AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #81 Del Skrevet 22. april 2022 Fireflies skrev (9 minutter siden): Hvorfor er det sært? Jeg var ikke overrasket i det hele tatt. Fordi hun ikke har vært det før Anonymkode: 82389...276 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 22. april 2022 #82 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Fordi hun ikke har vært det før Anonymkode: 82389...276 Jo, hun kom ut tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #83 Del Skrevet 22. april 2022 Fireflies skrev (Akkurat nå): Jo, hun kom ut tidligere. Når? Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 22. april 2022 #84 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når? Anonymkode: 82389...276 Sesong 16. Hun hadde en greie for Carina. Det er derfor hun deltok i prosjektet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #85 Del Skrevet 22. april 2022 Fireflies skrev (1 minutt siden): Sesong 16. Hun hadde en greie for Carina. Det er derfor hun deltok i prosjektet hennes. Hadde de sex? Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 22. april 2022 #86 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde de sex? Anonymkode: 82389...276 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #87 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 0.08): Så lenge skuespilleren bak Owen er involvert som regissør for serien blir det vel heller noe sånt som at Owen får Nobelprisen for medisin for å ha stoppet pandemien, deretter fredsprisen etter å ha tatt rotta på Putin, før han enstemmig blir valgt til ny amerikansk president. Anonymkode: 81634...820 Du tok visst feil Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #88 Del Skrevet 28. mai 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Du tok visst feil Anonymkode: 82389...276 Gjorde jeg? Har sluttet å se på da jeg ikke orket mer av Owen, men fortell gjerne i spoiler om jeg kan begynne å se på igjen 😅 Anonymkode: 81634...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #89 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Gjorde jeg? Har sluttet å se på da jeg ikke orket mer av Owen, men fortell gjerne i spoiler om jeg kan begynne å se på igjen 😅 Anonymkode: 81634...820 Spoiler Owen og Teddy har gjort noe ulovlig så de har flyktet landet Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #90 Del Skrevet 28. mai 2022 Dette må være den mest woke serien som er. Er det en situasjon man ikke har vært innom? Begynner å bli lei. Anonymkode: 4ac18...05b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #91 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette må være den mest woke serien som er. Er det en situasjon man ikke har vært innom? Begynner å bli lei. Anonymkode: 4ac18...05b Den var ikke sånn før Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #92 Del Skrevet 28. mai 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hide contents Owen og Teddy har gjort noe ulovlig så de har flyktet landet Anonymkode: 82389...276 Spoiler Håper de aldri kommer tilbake. Anonymkode: 81634...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #93 Del Skrevet 28. mai 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Dette må være den mest woke serien som er. Er det en situasjon man ikke har vært innom? Begynner å bli lei. Anonymkode: 4ac18...05b 28 minutter siden, AnonymBruker said: Den var ikke sånn før Anonymkode: 82389...276 Det har egentlig vært sånn ganske lenge, helt tilbake til Callie gikk fra guttegærn til jentegærn. Men det var ett tilfelle, nå er det nærmeste obligatorisk for alle kvinner i serien å skifte beite. For ikke å snakke om guttebarn i kjoler. Og alle mørkhudede i serien har plutselig blitt veldig sinna på verden. Jeg synes en av styrkene til serien tidligere var at den hadde sterke karakterer av alle slags bakgrunner, uten at det ble gjort et stort poeng ut av som nå. Anonymkode: 81634...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #94 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har egentlig vært sånn ganske lenge, helt tilbake til Callie gikk fra guttegærn til jentegærn. Men det var ett tilfelle, nå er det nærmeste obligatorisk for alle kvinner i serien å skifte beite. For ikke å snakke om guttebarn i kjoler. Og alle mørkhudede i serien har plutselig blitt veldig sinna på verden. Jeg synes en av styrkene til serien tidligere var at den hadde sterke karakterer av alle slags bakgrunner, uten at det ble gjort et stort poeng ut av som nå. Anonymkode: 81634...820 Det var ikke woke Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 29. mai 2022 #95 Del Skrevet 29. mai 2022 Episode 400, sesongavsluttning sesong 18 Spoiler Da var nok en sesong over. Og for en avslutning. De tok frem alle sangene, de hadde med gamle skuespillere, og slå rett der tårene sitter. Tårer og latter. Jeg var litt redd at bruddet for Amelia var slutten på forholdet jeg hadde sett for meg. Jeg kan godt ha med mangfold i serien, men mangfold bragt inn i form av et kjærlighetsforhold kan fort krasje. Men vi får kanskje da se mer av denne ikke binære personen fremover. Vi vet vel at dette ikke er slutten, det er planlagt enda en ny sesong (håper jeg). Jeg hadde ikke blitt lei meg om April kom tilbake, jeg elsket henne i serien. Men hadde ikke vært feil med «nye folk». Mange nye folk, nye ansikter og karakterer, det kan bli gøy. Er dette slutten for Bailey? Jeg er ikke sikker. Jeg har litt følt at de har lagt opp til at hun slutter, men så har vi hele Ben i Station 19. nå vet ikke jeg om han faktisk skal slutte der da, da en av betingelsene for at de fikk Prue var at han skulle slitte som brannmann. Jeg gleder meg allerede til en my sesong! Og denne siste episoden fikk meg virkelig til å ønske å gå tilbake å se alt på nytt igjen. De nye episodene er ikke som de gamle. Serien har utviklet seg, og «they don’t make em like they used to» 😅 jeg kommer uansett hva til å følge serien til den er helt over og avsluttet. Selv om jeg på en måte er mettet, blir jeg ikke lei meg om de strekker seg mot sesong 20 også 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #96 Del Skrevet 29. mai 2022 Håper neste blir den siste Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #97 Del Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Håper neste blir den siste Anonymkode: 82389...276 Hvorfor håper du på det? Du må jo ikke se på😅 Anonymkode: 246bf...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #98 Del Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor håper du på det? Du må jo ikke se på😅 Anonymkode: 246bf...63a Liker ikke når serier jeg liker holder på for lenge, vil heller se en verdig avslutning Anonymkode: 82389...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #99 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Liker ikke når serier jeg liker holder på for lenge, vil heller se en verdig avslutning Anonymkode: 82389...276 Åja, akkurat det forstår jeg🙂 Anonymkode: 246bf...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 8. oktober 2022 #100 Del Skrevet 8. oktober 2022 Grey's Anatomy er min guilty pleasure på TV jeg bare må se. Og serien fortjener sin egen tråd på KG! Sesong 19 i gang på TV2 Play. Noen tanker: Sesong 17, Covid-sesongen med lange komadrømmer og tilbakevendte stjerner, lå lenge an til å bli den siste sesongen. Og for å si det mildt var sesongen skikkelig dårlig også. Men så ble serien fornyet i "siste sekund". Sesong 18 måtte begynne å hente seg inn igjen, og det ble bare "såder". Litt att og fram, og veldig planløst. Panikkhandlinger. Svak sesong. Nesten som om at man bare skulle ha avsluttet etter sesong 17, som var planen. Men så kom sesong 19 nå. I helt ny drakt, med mange nye turnusleger og veldig fremtidsrettet handling. Jeg ble faktisk imponert over at Greys har snudd fullstendig og hentet seg inn mot det gamle konseptet. Jeg tror oppriktig at sesong 19 er starten på noe langt og godt igjen. Jeg la merke til hvor gamle skuespillerne faktisk har blitt, og det er kanskje det som er meningen? Alt i alt ser det ut til at etter to dårlige sesonger så er skuta snudd og går ikke lenger mot den avsluttende fasen. Og tro meg, det merkes godt. Og for første gang på to år så gleder jeg meg til neste episode igjen. Tanker? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå