Gå til innhold

Melde flytting fra Oslo for å trene på SATS?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet hvordan det praktiseres med at ''Vi er åpen for de som er bosatt i Bærum kommune''? Er det slik at medlemskapet er stengt for å booke seg inn til senteret osv. selv om man har fått booket seg inn via appen/nett i forkant, så stoppes man i døra?

Er det ikke bare f.eks. å endre adressen til en random adresse i kommunen du vil trene i og dra til senteret sekundet etter? Eller bare spør de i døra om du bor i kommunen og du kan bare si ja?

Anonymkode: 5a73b...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå åpner Sats i Oslo neste uke. 

Anonymkode: 50c29...49c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå åpner Sats i Oslo neste uke. 

Anonymkode: 50c29...49c

Ja, men ikke gruppetrening.

Lurer på hvordan reglene da blir, siden man stengte Oslo-folk ute fra SATS Bærum pga. den store pågangen til både egentrening og gruppetrening. 60 % av SATS-medlemmene går på gruppetrening, så det er det jeg er spent på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen her som jobber på SATS som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Update: jeg greide å booke meg inn på gruppetime i Bærum. Samtidig er jo medlemskapet mitt låst i Oslo. Så den logikken forsto jeg ikke. Treningssentre i Oslo og Bærum regnes jo som Stor-Oslo som egen sone.

Er det slik at de tar stikkprøver for å se om du faktisk er bosatt i kommunen? I teorien skulle man jo bare kunne scanne seg inn og delta? Sist det var slik at Norge åpnet litt men Oslo var mer strengt, så sa de at de skulle ta kontroll på at du bodde i kommunen senteret lå i, vet ikke om det er status fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...