AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Del Skrevet 21. mai 2021 Jeg får ikke endte språk til norsk i Fitbit appen. Har prøvd alt nå. Er det meningen det skal være på engelsk? Klokken er også på engelsk så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: f64af...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Del Skrevet 21. mai 2021 Så vidt jeg vet, kan du ikke endre språk til engelsk. Hvis du går inn i appen og klikker på brukerikonet ditt oppe til venstre og deretter klikker på din Fitbit under Devices, kan du endre utseendet på klokken under Clock faces. Hvis du i stedet for å gå inn på Devices scroller litt ned, finner du Advanced settings, og der kan du velge tidssone og angi sted. Etc. Prøv deg litt frem, det er en del som kan justeres etter preferanser. Anonymkode: 89d15...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Del Skrevet 21. mai 2021 Har prøvd å endre tidssone i appen. Velger Norge, men appen og klokken forblir på engelsk. Dersom jeg for eksempel velger svensk, så går klokken over til svensk mens appen forblir på engelsk. Skjønner ingenting. Jeg vil ha norsk Anonymkode: f64af...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 21. mai 2021 #4 Del Skrevet 21. mai 2021 Måtte faktisk sjekke selv, da jeg ikke tenker over om jeg leser engelsk eller norsk. Den er selvfølgelig på engelsk, og tviler på at man kan endre til norsk. Det er nok ganske kostbart å måtte passe på at oppdateringer blir riktig også på norsk, som er et veldig lite brukt språk i verdenssammenheng. Men i utgangspunktet skulle appen vært på norsk, siden man velger Norge, ifølge Fitbit sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Del Skrevet 21. mai 2021 Men litt rart det der. Nesten så jeg angrer på kjøpet, men nå er det vel for sent. Ikke åpent kjøp der jeg bor pga korona. Anonymkode: f64af...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Del Skrevet 21. mai 2021 Appen skal visst komme på norsk i løpet av veldig kort tid. Anonymkode: bf3de...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Appen skal visst komme på norsk i løpet av veldig kort tid. Anonymkode: bf3de...8e7 Hvordan vet du det? Jeg har kjøpt Fitbit sense. Og den går an å ha på dansk eller svensk. Det nærmeste man kommer norsk 😕 Anonymkode: f64af...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Del Skrevet 21. mai 2021 Jeg har sluttet å komplisere livet mitt med elektroniske gadgets, trenger bare mobil og en gammal brukt laptop. Kan anbefales. Anonymkode: 66d10...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #9 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har sluttet å komplisere livet mitt med elektroniske gadgets, trenger bare mobil og en gammal brukt laptop. Kan anbefales. Anonymkode: 66d10...de9 😅😅 Anonymkode: f64af...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan vet du det? Jeg har kjøpt Fitbit sense. Og den går an å ha på dansk eller svensk. Det nærmeste man kommer norsk 😕 Anonymkode: f64af...393 Jeg leste det på en artikkel fra tek.no for en stund siden. Anonymkode: bf3de...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg leste det på en artikkel fra tek.no for en stund siden. Anonymkode: bf3de...8e7 Ok, skal prøve å søke opp og lese litt jeg og. For synes det var veldig merkelig. Går jo an å velge Norge som land/region osv, men klokken går ikke over til norsk likevel. Men velger jeg Sverige som land så får jeg klokken inn på svensk 😕 Anonymkode: f64af...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #12 Del Skrevet 21. mai 2021 Fant ikke artikkelen om dette på tek.no 😕 Anonymkode: f64af...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå