Gjest s.h Skrevet 27. august 2021 #41 Del Skrevet 27. august 2021 Så mye tålmodighet som jeg har så dro jeg frem den siste testen som finnes i huset 😂😂 morgenurin på første var ca kl.9.30, ikke gått på do før nå 3 timer senere. Kun drukket 3 dl til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 27. august 2021 #42 Del Skrevet 27. august 2021 Gratulerer så mye! 🥰🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 27. august 2021 #43 Del Skrevet 27. august 2021 nilci skrev (8 minutter siden): Gratulerer så mye! 🥰🤩 Tør ikke si takk før jeg har tatt digital 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 27. august 2021 #44 Del Skrevet 27. august 2021 s.h skrev (11 minutter siden): Tør ikke si takk før jeg har tatt digital 😅 Hihi det skjønner jeg, men det er jo et soleklart pluss-tegn det der 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. august 2021 #45 Del Skrevet 27. august 2021 Ingen tvil det der!! Så sterk og fin test! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 27. august 2021 #46 Del Skrevet 27. august 2021 så fantastisk! 😍 nå må den bare bli sterkere ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 27. august 2021 #47 Del Skrevet 27. august 2021 Gratulerer - det er helt klart en positiv test!😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 27. august 2021 #48 Del Skrevet 27. august 2021 Sier forsiktig takk for gratulasjoner! 😅 har i smug kjøpt digitaltest til i morgen tidlig siden jeg ikke har sagt noe til samboeren enda, hehe. Han har hatt barneønske i mange år (før vi møttes), så han er nok MEGET klar for en positiv test. Tenkte å lure ham med at jeg har kjøpt en gave til ham, og så er det en babyting Kjenner forøvrig litt «småmurringer»/kjenner NOE der nesten hele tida når jeg er i ro. Dette er vel normalt vil jeg tro. Må forøvrig si at jeg generelt er en veldig sensitiv person som kjenner enhver ting i kroppen, så det venter meg sikkert 9 nydelige måneder 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 28. august 2021 #49 Del Skrevet 28. august 2021 Da fikk samboeren overraskelsen i dag. Han ble litt satt ut med blanke øyne 😂❤️ Jeg grein så klart masse 😂😂 og verre skal det bli (kan det bli verre?)! Da håper vi det ender opp med baby til våren vi har begge lastet ned babyverden-appen for felles oversikt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. august 2021 #50 Del Skrevet 28. august 2021 Hurra for digital test!! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 28. august 2021 #51 Del Skrevet 28. august 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Hurra for digital test!! 😊 Takk 😘❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 30. august 2021 #52 Del Skrevet 30. august 2021 I følge appene er jeg +/- 4 uker på vei. Har kjent noe i livmora hver dag siden egget festa seg. Og nå har jeg dessverre blitt veldig svimmel og føler spyttet samler seg i munnen 😫🤮 håper VIRKELIG jeg bare har en dårlig dag og ikke noe annet. Kan man merke symptomer så tidlig? Krysser fingrene såååå hardt for at jeg bare har en dårlig dag 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 30. august 2021 #53 Del Skrevet 30. august 2021 s.h skrev (2 timer siden): I følge appene er jeg +/- 4 uker på vei. Har kjent noe i livmora hver dag siden egget festa seg. Og nå har jeg dessverre blitt veldig svimmel og føler spyttet samler seg i munnen 😫🤮 håper VIRKELIG jeg bare har en dårlig dag og ikke noe annet. Kan man merke symptomer så tidlig? Krysser fingrene såååå hardt for at jeg bare har en dårlig dag 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Er i uke 5 +/- ikke 4. Fullført uke 4. Ikke så lett de greiene her for en nybegynner 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 30. august 2021 #54 Del Skrevet 30. august 2021 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 31. august 2021 #55 Del Skrevet 31. august 2021 Tok en ny test i kveld tre dager etter forrige digitale for å se om utviklingen fortsetter, og det gjør den 😁 lille sandkornet vokser 👶🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 3. september 2021 #56 Del Skrevet 3. september 2021 Ifølge appene er jeg ca 4+4 i dag. Har merka at jeg er veldig sulten om morgenen og småkvalm. Også etter frokosten blir jeg litt uggen. Våkna klokka 4 i natt kjempesulten og kvalm, måtte stå opp å spise 🤣 samme til frokost da jeg våkna kl.9.30. Har sett tips om at man kan ha mat klart på nattbordet så man kan spise umiddelbart når man våkner, tror jeg prøver dette tipset til i morgen og lager klar en matboks 😅 Er veldig spent på utviklinga på symptomfronten fremover. Håper virkelig jeg slipper unna den verste kvalmen 🤞🏻🤞🏻 Tenker på bestille TUL om to uker for å se om det er et bankende hjerte der inne. Avventer bestilling enda ei ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 6. september 2021 #57 Del Skrevet 6. september 2021 Jeeeei stigning av hcg med 3+ uker. Har fått time til kommunal jordmor neste uke, og legger inn bestilling til tidlig privat ultralyd etter jordmortimen Har vært litt småuggen, men kvalmen fra forrige uke har gitt seg 🤞🏻🤞🏻 Mye mindre symptomer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 14. september 2021 #58 Del Skrevet 14. september 2021 Var på TUL i dag, 6+2 og så tydelig hjerteslag jordmor var fornøyd med målingene og sa alt så bra ut. Gråt en liten skvett 🥲 det var en tydelig stolt kommende far også, hehe. Veldig rart å se at spiren lever inni der Planlagt ny TUL om 7 uker i uke 13 for å avdekke evt avvik før ordinær UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. september 2021 #59 Del Skrevet 15. september 2021 Gratulerer med vellykket UL! ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 15. september 2021 #60 Del Skrevet 15. september 2021 Amatariel skrev (8 timer siden): Gratulerer med vellykket UL! ♥️ Takk 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå