AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Del Skrevet 20. mai 2021 Jeg har prøvd å øve til prøven, men med barn, jobb, det har vært kjempe tøft. Har knapt 1 uke igjen til teoriprøven, og har lest kun 2/10 kapitel. Noen her med så dårlig tid har klart å bestå denne? Anonymkode: c32ce...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har prøvd å øve til prøven, men med barn, jobb, det har vært kjempe tøft. Har knapt 1 uke igjen til teoriprøven, og har lest kun 2/10 kapitel. Noen her med så dårlig tid har klart å bestå denne? Anonymkode: c32ce...8b9 Ja, men brukte teoritentamen.no Anonymkode: a6886...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men brukte teoritentamen.no Anonymkode: a6886...aa7 Jeg bruker appen. dette var virkelig ikke lett!!! Anonymkode: c32ce...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Del Skrevet 20. mai 2021 Det meste er jo logisk. Prøv å slappe av og velg kapitler strategisk. Kjørelæreren kan kanskje gi deg en pekepinn for sannsynlige testtema. Anonymkode: 257e0...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det meste er jo logisk. Prøv å slappe av og velg kapitler strategisk. Kjørelæreren kan kanskje gi deg en pekepinn for sannsynlige testtema. Anonymkode: 257e0...9ba Er så nervøs at jeg ikke merker mine skrive feil her engang. 😢 Har tatt 7 tester som jeg fikk 20/45 riktige, på appen 😢 Anonymkode: c32ce...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Del Skrevet 20. mai 2021 Jeg øvde ikke på kapitlene, leste kun 1 gang og så tok jeg kun prøvene, 2 ganger for dagen i 5 uker ca , besto med 2 feil. Tror ikke jeg hadde klart det etter en uke, men om du tar testen MYE, så er det absolutt mulig. Jeg synes teoriprøvene på teoritentamen var vanskeligere enn den faktiske teoriprøven. Anonymkode: 55b38...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Del Skrevet 20. mai 2021 Men du bør ha litt beståtte prøver før du tar teorien, tviler på at du klarer det med så mange feil som du har nå, så da må du øve til du består flere ganger. Du kan jo flytte på timen? Anonymkode: 55b38...110 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #8 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg øvde ikke på kapitlene, leste kun 1 gang og så tok jeg kun prøvene, 2 ganger for dagen i 5 uker ca , besto med 2 feil. Tror ikke jeg hadde klart det etter en uke, men om du tar testen MYE, så er det absolutt mulig. Jeg synes teoriprøvene på teoritentamen var vanskeligere enn den faktiske teoriprøven. Anonymkode: 55b38...110 Tusen tuseeeeeeen takk! At du har gitt meg håp nå!!!! Roet meg ned, skal prøve lese ferdig alle kapitlene til lørdag. Så ta mange tester og pugge svarene som jeg ikke får til. Anonymkode: c32ce...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #9 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Tusen tuseeeeeeen takk! At du har gitt meg håp nå!!!! Roet meg ned, skal prøve lese ferdig alle kapitlene til lørdag. Så ta mange tester og pugge svarene som jeg ikke får til. Anonymkode: c32ce...8b9 Gjør det, heier på deg Tok prøven da jeg fikk godkjendt på alle, tok ikke så lang tid-man ser et mønster og luker ut. Anonymkode: a6886...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #10 Del Skrevet 20. mai 2021 Det er 20 år siden jeg tok lappen, men etter det jeg husker var det jo like mye bilder som tekst i den boka. Pløyde gjennom den på tre dager og besto prøven på et kvarter. Jag mann og barn på dør og konsentrer deg. Dette fikser du som ingenting. Anonymkode: 112ad...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har prøvd å øve til prøven, men med barn, jobb, det har vært kjempe tøft. Har knapt 1 uke igjen til teoriprøven, og har lest kun 2/10 kapitel. Noen her med så dårlig tid har klart å bestå denne? Anonymkode: c32ce...8b9 Jeg lastet ned den appen til teoritentamen. Betalte 400 tror jeg. Tok meg fri fra jobb men møtte opp på kontoret og satte meg til å lese der. For hjemme var det klin umulig å lese. Gikk gjennom kurset inne på teoritentamen på mandagen, leste gjennom teorien der tirsdag og leste litt et par timer onsdagen før jeg tok prøven. Det gikk fint. Har også unger, hus og mas hjemme. Boka brukte jeg ikke... Anonymkode: b3db6...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå