Marlena Skrevet 6. desember 2002 #21 Skrevet 6. desember 2002 Jen, jeg venter i spenning.....Håper du er gravid!!!
Håper Skrevet 6. desember 2002 #22 Skrevet 6. desember 2002 Du er trett, kvalm og svimmel! jeg hadde tatt en test om jeg var deg, men det er jeg ikke og har du hatt symptomer før uten å teste positivt så er det forståelig at du venter. Men kanskje det at du ikke har gått inn for å bli gravid denne mnd var det som skulle til. Jeg krysser fingrene for dere. God helg, koz fra Håper
Jen Skrevet 8. desember 2002 Forfatter #23 Skrevet 8. desember 2002 Da var det endelig min tur til å få TO BLÅ! Kan ikke tro det! Var på julehandel i går og var innom et apotek og kjøpte med en test. Hadde i grunne tenkt å spare den litt, men ble såklart fristet til å ta en. Er så vant til at det ikke slår ut, så jeg ble nærmest sjokkskadet da det begynte å danne seg en strek i riktig rute! Måtte ringe søsteren min med en gang, og hun hev seg i bilen og kom for å dobbeltsjekke testen. Ingen tvil, det var to streker! Etter mine beregninger, og det er faktisk ikke tvil , må jeg ha blitt gravid 21. november. Så det er jo ganske tidlig i leken, men vi får bare håpe det lille frøet klarer å klore seg godt fast. Skal i hvertfall gjøre mitt for at det skal gå bra. Kjenner at handleturen i går tok på, for jeg er ganske støl i hele kroppen. Så i dag har jeg nesten ikke turt å gjøre noen ting. Går kjeeeeempe sent over gulvet når jeg skal røre meg, slik at jeg ikke skal riste løst noe . Blir vel vant til tanken snart, slik at jeg normaliserer meg litt.
Cobra Skrevet 8. desember 2002 #24 Skrevet 8. desember 2002 Gratulerer så mye med 2 blå , Jen. Lykke til videre med den lille spiren. :D Klem fra Cobra 31+0
Marlena Skrevet 8. desember 2002 #25 Skrevet 8. desember 2002 Kjempemasse Gratulerer, så fantastisk!!!! Ønsker deg lykke til og kos deg i dagene framover som "ny-gravid" Stikker innom senere
Gjest marilyn Skrevet 8. desember 2002 #26 Skrevet 8. desember 2002 jeg ble mer og mer spennt etter hvert som jeg leste i dagboken. og jammen meg fikk dere det ikke til!! gratulere!! :D :D :D Det var virkelig artig! Håper jeg følger raskt etter, selv om det blir nok ikke denne gang...
magnhild Skrevet 8. desember 2002 #27 Skrevet 8. desember 2002 GRATULERER JEN!!!!! Og; HELDIGGRIS!! :D Lykke til og mange klemmer på veien! magnhild
Lucky! Skrevet 8. desember 2002 #28 Skrevet 8. desember 2002 Så Morro!!!!!!!!!!Gratulerer så mye! Dette var skikkelig artig!!! :D Kommer til å følge med deg og den lille spiren!!! Koz..
Håper Skrevet 9. desember 2002 #29 Skrevet 9. desember 2002 GRATULERER Velkommen etter, dette var artig. Du ligger ca en uke etter meg Blir spennede å følges videre når vi er så likt på vei Koz fra Håper
Lucky! Skrevet 9. desember 2002 #30 Skrevet 9. desember 2002 Kjære Jen! Takk for hilsen i dagboka mi.. hyggelig å se at du følger med! Det hadde jo vært litt gøy om både du, håper, magnhild og jeg hadde blitt gravid denne mnd! den som venter får se... håper i allefall skikkelig sterkt! Har skikkelig vondt i magen, litt krampeaktige tendenser, og tanta har uteblitt til nå så jeg er fryktelig spent! Vi får se i morgen! Ha en fin kveld, og kos deg med spiren! Koz..
Mistyen Skrevet 10. desember 2002 #31 Skrevet 10. desember 2002 Gratulerer så mye ,Jen, med lille spiren i magen. Nå krysser vi fingrene for at alt går bra (og det gjør det jo)
Jen Skrevet 12. desember 2002 Forfatter #32 Skrevet 12. desember 2002 I natt og i dag tidlig har jeg vært i ganske elendig form. Litt kvalm, men for det meste hodepine. Håper bare det ikke har noe med graviditeten å gjøre, for jeg orker ikke bli så dårlig som sist! Men jeg tror det kan være fordi jeg vekslet mellom kontaktlinser og briller i går, og det har gitt meg litt hodepine før. Har hatt huset fullt av unger de siste dagene og, og i går fikk jeg vite at de hadde kommet hit fordi foreldrene lå hjemme med spysyke. SØREN! Skal vel få det til jul. Er faktisk ganske typisk da, nå når jeg gleder meg slik til julematen! Vi får se....får tenke positivt :D ! Nå er det bare noen dager til mannen min reiser. Han blir borte i en måned. Han er litt stressa for han er redd at jeg skal bli syk, men det skal gå helt greit, for jeg er jo ikke akkurat alene her. Kommer til å være mye hos foreldrene og søskenene mine i jula. Jeg gleder meg masse på hans vegne, for det kommer til å bli stort for han å se igjen familien sin etter så mange år. Gleder meg til han kommer hjem med videofilm, og bilder. Han skulle finne tak i gamle familiebilder og. Har så lyst å se barnebilder av han! Mesteparten ble brent av plyndrere under krigen i Kosovo, men det finnes bilder litt her og der hos slektninger, så han får ta runden og samle opp. Nå får jeg gå å lage meg noen godt å spise. Har ikke akkurat manglet matlyst i det siste . Tuuuusen takk for alle hilsener! :D
Lucky! Skrevet 13. desember 2002 #33 Skrevet 13. desember 2002 Heia Jen! Tusen takk for hilsner i dagboka mi det varmer når dagene er litt tunge! Å måle temperaturen høres veldig smart ut!! Det blir nok ikke noen EL-tester denne mnd når vi skal hjem til ho mor! Venter faktisk EL på julaften artig!! Nå er det bare å nyte julen sammen med mannen og se fremover!! :D Er formen bedre nå? Håper du blir frisk til mannen din drar! Du får ha en god helg Jen, og hilse spiren og ønske h*n en riktig god helg også!! Koz..
Jen Skrevet 19. desember 2002 Forfatter #34 Skrevet 19. desember 2002 Huff, nå har jeg fått en skikkelig influensa! Håper det går over til jul. Har slengt i meg et par Panodil, så jeg føler meg ikke så helt ille akkurat nå. Så foresten at Panodil tablettene har navnet trykket på hver enkelt pille i blå skrift. Det var bra, synes jeg, for de pillene jeg hadde før hadde ikke det. Da bommet jeg faktisk og tok kattens ormekur i stedet. Ventet og ventet på at de skulle ta hodepinen, men ingenting skjedde. Ble bare litt rar i magen. Til slutt ga jeg opp, og gikk for å ta to til. Reagerte på at pillene jeg skulle til å ta så litt annerledes ut en de jeg hadde tatt før. Plutselig så jeg at kattens Panacur tabletter lå ved siden av. Fikk helt hetta, og telte gjennom pillene i esken. Det manglet to! Heldigvis sto det på pakken at det ikke var skadelig for gravide katter, så da gikk det nok greit. Har sikkert ikke orm heller. Nå er jeg alene, og det er litt kjedelig. I hvertfall når jeg er syk. Prøvde å ringe mannen min i dag, men ingen svarte. Han er vel så opptatt nå at det blir vanskelig å få tak i han. Ikke får jeg besøk heller. Ingen i familien har lyst å besøke meg eller ha meg på besøk pga. smittefaren, så her sitter vi, sønnen min (han er også litt dårlig, men heldigvis ikke så ille som meg) og jeg, i karantene med bare TV'en til underholdning. Og slik blir det vel i noen dager til. Men jeg skjønner de godt. Har ikke lyst til å smitte de, særlig ikke når det er så kort tid til jul. Nå skal jeg gå å koke oss litt kakao så vi kan trøste oss på. Ha det fint alle sammen!
Cobra Skrevet 20. desember 2002 #35 Skrevet 20. desember 2002 Ville bare ønske deg god bedring. Veldig kjedelig å ha influensa og særlig nå når det snart er jul. Håper du blir bedre snart så du slipper å sitte inne nesten alene i jula. Måtte flire litt når jeg leste at du hadde spist kattens ormekur tabletter. Men du er da fri for orm ihvertfall da, kan du trøste deg med... Klem fra Cobra 32+5
magnhild Skrevet 20. desember 2002 #36 Skrevet 20. desember 2002 Ville bare ønske deg GOD JUL og God bedring. Håper du blir frisk og rask til julen slik at du kan kose deg med julemat og alt annet som hører til! Ønsker deg også lykke til med småen i magen. Be h*n om å holde godt fast i tiden fremover nå da! Mange juleklemmer magnhild
Marlena Skrevet 20. desember 2002 #37 Skrevet 20. desember 2002 Mange "god bedring" tanker fra meg til deg..... Jeg var sikkelig dårlig med influensa'n i begynnelsen av Desember så jeg vet veldig godt hvordan du har det nå. Kjempekjedelig. Ta det med ro og trøst deg med at du snaaaaart blir bra.
Klips Skrevet 21. desember 2002 #38 Skrevet 21. desember 2002 Nei, nå er det alt for lenge siden jeg har fått lest dagbøkene her, det er jo kommet så mange nye, og så har noen rukket å bli gravide også! Gratulerer! Godt du husket å ha sex til slutt Fniste godt av dagboken din, med ormekuren og alt Håper du ikke blir dårlig denne gangen, ingen svangerskap er likt et annet, har jeg hørt! Hilsen fra Klips + småtten, 25+4
Cobra Skrevet 25. desember 2002 #39 Skrevet 25. desember 2002 Ønsker dere en god jul og et riktig godt nytt år. Julehilsen fra Cobra 33+3
Jen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter #40 Skrevet 4. januar 2003 Tusen takk for alle hilsenene! Har ikke fått lest de før nå, for jeg har vært skikkelig syk i hele jula. Ja, det er kvalmen som har kommet denne gangen og. SØREN PLYSTRE! Men nå har jeg fått noen tabletter som heldigvis hjelper godt, så det ser ut til at det blir til å holde ut denne gang. Mannen min kommer heldigvis snart hjem så jeg får litt hjelp med saker og ting. Det er ganske tungt å være alene når det er slik. Har tatt en UL og :D . Var bare en liten prikk og se, men man kunne tydelig se hjertet banke. Skal ta runden på dagbøkene til dere andre så snart jeg har litt mer energi. Nå må jeg bare gå å legge meg på sofaen en liten stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå