Gå til innhold

Babydrømmen 2022


Gjest s.h

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (På 31.7.2021 den 0.01):

Så kjedelig med blenda tester :( Håper det kan dukke opp en strek i dagene fremover. Noen må jo opptil to uker før noe vises. Hvis ikke får du ha masse lykke til i neste pp! 🤞

Tok en til i går, blenda. Så da blir det pp3 i august 🤞🏻🤞🏻 Takk, for lykkeønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Da er mensen endelig over. Utrolig hvor mye mer lei jeg blir av mensen nå som jeg teller dager mot neste prøveperiode 😂

Fruktbare dager neste uke 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge floappen er eggløsning i dag, men negative eggløsningstester. Hadde sex den 14. og 17. uansett for litt «helgardering» 😅 pleier få eggløsning to dager etter hva floappen sier, men blir nesten litt redd for at eggløsning har vært/ikke fått utslag på testene selv om dette er lite sannsynlig. 
 

Blir en ny runde i morgen uansett :)  satser på eggløsning den 20. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke positiv eggløsningstest 🤔 håper den slår ut i morgen, hvis ikke må eggløsning ha vært uten at jeg har fått den med meg 😅 har stabile sykluser forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ eggløsningstest i også. Testa første gang 14. august. Det var én dag jeg hadde veldig mye slim som kom ut av meg etter sex (beklager detaljer 😂), så det er mulig eggløsning faktisk har vært da 🤔 var et par dager jeg har bevegd meg lite og derfor fått lite utflod som har hatt mulighet til å «renne ut»😅 

Kan jeg virkelig ha hatt så kort LH-topp at jeg ikke har fått utslag? Eller så kan det jo hende det ikke har vært noen eggløsning. Rart. 
 

Jeg har uansett hatt sex ca. annenhver dag siste uka, så skal vel ha fått dekket opp greit allikevel men…. Mista troa på PP3 nå 😫😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg vet ikke hva som skjer siden du ikke får positiv eggløsningstest. Om du får mensen en av de neste dagene/uken så kan det jo være at du fikk tidligere EL enn antatt. Eller så kan du ha misset en kort LH-topp. Eller så har du ikke hatt EL enda. Når på døgnet tar du EL-testene? Det er best på ettermiddag, da er LH-konsentrasjonen i urinen høyest. Om du kun tar på morgenen er det fort gjort å misse. Jeg hadde ofte svært kort LH-topp, som i at testen var negativ kl 14, positiv kl 17 og negativ igjen kl 20 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nilci skrev (2 timer siden):

Hmm jeg vet ikke hva som skjer siden du ikke får positiv eggløsningstest. Om du får mensen en av de neste dagene/uken så kan det jo være at du fikk tidligere EL enn antatt. Eller så kan du ha misset en kort LH-topp. Eller så har du ikke hatt EL enda. Når på døgnet tar du EL-testene? Det er best på ettermiddag, da er LH-konsentrasjonen i urinen høyest. Om du kun tar på morgenen er det fort gjort å misse. Jeg hadde ofte svært kort LH-topp, som i at testen var negativ kl 14, positiv kl 17 og negativ igjen kl 20 😅

Noen ble tatt tidlig på dagen, andre på ettermiddag. Mulig jeg har hatt og så har eltest «misset» den. Det var nemlig én dag jeg hadde to streker, mens resten så og si én strek. Hmmm… jaja. Føler liksom jeg har feila i PP3 nå, men samtidig så har jeg lagt inn nok sex for å kunne bli gravid.

Får se om flaksen var på min side neste mens da 😅🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s.h skrev (2 minutter siden):

Noen ble tatt tidlig på dagen, andre på ettermiddag. Mulig jeg har hatt og så har eltest «misset» den. Det var nemlig én dag jeg hadde to streker, mens resten så og si én strek. Hmmm… jaja. Føler liksom jeg har feila i PP3 nå, men samtidig så har jeg lagt inn nok sex for å kunne bli gravid.

Får se om flaksen var på min side neste mens da 😅🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Ja, det skal jo være nok med sex annenhver dag uten temping og EL-testing, så forhåpentligvis gjør det ikke noe om du har misset den positive testen! Blir spennende å se de neste dagene 🥰🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje alt fra 12-6 DPO da jeg anser det som sannsynlig at eggløsning må ha skjedd der i mellom dersom den i det hele tatt har vært 😅 fikk som tidligere skrevet aldri en positiv eggløsningstest, mulig jeg misset toppen. 
Kjenner ingen symptomer på noen ting, så tror jeg innstiller meg på mensen som vanlig når jeg nå til og med kanskje har totalt misset på eggløsning.
 

Har dessverre mindre håp i denne PP3 enn i PP2. Handler nok litt om at jeg nå også er litt mer realistisk på at det er normalt med prøving over mange måneder. Jeg er heldigvis langt unna å bli så skuffa at jeg går i kjelleren når mensen kommer. Blir skuffa, men ikke 😥😥 sånn 😂 blir det mensen så blir tidligst nye termindato i juni. Får tenke på at det er også en superfin måned å ha bursdag i 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste par dagene har jeg innimellom hatt stikking i skjeden. I går kveld fikk jeg litt kraftige «tak» i nedre høyre del av magen. Såpass kraftig at jeg googla blindtarmbetennelse (hypokonder) 😂😂 i dag har jeg også hatt ubehag nederst til høyre i magen, til tider stikking. Får da så klart et lite håp om at det kan være festesmerter. Vet de færreste kjenner dette og alle disse smertene/vondtene like godt kan være det vanlige hormonelle livet som dame 🙃

Jeg MÅ få ned forventningene og heller ta det som en stor overraskelse dersom jeg hadde såpass flaks denne PP. Ikke så lett 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så leit at det enda er blenda hvitt 😔jeg får desverre sånne ubehag/stikkinger når jeg venter mens.. Men holder håpet oppe  om at det ikke er det  😊 

 

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stAre skrev (1 time siden):

så leit at det enda er blenda hvitt 😔jeg får desverre sånne ubehag/stikkinger når jeg venter mens.. Men holder håpet oppe enda om at det ikke er det får deg 😊 

 

Innerst inne har jeg et håp, men så vet jeg jo at det er mer sannsynlig at jeg IKKE blir gravid enn at jeg blir det. Er bare å trøste seg med at folk flest bruker mer enn 3 mnd :) men merker nå at jeg fantaserer mer om mitt fremtidige barn 😅 og jeg er i utgangspunktet ikke sånn superverpesjuk eller helt babygal. Men tenker på at vi skal oppdage verden sammen osv 😅🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test i dag og for første gang ser jeg noe annet enn blenda. Har helt angstfølelse inni meg nå. Sug i magen og hjertebank. Jeg vet det ikke trenger å bli en graviditet osv, men nå tente det virkelig et håp i meg. Herregud, er superstressa 😅😅

2A1190E2-D33D-4FA0-A7E1-4D7239848AE0.jpeg

07E23170-4666-466B-90E2-ECE88EDD7D6E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whiiii!! Dette tror jeg er en babystrek!!! Typisk sånn den ser ut rett etter den har vært blenda ;) Om du tar en digital test i morgen (på konsentrert urin) så er det meget mulig at den vil slå ut 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Whiiii!! Dette tror jeg er en babystrek!!! Typisk sånn den ser ut rett etter den har vært blenda ;) Om du tar en digital test i morgen (på konsentrert urin) så er det meget mulig at den vil slå ut 🤞

Gråt en skvett nå 😅😂 skal kjøpe meg en digital i dag så den er klar til i morgen. Krysser såååå fingrene på at dette kan bli en baby 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos osteopat i går og han klemte og holdt blant annet mot eggleder og livmor. Håper virkelig ikke at dette kan påvirke 😫😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...