke misforstår noe nå... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå