AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Hei. Jeg og familien bor på et ganske lite sted som verken jeg eller min mann har et forhold til. Vi kjenner nesten ingen her, og det går ut over min psykiske helse. Barna har venner her som de trives med og liker å leke med. Jeg og min mann har ingen. Min mann sier at det går bra fordi barna er viktigst, men jeg vet ikke om jeg klarer mer. Jeg har begynt å se på leiligheter på finn og vurderer å flytte med hele familien. Kan jeg gjøre dette? Er jeg narsist? Jeg vil bare bo et sted jeg kjenner folk. Anonymkode: c5f33...2cd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Fiffig forkortelse. Anonymkode: 64127...532 11
CorvusCorax Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 (endret) Hva er narsist? Mener du narsissist? Ut i fra innlegget ditt høres det ut som du ikke vet hva det betyr. Les deg opp litt du! Endret 22. mai 2021 av CorvusCorax 12
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Herregud hvor patetisk går det ann å bli? Jeg bretter ut mitt hjerte og alt dere bryr dere om er en dum skrivefeil. Fremmede på internett er jordens avskum. Svar på spørsmålet eller ti still! Anonymkode: c5f33...2cd 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 CorvusCorax skrev (5 minutter siden): Hva er narsist? Mener du narsissist? Ut i fra innlegget ditt høres det ut som du ikke vet hva det betyr. Les deg opp litt du! Lese meg opp på wikipedia sånn som du 🤣 Anonymkode: c5f33...2cd
Tulling Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fremmede på internett er jordens avskum. Svar på spørsmålet eller ti still! Anonymkode: c5f33...2cd Nei. du er kanskje ikke narsisisst, men frekk og ufin passer bra akkurat nå. 26
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Tulling skrev (Akkurat nå): Nei. du er kanskje ikke narsisisst, men frekk og ufin passer bra akkurat nå. Jeg gikk kanskje litt over styr. Det kan jeg gå med på. Men jeg blir så frustrert når folk ikke svarer saklig og bare henger seg opp i rettskrivingen min. Dette er et problem jeg virkelig vil ha svar på. Jeg føler meg så kjip... Anonymkode: c5f33...2cd 2
CorvusCorax Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lese meg opp på wikipedia sånn som du 🤣 Anonymkode: c5f33...2cd ? Hm... Du viser tegn på et grandiost ego. At du tror du sitter på fasiten og vet hva andre tenker/gjør. 3
CorvusCorax Skrevet 22. mai 2021 #9 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Herregud hvor patetisk går det ann å bli? Jeg bretter ut mitt hjerte og alt dere bryr dere om er en dum skrivefeil. Fremmede på internett er jordens avskum. Svar på spørsmålet eller ti still! Anonymkode: c5f33...2cd Bretter ut hjerte ditt? Slutt å trolle. Gjesp. 3
Tulling Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 Hva er ressonementet ditt som leder deg til å tro at du er narsisisst ? 9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #11 Skrevet 22. mai 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): ? Hm... Du viser tegn på et grandiost ego. At du tror du sitter på fasiten og vet hva andre tenker/gjør. Du var ganske frekk du også. Jeg svarte bare med samme mynt. Hva har du lest da? Freud? Anonymkode: c5f33...2cd
CorvusCorax Skrevet 22. mai 2021 #12 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du var ganske frekk du også. Jeg svarte bare med samme mynt. Hva har du lest da? Freud? Anonymkode: c5f33...2cd Nei. Jeg var ikke frekk. At du tolker det sånn er ditt problem. Ta deg en tur til fastlegen du, så får du hjelp med din mentale helse... være seg narsissistisk personlighetsforstyrrelse eller hva annet du måtte lide av. 😘 Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #13 Skrevet 22. mai 2021 Tulling skrev (Akkurat nå): Hva er ressonementet ditt som leder deg til å tro at du er narsisisst ? At jeg vurderer å flytte for å få meg venner selv, selv om barna mine har venner her vi bor nå og ikke har noen garanti for å få nye venner hvis vi flytter. Jeg lurer egentlig mer på om det hadde vært greit enn om jeg faktisk er narsissist. Anonymkode: c5f33...2cd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #14 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At jeg vurderer å flytte for å få meg venner selv, selv om barna mine har venner her vi bor nå og ikke har noen garanti for å få nye venner hvis vi flytter. Jeg lurer egentlig mer på om det hadde vært greit enn om jeg faktisk er narsissist. Anonymkode: c5f33...2cd Hvis du hadde vært narsissist så hadde du sannsynligvis ikke lurt på dette i det hele tatt. Anonymkode: 991e7...475 12
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #15 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At jeg vurderer å flytte for å få meg venner selv, selv om barna mine har venner her vi bor nå og ikke har noen garanti for å få nye venner hvis vi flytter. Jeg lurer egentlig mer på om det hadde vært greit enn om jeg faktisk er narsissist. Anonymkode: c5f33...2cd Vi har ikke nok info til å bedømme om det er lurest å flytte eller å bli, men det er mange med barn som flytter hvert år. Hvis du er ulykkelig pga bosted er det ikke nødvendigvis krise å flytte selv om dere har barn. Anonymkode: 991e7...475 1
Cuntzilla Skrevet 22. mai 2021 #16 Skrevet 22. mai 2021 En narsissist vil vel aldri stemple seg selv som det, det er jo nærmeste en motsetning å være narsissist og gi seg selv en diagnose på at det er noe galt med en selv og egen selvfølelse. Egoist er ordet du er ute etter. At du tenker mest på seg selv her. Helt vanlig og ikke en personlighetsforstyrrelse. Ja, det er i utgangspunktet litt egoistisk å ville flytte når barna trives der, men det er jo viktig å tenke på deg selv og mannen også. Barn finner fort nye venner. Kan godt være det å flytte er den beste avgjørelsen for familien samlet. 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #17 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): At jeg vurderer å flytte for å få meg venner selv, selv om barna mine har venner her vi bor nå og ikke har noen garanti for å få nye venner hvis vi flytter. Jeg lurer egentlig mer på om det hadde vært greit enn om jeg faktisk er narsissist. Anonymkode: c5f33...2cd Hvor gamle er barna dine da? Jo yngre de er, jo lettere vil de smelte inn i nytt miljø og få nye venner der dere flytter. Jeg flyttet en gang da jeg var 10, og fikk meg en drøss nye venner med en gang i klassen. Anonymkode: 407ce...e40 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #18 Skrevet 22. mai 2021 Cuntzilla skrev (2 timer siden): En narsissist vil vel aldri stemple seg selv som det, det er jo nærmeste en motsetning å være narsissist og gi seg selv en diagnose på at det er noe galt med en selv og egen selvfølelse. Egoist er ordet du er ute etter. At du tenker mest på seg selv her. Helt vanlig og ikke en personlighetsforstyrrelse. Ja, det er i utgangspunktet litt egoistisk å ville flytte når barna trives der, men det er jo viktig å tenke på deg selv og mannen også. Barn finner fort nye venner. Kan godt være det å flytte er den beste avgjørelsen for familien samlet. https://www.hjelptilhjelp.no/Personlighetsforstyrrelser/ett-sporsmal-er-nok-for-a-identifisere-en-narsissist Anonymkode: 483f2...0d4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #19 Skrevet 22. mai 2021 Blir vanskelig å ta dette seriøst dersom du ikke kan gi en konkret begrunnelse til hvorfor du tenker du er en narsissist. Anonymkode: 483f2...0d4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #20 Skrevet 22. mai 2021 Det heter ikke nasist men nazist. Anonymkode: 3d213...aef 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå