Lúthien Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #421 Del Skrevet 12. oktober 2005 Minnimy Jeg har ikke så lyst til å gå ut med sykdommen før jeg har fått den bekreftet ved diagnose. Det er nemlig flere bekjente og familiemedlemmer som er innom KG innimellom, og jeg vil ikke at de skal begynne å spekulere før jeg har et klart svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 12. oktober 2005 #422 Del Skrevet 12. oktober 2005 Minnimy Jeg har ikke så lyst til å gå ut med sykdommen før jeg har fått den bekreftet ved diagnose. ← Det samme gjelder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 12. oktober 2005 #423 Del Skrevet 12. oktober 2005 Skjønner dere godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 12. oktober 2005 #424 Del Skrevet 12. oktober 2005 Innom med en stor klem, håper du får en skikkelig god periode snart! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #425 Del Skrevet 12. oktober 2005 Uff, den høres så fæl ut denne sjukdommen dykkar... Men det er godt de greier å vere posititie og leve livet likevel, syns eg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. oktober 2005 #426 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei Luthién! Vil bare si at jeg beundrer pågangsmotet ditt. Synes du er sterk og flink som klarer å holde humøret oppe, ikke minst for lillejenta di Jeg aner jo ikke hva det er som "feiler deg", men jeg tror uansett at innstilling har utrolig mye å si på hvordan man har det, frisk eller ei...Utrolig lett å si selvsagt, men jeg har slitt en del selv og har til tider vært veldig nede. Mest av alt for andres del, fordi jeg har følt at jeg ikke har strukket til mht jobb osv. Det er altfor få som har empati her i verden. Men, det har iallfall jeg for deg svarte deg i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. oktober 2005 #427 Del Skrevet 12. oktober 2005 Innom med en god Håper dere fikk snakket masse om bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 12. oktober 2005 #428 Del Skrevet 12. oktober 2005 Da har jeg endelig fått lest meg gjennom din dagbok og blitt litt kjent med Lúthien! Det var jo såmye spennende her at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Veldig lekker den frisyren du hadde lagt ut bilde av, kunne godt tenkt meg noe sånn selv! Kaken høres helt fantastisk ut. Jeg er egentlig ikke glad i marsipankake, men med blåbær og vanilje høres det nammenam ut. Nå ville vel sjokomanen meg uansett holdt seg til sjokoladedelen da! Veldig spent på kjolevalget ditt. Vet du hva den MS kjolen du prøvde heter? Og når vet du noe mer om den andre? Har du sjekket mange forskjellige steder i Danmark? Er forresten veldig interessert i å ta en titt på hjemmesiden deres når den er ferdig? Høres ut som du har tøffe dager for tiden, men synes du er veldig flink til å fokusere pådet positive, og så høres det jo ut som du har en fantastisk god mann! Og ikke minst et lite lyspunkt i datteren din! Skal bli spennende å følge deg videre Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #429 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tomias: Tusen takk for en kjempekoselig hilsen! Har du lest deg gjennom hele dagboken min? *imponert* Frisyren ja, jeg regner med det er den oppsatte med de små blomsterklemmene i? Den er NYDELIG! Vet ikke helt om det blir den eller en litt løsere frisyre. Spennende å se! Kaken! Jeg tror den blir skikkelig god! Vanilje og blåbærkaken har ikke dynket bunn heller, så den blir ikke så bløt og klissete som bløtekaker pleier å være. Sjokoladekake - selvsagt!!! Jeg er ikke sikker på hva MS kjolen heter, men når de legger den ut på nett skal jeg plukke den frem med en gang! Jeg sjekket bare såvidt to steder i danmark, men vi skal bortover dit til sommeren i en annen anledning, så jeg tenkte å stikke innom et par salonger når jeg først var der. :-D Hjemmesiden ja! Designen er vel så og si ferdig, og det har kommet tekst og bilder på noen av sidene, men jeg vil helst legge inn enda mer før jeg legger den ut på nett! Tusen takk! Positive tanker hjelper på alt, og dagene blir mindre slitsomme når man har ting å glede seg over! Mannen min og datteren min kunne jeg ikke vært foruten! Det var koselig med besøk fra deg, jeg skal sette meg ned å lese hele dagboken din når jeg får litt overskudd. Har Becomingbride sin som jeg ikke har kommet igjennom heller. Dere får ha litt tålmodighet med meg! Prøver å få mannen bort fra TVen litt nå jeg, han oppdaget at et program han hadde ventet på i to uker skulle sendes nå, og siden han ikke ser noe særlig på TV så var det greit for meg. Hvis vi ikke får pratet så mye idag, så kommer det en dag imorgen også. Dessuten har han fri fredag, lørdag og søndag! :hoppe: GLEDER MEG!!! Kanskje vi får tittet på lokalene i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 12. oktober 2005 #430 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så bra at du fikk deg noen timers søvn i natt. Så utrolig kjedelig å ha det sånn. Får vi en link til hjemmesiden når den er ferdig? Hadde vært spennende å se. Morsomt hvis dere får tatt dere en tur for å se på lokalene. Du har vært der før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 12. oktober 2005 #431 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tomias: Det var koselig med besøk fra deg, jeg skal sette meg ned å lese hele dagboken din når jeg får litt overskudd. Har Becomingbride sin som jeg ikke har kommet igjennom heller. Dere får ha litt tålmodighet med meg! ← Tror du skal få slippe å lese mine 85 sider! Følgmed på det nyeste du... og les evt noen av de første sidene... jeg har jo hverken bestemt meg for kjole, blomster eller frisyre så du får med deg det meste om du følger med fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 13. oktober 2005 #432 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tror nok ikke jeg er i nærheten av å forstå hvordan du og milla76 har det, men for meg høres det nesten ut som konstant kyssesyke... Nok en gang må jeg bare si jeg er imponert over din positive instilling til alt. Håper dette blir en god dag for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 13. oktober 2005 #433 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tror nok ikke jeg er i nærheten av å forstå hvordan du og milla76 har det, men for meg høres det nesten ut som konstant kyssesyke... Nok en gang må jeg bare si jeg er imponert over din positive instilling til alt. Håper dette blir en god dag for deg ← Nå har jeg aldri hatt kyssesyke, men jeg innbiller meg at det er en ganske god beskrivelse du kommer med her. Sleng på en skikkelig bakrus i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 13. oktober 2005 #434 Del Skrevet 13. oktober 2005 ja helt i orden,trodde det sto på sider lenger bak som jeg ikke hadde sett,beklager litt privat stoff skal du få beholde selv lykke til og fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 13. oktober 2005 #435 Del Skrevet 13. oktober 2005 God morgen vennen. Håper i dag er første dagen i en lang og god periode for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #436 Del Skrevet 13. oktober 2005 Kose deg masse i helgen Gleder meg å se hjemmesiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #437 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Hei jenter!! Jeg sov godt i hele natt!!! Mannen gikk en kveldstur med lillesnuppen i vogn, og dermed sovnet hun tungt og våknet ikke rett etter vi hadde lagt oss.. I tillegg tok jeg en varm dusj sammen med mannen rett før vi la oss, og drakk en kopp med god-natt te! Det ser jo ut til å ha roet kroppen litt ned! DEILIG!!!! Det ble pent lite bryllupsprat da, men det var deilig å bare kose oss sammen og prate om hvordan vi legger opp dagene fremover. Når mannen kommer hjem fra jobb idag, så har han fri til mandag. Da skal vi få ren og pen leilighet, forhåpentligvis litt barnevakt og en masse tid til å prate bryllup og andre ting! Nå har jeg jo sagt så mange dager denne uken at vi skal prate bryllup, også har det ikke blitt noe av. Men så har uken vært spesielt tøff også, så når det roer seg til helgen blir det lettere! nevèsta: Ja, jeg kan se om jeg får lagt ut link til hjemmesiden. Nå må dere ikke forvente dere noen vanvittige designprestasjoner, for jeg har ikke hatt overskudd til å jobbe så mye med den som jeg har hatt lyst til (og jeg har jo lært meg det jeg kan selv på et par uker), men jeg tror den er fin! Litt feminin til meg å være, men det hører jo med siden det er bryllup! Jeg har sett lokalene ja, men det var før de innredet der. Mannen og jeg tok en liten sniktitt fra vinduene en gang det var stengt der, men det vi så var kjempebra! Gleder meg til å se de skikkelig! Håper vi får ordnet en tur dit i helgen! Tomias: Aha, skjønner! Så du begynner på en måte litt på nytt da?! Jeg skal se om jeg får lest litt idag! Markblomsten: Ja, nå kan man jo ha forskjellig sykdomsforløp når man har kyssesyken da, alt fra en vanlig "forkjølelse" til sykehusinnleggelse med nesten 42 i feber i over en uke og deretter flere måneder med konstant sengeliggende og en vanvittig kvalme (ja, den kunne jeg beskrive ja... ) Jeg fikk kyssesyken ETTER at jeg fikk den andre, derfor var det vel helt ekstremt, men jeg vil anta at det minner litt om kyssesyken ja. Pluss på milla76 sin bakrus, følelsen etter et maratonløp og hjernetåke med alzheimer-light, så nærmer du deg! De kaller den en "invalidiserende sykdom", men man trenger ikke nødvendigvis være like ille hele tiden. Hvis man lærer seg å leve med sykdommen og tilpasse dagene etter formen, så kan man egentlig ha det relativt greit. I teorien i hvertfall. Tusen takk for oppmuntrende ord! Minnimy: Det går greit vettu! Lythande: Takk for det! Jeg håper du har rett! Jeg sov ihvertfall godt i natt, for første gang på lenge! :-D Dark angel: Jess! Jeg skal prøve så godt jeg kan! Gleder meg masse til helgen!! Kose deg du også! Skal se om det blir noen hjemmeside-mekking i helgen! :-D Mannen sto opp med lillemor idag, fikset ny bleie, klær på og smurte mat til henne slik at hun kunne spise mens hun så på morgen-barnetv. Da fikk jeg sovet en time lenger idag. Jeg fikk et herlig kyss og ønske om en god dag, også hvisket han at han gleder seg til å komme hjem til oss etter jobben! Nevnte jeg at jeg elsker den mannen? Endret 13. oktober 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #438 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ait! Jeg glemte dere som la inn innlegg over Tomias! Maibrud'06, Lilletuppen, Becomingbride, Veslo: til dere for koselige meldinger! Bethina: Tusen takk for et fint innlegg! Jeg blir helt rørt over støtten jeg får fra helt "ukjente" personer! til deg og alle de andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 13. oktober 2005 #439 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Heisann Siden jeg reiser avgårde imorgen tidlig tenkte jeg skulle innom med en tidlig helgehilsen Å det hørtes ut som dere hadde det koselig og romantisk igår Ikveld skal jeg også gå inn for å pleie kjærligheten God helg Endret 13. oktober 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #440 Del Skrevet 13. oktober 2005 Så skjønn mann du har... Misunner deg familielivet.. Gleder meg.. Blir det ellers noe spennende på gang i helgen? bryllupssnakk må det vertfall bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå