Gå til innhold

Fjerne tusjflekker?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg lærer visst aldri at tusjpenner og fly ikke hører sammen, og som takk fikk jeg fine, røde tusjflekker på den lyse (og dyre!) linbuksa mi. Nå har jeg gnidd inn flekken med Zalo, og skal vaske buksa på 60 grader, er det noe annet jeg kan gjøre?

(annet enn å bruke kulepenn/blyant på flyturer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det, ja? Jeg har jo Vanish-pulver, og lin tåler jo litt....Samtidig er buksa ispedd "sølv"tråder, så den har litt glans, så får håpe ikke det forsvinner i samme slengen. Men uten at flekken går bort, er 1500-kroners-buksa ubrukelig :(

Skal hive den i vaskemaskinen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre forsvant sølvglansen i samme slengen. :frustrert: Bruuns Bazar....Buksa mistet en knapp, og linningen gikk ned etter tre gangers bruk. Man skulle forvente mer. Men det er veldig OT, og buksa er kjempestilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

OT? Hva mener du med det?

Synd den mistet sølvglansen, men kanskje en som er flink med tekstiler kan hjelpe, kanskje en som syr klær, brudekjoler og slikt?

En knapp går an å sy på igjen...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT=off topic

Knappen er påsydd, buksa er strøket, og jeg er fornøyd. Heldigvis ble den jevnt falmet, i det minste. For øvrig er det en dressbukse av den typen som er trang over hoftene, men med vide lår, og den har den samme farge som den lyseste beige-tonen på KG. Perfekt til støvletter med høye hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...