AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #21 Del Skrevet 6. juni 2021 Fint! Min gutt heter Åre, samme historie som dere Anonymkode: edd37...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 6. juni 2021 #22 Del Skrevet 6. juni 2021 Høres billig ut. Alanya får meg til å tenke på en stripper. Slik høres navnet ut for meg. Gi barnet et ordentlig fornavn, så hun kan få jobb andre steder enn i en klesbutikk eller på Blaze. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #23 Del Skrevet 6. juni 2021 Liker både Alanya som navn og sted. Ville gått for det🙂Kunne ha brukt det selv. Anonymkode: 5b14c...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #24 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fint! Min gutt heter Åre, samme historie som dere Anonymkode: edd37...d39 🙊 interessant Anonymkode: 0d2f4...95f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #25 Del Skrevet 7. juni 2021 Realverdien skrev (7 minutter siden): Høres billig ut. Alanya får meg til å tenke på en stripper. Slik høres navnet ut for meg. Gi barnet et ordentlig fornavn, så hun kan få jobb andre steder enn i en klesbutikk eller på Blaze. Men på en annen side er vi i 2021 og det er lov å tøye grenser.. Om barnet passer til navnet så kommer folk til å assosiere navnet med barnet, ikke med Tyrkia, tenker nå jeg 😊 Anonymkode: 0d2f4...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 7. juni 2021 #26 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men på en annen side er vi i 2021 og det er lov å tøye grenser.. Om barnet passer til navnet så kommer folk til å assosiere navnet med barnet, ikke med Tyrkia, tenker nå jeg 😊 Anonymkode: 0d2f4...95f Hvilke grenser er lov å tøye? Er vel langt mindre fri flyt nå enn for tyve år siden f.eks. knapt et metalhead i burzumskjorte å se, alle går med masseproduserte tattiser, det er de samme femti sangene på radio, alle nyter de samme fem feriemotivene på instagrammen sin. Alle går kledd likt. Kritikk kalles for krenking og så videre. Tipper man skal bo bak en låve for å ikke tenke billig sprit og toppløse festberter som danser i ring rundt en avsugning på dansegulvet når man hører Alanya. Særlig med to foreldre som fant tonen der, skjønner man jo cirka hvilket harrynivå barnet skal vokse opp i. Er nok ikke så mange andre assosiasjoner til Alanya. Men for all del. Endret 7. juni 2021 av Realverdien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #27 Del Skrevet 7. juni 2021 Godt dere ikke møttes på Kreta eller Lesbos. Syns det er generelt litt teit å oppkalle barn etter land og byer. Hvis dere går fra hverandre så er plutselig noe av det spesielle med navnet borte også egentlig. Syns generelt det er rart at folk skal ha navn på barnet for å gjøre seg selv interessant. Når det er sagt så er det ikke det verste navnet dere kunne valgt. Dere var heldig med møtepunktet. Anonymkode: 4dab6...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #28 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alt er omtrent lov i dag, så lenge det ikke kan støte noen☺️ Anonymkode: 014ca...a96 Så omtrent ingenting er lov i dag da med andre ord Anonymkode: e4df9...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #29 Del Skrevet 7. juni 2021 Herlig! Gleder meg til mitt barn, Brøttum, skal begynne på skolen sammen med sine klassevenner Nesna, Edinburgh, Rena og Bø. Sistnevnte heter på toppen av det hele også Bø til etternavn. Rene Stompa-episoden, dette. Anonymkode: 91b0a...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå