ROMPEGURI Skrevet 21. mai 2021 #1 Del Skrevet 21. mai 2021 Var usikker på om noen hadde laget en tråd om emnet, men fant ingenting. Er det flere som har fått med seg i sosiale medier at magneter fester seg i vaksineområdet? Noen som har noen artikler eller annet som forklarer hva vaksinen inneholder og hva det har å si for kroppen? Har myndigheter kommentert dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 21. mai 2021 #2 Del Skrevet 21. mai 2021 (endret) Enda en konspirasjonsteori, og forsøk på å farliggjør noe som som er samfunnsnyttig, til fordel for egen anti-vaxx agenda. NEI, magneter "fester" seg ikke ved vaksineområdet. Endret 21. mai 2021 av ATLAS6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ROMPEGURI Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2021 Det var da veldig bastant? Jeg kan vise til norske brukere som viser dette i praksis. Jeg er ikke imot vaksine, men jeg ønsker å vite hva den inneholder før jeg putter det i kroppen min. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blueberrymuffin Skrevet 21. mai 2021 Populært innlegg #4 Del Skrevet 21. mai 2021 ROMPEGURI skrev (3 minutter siden): Det var da veldig bastant? Jeg kan vise til norske brukere som viser dette i praksis. Jeg er ikke imot vaksine, men jeg ønsker å vite hva den inneholder før jeg putter det i kroppen min. Ja, alle magnetene på kjøleskapet fløy mot meg når jeg kom hjem etter vaksinering. Var akkurat som på X-men! Fra spøk til alvor. Denne tråden vet du har blitt laget før, og dette er nok en konspirasjonstråd som kun er laget for å spre frykt og propaganda. Selvsagt fester ikke magneter seg til kroppen etter vaksinering. Det er nok konspirasjonsvås nå. Tråden er rapportert! 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 21. mai 2021 #5 Del Skrevet 21. mai 2021 ROMPEGURI skrev (11 minutter siden): Det var da veldig bastant? Jeg kan vise til norske brukere som viser dette i praksis. Jeg er ikke imot vaksine, men jeg ønsker å vite hva den inneholder før jeg putter det i kroppen min. Hvis meg disse brukerene og demostrasjonen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ROMPEGURI Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 21. mai 2021 ATLAS6 skrev (1 minutt siden): Hvis meg disse brukerene og demostrasjonen deres Flopanorama på Instagram er et eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 21. mai 2021 #7 Del Skrevet 21. mai 2021 ROMPEGURI skrev (2 minutter siden): Flopanorama på Instagram er et eksempel. En interiørkonto på instagram? Jeg ser ingen demonstrasjon. Du får legge ut videoen her. Har du andre eksempler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Del Skrevet 21. mai 2021 34 minutter siden, ROMPEGURI said: Var usikker på om noen hadde laget en tråd om emnet, men fant ingenting. Er det flere som har fått med seg i sosiale medier at magneter fester seg i vaksineområdet? Noen som har noen artikler eller annet som forklarer hva vaksinen inneholder og hva det har å si for kroppen? Har myndigheter kommentert dette? finnes jo massevis av dokumentasjon på hva vaksinen inneholder og virkningene av dem. se www.fhi.no. eller: pfizervaksinen:https://www.fda.gov/media/144414/download Moderna: https://www.fda.gov/media/144638/download og magnetryktet er opplagt en bløff: Vaksinedosen er på <1ml, alt for lite til å gjøre armen magnetisk - selv om 100% av stoffet var magnetisk. Innholdet er godt dokumentert, og det eneste spesielle i dem er Mrna'en - resten er kjente og kjære stoffer du får i deg hver dag. lite magnetisk hokuspokus Anonymkode: b549c...44e 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 21. mai 2021 #9 Del Skrevet 21. mai 2021 (endret) Det er vel 5G-chipen den fester seg til, tenker jeg (Må vel kanskje understreke at dette var ironi, siden folk faktisk tror på sånt..) Endret 21. mai 2021 av Cuntzilla 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Del Skrevet 21. mai 2021 Tok dose to i går, og NEI , ingen magneter som fester seg her gitt😄 . Spurte folk jeg kjenner for moroskyld om de hadde testet med magnet ,og "pussig nok" så er det INGEN jeg kjenner som har klart å feste magnet på stikkstedet. Her er det både Moderna, Astra , og pfizer som folk har fått. Så det er jo en latterlig ide, men det er jo bare å ta på foliehatten så går det sikkert bra.. Men med litt lim på magneten, så går det jo.. Jeg fikset med litt dobbeltsidig tape🤪 Anonymkode: 2bbb6...726 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Del Skrevet 21. mai 2021 36 minutter siden, ROMPEGURI said: Var usikker på om noen hadde laget en tråd om emnet, men fant ingenting. Er det flere som har fått med seg i sosiale medier at magneter fester seg i vaksineområdet? Noen som har noen artikler eller annet som forklarer hva vaksinen inneholder og hva det har å si for kroppen? Har myndigheter kommentert dette? enkelt å forklare "...hva det har å si for kroppen": du er godt beskyttet mot Covid, og hindrer spredning=hjelper til å gjøre samfunnet smittefritt og dine venner og naboer friskere. Anonymkode: b549c...44e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #12 Del Skrevet 21. mai 2021 Du må holde deg unna internett om du tror på alt som blir lagt ut… selvsagt fester ikke magneter seg til armen 🤦🏼♀️ Og nei, jeg skal ikke ta den. Anonymkode: 5b9e6...352 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ROMPEGURI Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må holde deg unna internett om du tror på alt som blir lagt ut… selvsagt fester ikke magneter seg til armen 🤦🏼♀️ Og nei, jeg skal ikke ta den. Anonymkode: 5b9e6...352 Hvor har jeg skrevet at jeg tror på alt som blir lagt ut? Jeg er kritisk begge veier og ønsker å diskutere hvorvidt det er hold i påstanden eller ikke. Nå er det kommet flere fine og saklige svar, noe som bidrar til en saklig debatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Amberson Skrevet 21. mai 2021 #14 Del Skrevet 21. mai 2021 Hvorfor sluker du trollenyheter fra usosiale medier? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 21. mai 2021 #15 Del Skrevet 21. mai 2021 Venter fortsatt på andre eksempler Rumpeguri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11122 Skrevet 21. mai 2021 #16 Del Skrevet 21. mai 2021 Prøvde å feste en magnet på armen nå. Funket ikke😭😭😭 så skuffa! Har alltid drømt om å være et vandrende kjøleskap! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. mai 2021 #17 Del Skrevet 21. mai 2021 Anonym11122 skrev (25 minutter siden): Prøvde å feste en magnet på armen nå. Funket ikke😭😭😭 så skuffa! Har alltid drømt om å være et vandrende kjøleskap! Tenk hvor fin du kunne blitt med alle de stilige kjøleskapsmagnetene på deg. Du hadde startet ny mote 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11122 Skrevet 21. mai 2021 #18 Del Skrevet 21. mai 2021 Honey Dew skrev (10 minutter siden): Tenk hvor fin du kunne blitt med alle de stilige kjøleskapsmagnetene på deg. Du hadde startet ny mote Jaaa! Det hadde vært så kult! Kunne stavet navnet mitt med fargerike bokstaver i panna🤩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 21. mai 2021 #19 Del Skrevet 21. mai 2021 ROMPEGURI skrev (58 minutter siden): Hvor har jeg skrevet at jeg tror på alt som blir lagt ut? Jeg er kritisk begge veier og ønsker å diskutere hvorvidt det er hold i påstanden eller ikke. Nå er det kommet flere fine og saklige svar, noe som bidrar til en saklig debatt. Vel. Problemet er at du eier ikke kritisk sans når du ikke evner å raskt resonere deg frem til at dette er tull på egenhånd. At du i det hele tatt startet denne tråden for å "diskutere hvorvidt det er hold i påstanden eller ikke" viser at du ikke er kritisk begge veier. Tvert i mot. Samtidig bidrar du til å spre svada. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 21. mai 2021 #20 Del Skrevet 21. mai 2021 hallo @ROMPEGURI har du ikke flere eksempler med video til oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg