Gå til innhold

Symptomer på at egget fester seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet at enkelte kan oppleve festeblødning, men finnes det noen andre symptomer på at egget er i ferd med å feste seg? Stikninger, smerter?

Anonymkode: ecff8...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, det finnes ingen symptomer og det er fysisk umulig å kjenne. 

Anonymkode: eb0de...f50

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det finnes ingen symptomer og det er fysisk umulig å kjenne. 

Feil, det gjelder sikkert deg, men ikke alle.

Jeg kjente sterke festesmerter 8-9 DPO. Kjentes som kortvarige kramper nederst i magen. To dager etterpå testet jeg postivt.

Festeblødning har jeg imidlertid aldri hatt, selv om jeg har vært gravid fire ganger.

Anonymkode: 93e88...493

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eg trur folk innbiller seg ting. Nei du kan ikkje merke det.

Anonymkode: 2db3f...6d4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Feil, det gjelder sikkert deg, men ikke alle.

Jeg kjente sterke festesmerter 8-9 DPO. Kjentes som kortvarige kramper nederst i magen. To dager etterpå testet jeg postivt.

Festeblødning har jeg imidlertid aldri hatt, selv om jeg har vært gravid fire ganger.

Forklar gjerne hvordan du kan kjenne egget feste seg? Venter i spenning. Er det livmoren din du har nervetråder i? Synes du skal forklare hvordan du er et medisinsk mirakel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Forklar gjerne hvordan du kan kjenne egget feste seg? Venter i spenning. Er det livmoren din du har nervetråder i? Synes du skal forklare hvordan du er et medisinsk mirakel. 

Eh? Jeg har da ikke forklaringsplikt overfor nettroll som deg. Det du kjenner eller ikke kjenner, er selvsagt ikke fasit for alle. Les deg litt opp du, her er du jo totalt kunnskapsløs.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eh? Jeg har da ikke forklaringsplikt overfor nettroll som deg. Det du kjenner eller ikke kjenner, er selvsagt ikke fasit for alle. Les deg litt opp du, her er du jo totalt kunnskapsløs.

Oh, the irony. 

Anonymkode: 7cbb6...239

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var jo ikke meningen at folk skulle være ufine mot hverandre i denne tråden da. Kan dere ikke legge ved noen linker til forskning eller lignende som beviser det dere sier? Enten det er for eller mot, liksom? Hilsen trådstarter.

Anonymkode: ecff8...40c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, når du kommer med en slik påstand, har du forklaringsplikt. Du sprer jo feilinformasjon. Det er ikke fysisk mulig å kjenne, da du ikke har følelser i livmoren. 

Det er fullt mulig å ha eggløsningssmerter, og det er godt mulig det er det du har hatt. 

Ts, jeg har snakket med rimelig mange leger om dette, da jeg gikk gjennom ivf. Du kan ta en telefon til en gynekolog, så vil du få et ordentlig svar. Her på nettet vil du bare få svare fra ymse damer som har "kjent noe". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente ingen festesmerter eller lignende. Hadde de samme murringene som jeg pleier før mens og var sikker på at mens skulle komme. Testet veldig svakt positivt på 11dpo. Dette var også første test, som jeg tok pga spotting aldri kom på 10 dpo. 

Har merket av i charten at på 6 dpo hadde jeg plutselig EL lignende slim. Fra 7 dpo føltes det ut som når jeg blør. Ikke smerter men sørpevåt og en slags nummen følelse jeg har i kjønnsleppene kun når jeg har mensen. Løp ned doen den dagen, men eneste jeg merket var mye utflod. Fra 7dpo og til dags dato (16 uker gravid) har jeg hatt mer enn normal mengde utflod. Merket også ømme bryster i selve vevet på utsiden fra 7dpo som jeg ikke hadde pleid å ha. 

Testet som sagt ikke tidligere men hadde svakt utslag som jeg ikke tror ville blitt positivt tidligere. Aldri hatt ømme bryst før, kun brystvorter, så syntes det var rart. Var fortsatt sikker på negativ test og mensen pga andre typiske PMS symptomer. Det over var det som var annerledes når jeg var gravid 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt festesmerter og liten blødning i forbindelse med det i 1 av 4 graviditeter. Det var den første. De andre gangene merket jeg ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...