Gå til innhold

Covid-19 vaksine og magnet

ROMPEGURI

Anbefalte innlegg

Var usikker på om noen hadde laget en tråd om emnet, men fant ingenting.

Er det flere som har fått med seg i sosiale medier at magneter fester seg i vaksineområdet? Noen som har noen artikler eller annet som forklarer hva vaksinen inneholder og hva det har å si for kroppen? Har myndigheter kommentert dette? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ATLAS6

Enda en konspirasjonsteori, og forsøk på å farliggjør noe som som er samfunnsnyttig, til fordel for egen anti-vaxx agenda.

NEI, magneter "fester" seg ikke ved vaksineområdet.

Endret av ATLAS6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig bastant? Jeg kan vise til norske brukere som viser dette i praksis.

Jeg er ikke imot vaksine, men jeg ønsker å vite hva den inneholder før jeg putter det i kroppen min.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6
ROMPEGURI skrev (11 minutter siden):

Det var da veldig bastant? Jeg kan vise til norske brukere som viser dette i praksis.

Jeg er ikke imot vaksine, men jeg ønsker å vite hva den inneholder før jeg putter det i kroppen min.

Hvis meg disse brukerene og demostrasjonen deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (1 minutt siden):

Hvis meg disse brukerene og demostrasjonen deres

Flopanorama på Instagram er et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ATLAS6
ROMPEGURI skrev (2 minutter siden):

Flopanorama på Instagram er et eksempel.

En interiørkonto på instagram?

Jeg ser ingen demonstrasjon. Du får legge ut videoen her.

Har du andre eksempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, ROMPEGURI said:

Er det flere som har fått med seg i sosiale medier at magneter fester seg i vaksineområdet? Noen som har noen artikler eller annet som forklarer hva vaksinen inneholder og hva det har å si for kroppen? Har myndigheter kommentert dette? 

finnes jo massevis av dokumentasjon på hva vaksinen inneholder og virkningene av dem. se www.fhi.no. eller:

pfizervaksinen:https://www.fda.gov/media/144414/download
Moderna: https://www.fda.gov/media/144638/download

og magnetryktet er opplagt en bløff: Vaksinedosen er på <1ml, alt for lite til å gjøre armen magnetisk - selv  om 100% av stoffet var magnetisk. Innholdet er godt dokumentert, og det eneste spesielle i dem er Mrna'en  - resten er kjente og kjære stoffer du får i deg hver dag. lite magnetisk hokuspokus

Anonymkode: b549c...44e

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel 5G-chipen den fester seg til, tenker jeg :)

(Må vel kanskje understreke at dette var ironi, siden folk faktisk tror på sånt..)

Endret av Cuntzilla
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok dose to i går, og NEI , ingen magneter som fester seg her gitt😄 . Spurte folk jeg kjenner for moroskyld om de hadde testet med magnet ,og "pussig nok" så er det INGEN jeg kjenner som har klart å feste magnet på stikkstedet. Her er det både Moderna, Astra , og pfizer som folk har fått. Så det er jo en latterlig ide, men det er jo bare å ta på foliehatten så går det sikkert bra.. 

Men med litt lim på magneten, så går det jo.. Jeg fikset med litt dobbeltsidig tape🤪

Anonymkode: 2bbb6...726

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, ROMPEGURI said:

enkelt å forklare "...hva det har å si for kroppen":

du er godt beskyttet mot Covid, og hindrer spredning=hjelper til å gjøre samfunnet smittefritt og dine venner og naboer friskere.

Anonymkode: b549c...44e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må holde deg unna internett om du tror på alt som blir lagt ut… selvsagt fester ikke magneter seg til armen 🤦🏼‍♀️ Og nei, jeg skal ikke ta den.

Anonymkode: 5b9e6...352

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må holde deg unna internett om du tror på alt som blir lagt ut… selvsagt fester ikke magneter seg til armen 🤦🏼‍♀️ Og nei, jeg skal ikke ta den.

Anonymkode: 5b9e6...352

Hvor har jeg skrevet at jeg tror på alt som blir lagt ut? Jeg er kritisk begge veier og ønsker å diskutere hvorvidt det er hold i påstanden eller ikke. Nå er det kommet flere fine og saklige svar, noe som bidrar til en saklig debatt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sluker du trollenyheter fra usosiale medier?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å feste en magnet på armen nå. Funket ikke😭😭😭 så skuffa! Har alltid drømt om å være et vandrende kjøleskap!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonym11122 skrev (25 minutter siden):

Prøvde å feste en magnet på armen nå. Funket ikke😭😭😭 så skuffa! Har alltid drømt om å være et vandrende kjøleskap!

Tenk hvor fin du kunne blitt med alle de stilige kjøleskapsmagnetene på deg. Du hadde startet ny mote :nordvesta:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (10 minutter siden):

Tenk hvor fin du kunne blitt med alle de stilige kjøleskapsmagnetene på deg. Du hadde startet ny mote :nordvesta:

Jaaa! Det hadde vært så kult! Kunne stavet navnet mitt med fargerike bokstaver i panna🤩

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ROMPEGURI skrev (58 minutter siden):

Hvor har jeg skrevet at jeg tror på alt som blir lagt ut? Jeg er kritisk begge veier og ønsker å diskutere hvorvidt det er hold i påstanden eller ikke. Nå er det kommet flere fine og saklige svar, noe som bidrar til en saklig debatt. 

Vel. Problemet er at du eier ikke kritisk sans når du ikke evner å raskt resonere deg frem til at dette er tull på egenhånd.

At du i det hele tatt startet denne tråden for å "diskutere hvorvidt det er hold i påstanden eller ikke" viser at du ikke er kritisk begge veier. Tvert i mot.

Samtidig bidrar du til å spre svada.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...