Lúthien Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #381 Del Skrevet 10. oktober 2005 Dere er så gode jenter! Det er godt å få tankene sine ned på "papiret", og ikke minst å få høre andres tilbakemeldinger og råd. Lettere å sortere tankene da! Mannen var så trøtt som jeg ventet, men han ville prate litt likevel når vi hadde lagt oss. Jeg fikk fortalt han hvilke tanker jeg hadde hatt, og han kom så langt at han fikk ytret et "Ja, det hadde vært deilig å gifte meg med deg på stranden på Zanzibar" før han sovnet. Stakkars, det tar på med våkenetter og lange skift på jobben. Også Zanzibar da, hvor tok han det fra liksom.. Når jeg tenker meg om så fortalte han meg for en stund siden at mannen til en kollega gikk ned på kne under en ferie på Zanzibar i år, så han har vel fått noen reiseskildringer derfra! Jeg tror uansett vi ender opp med å ha familien med oss på dagen vår.. De betyr veldig mye for meg, og jeg vet mannen også setter pris på å ha alle der. Han mente at hvis vi skulle gjøre noe alene, så måtte vi ihvertfall ha en skikkelig fest når vi kom tilbake. Vi får diskutere litt nærmere hva vi gjør når mannen har et 8 timers skift istedenfor de fæle 12 timers skiftene. Hvis jeg ikke tar feil blir det på onsdag! Jeg hadde egentlig lagt meg ved siden av mannen, men jeg har tydeligvis skikkelig insomnia om dagene og ble liggende lys våken med en dundrende hodepine. Da var det bare å stå opp og hente seg litt mat, slik at ihvertfall magen og kvalmen roer seg litt. Synes det er utrolig merkelig at jeg er så våken, på tross av at jeg har sovet bare 8 timer til sammen de siste 3 nettene. Ingen soving på dagtid heller... Bare en grusom hodepine og følelsen av at øynene er kulerunde av mangel på søvn. Tenkte jeg skulle prøve å lese litt i en kjedelig bok for å se om jeg blir trøtt da. Det er kjipt å være trøtt når man vil være våken, men det er søren meg minst like ille å ikke vært trøtt når man vil sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 10. oktober 2005 #382 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nå hadde jeg skrevet til deg også ble jeg kastet ut før jeg fikk sendt. Sånt liker man ikke. Lag til det bryllupet dere vil, enten det er på en strand eller hjemme i et festlokale. Hvorfor skal man lage noe som overgår andre bryllup gjestene har vært i hvis det er noe dere vil trives med? Ikke alle som passer til å lage til noe spennende, utradisjonelt og ekstraoridinært... Hadde ikke tenkt tanken om strandbryllup før, men det høres jo ikke så dumt ut. Synd det ikke er så varmt i Norge. En blanding kunne jo vært flott... Håper du får sove snart. Tungt å være oppe når man ikke vil, og grusomt å være kvalm. Det er noe av det verste som er. Ta godt vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 10. oktober 2005 #383 Del Skrevet 10. oktober 2005 Iler til med en , maten står på bordet og mannen venter, måtte jo lese i boka di, har ikke fått gjort det på noen dager. Mere fra meg siden! Godnatt, håper du endelig får sove godt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #384 Del Skrevet 10. oktober 2005 Da er vi på side 20 og det er på tide med innholdsfortegnelse nummer 3: Side 11: Temafarger forts. fra side 10. Side 12: Kjoleprøving og referat. Side 13: Kjolen min er solgt!!! Nytt håp. Side 14: Bare mas! Side 15: Sykdommen min. Side 16: Mannens bursdag, sykdommen min og litt seriøse tanker, forloverhefter, toastmaster. Side 17: Forloverhefter, hjemmeside, barneprat. Side 18: Svangerskap og bordkort. Side 19: Jeg er forelsket! Tanker om rammene rundt dagen vår. Side 20: Innholdsfortegnelse, bryllupsprat med mannen. Og ellers er det mye prat om alt og ingenting! Innholdsfortegnelse 1 finner du på side 5 Innholdsfortegnelse 2 finner du på side 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #385 Del Skrevet 10. oktober 2005 nevèsta: Ja, jeg er jo selvsagt enig med deg. Det er en av grunnene til at jeg synes det var så rart å få disse tankene.. Skulle gjerne hatt med meg familien til Zanzibar jeg, men hvor dyrt hadde ikke det blitt! Jeg tror kanskje jeg kunne vært typen til å finne på noe originalt eller kreativt, men det begrenser seg av at jeg er en del syk og da må jeg ikke ta på meg for mye. Er redd jeg hadde lagt all min ære ned i planleggingen og forberedelsene, og da hadde jeg nok blitt for dårlig til å feire bryllupsdagen.. Men, jeg tror det blir bra uansett hvordan vi gjør det, så lenge vi bare får bestemt oss for hva vi skal satse på. Jeg får jo brukt kreativiteten på alt fra bordkort og invitasjoner via opplegg for dagen til pynting av lokale og kirken, så det blir jo personlig og ikke så "standard" likevel. Også bruker jeg jo en god del tid og kreativitet på å komme med tanker og ideer til dere også, og det er jo veldig givende! Ja, det er himla kjipt å være kvalm.. dessverre er nettopp kvalmen et symptom på denne sykdommen som kommer nokså ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #386 Del Skrevet 10. oktober 2005 Corazon: Koselig at du stakk innom, selv om du er så travel dame idag! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 11. oktober 2005 #387 Del Skrevet 11. oktober 2005 Her var det jammen mye siden sist! Får håpe denne sykdommen din snart dabber litt av igjen altså. Må være slitsomt å gå slik. Imens får du nye den helerige følelsen av å være forelsket. Er det selv jeg etter over 6 år Håper du fikk sove etterhvert igår kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 11. oktober 2005 #388 Del Skrevet 11. oktober 2005 Skjønner veldig godt tankene dine rundt bryllupet, jeg og min kjære var også der. Det var før min kjæres foreldre begynte å "forlange" hvem vi skulle invitere og hvor stort bryllupet blir. Nå har jeg begynt å slå meg til ro med tanken på et relativt stort bryllup, men kjenner at det hadde vært deilig å bare være han og meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #389 Del Skrevet 11. oktober 2005 Uff.. kjipt å ikke få sove når man er trøtt.. Jeg har ofte problemer med å sove, mens gubben kan sovne i fullt lys & bråk.. Håper du holder deg frisk vennen! Zanzibar Godt dere fikk snakket litt da. Kanskje dere kan ta det igjen snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #390 Del Skrevet 11. oktober 2005 Berre innom med ein *klem* eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 11. oktober 2005 #391 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Lúthien, har du tenkt på hvordan det blir hvis du er for dårlig til å delta ordentlig på din egen bryllupsdag? Jeg tenker mer og mer på det... Hva i all verden gjør man da??? Vi kan jo ikke bare avlyse bryllupene våre på timers varsel heller? Endret 11. oktober 2005 av milla76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #392 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du får ikke lov til å være dårlig på bryllupsdagen din! Du får være så kreativ du bare klarer, og ikke bruke formye krefter Blir det bryllupsnakk ikveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #393 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) til dere jentene! :-D Vi har avtalt å prate litt på onsdag, så nå gleder jeg meg til det! Tenkte å surfe litt på kvelden idag også, så da får jeg kanskje noen tanker om et eller annet! milla76: Må innrømme at tanken har slått meg også... Det hadde jo unektelig vært kjipt ja.. Hvis jeg får diagnosen, så tror jeg at mannen og jeg skal sette oss ned å lage en plan for planleggingen (faktisk) fremover. Da får vi legge opp til en prosess hvor vi tar ting regelmessig fremover nå, slik at det ikke blir noe særlig igjen å gjøre i uken før. Vi må også ta en prat med familie og venner, slik at de kan hjelpe oss til å bli ferdige i god tid. Dermed får vi slappet av og hvilt oss i tiden før dagen, slik at jeg forhåpentligvis får nok energi til å kose meg skikkelig. Når du nevner det, så er det vel sikkert lurt å ikke legge opp til så mye sosialt dagen før og dagen etter, i tilfelle. Jeg tror også jeg vil være svært nøye i de siste månedene med aktivitetstilpassning og alt det der (du har jo sikkert lest side opp og side ned om det du også), slik at jeg prøver å unngå en baksmell med dårlige perioder igjen. Kanskje vi lærer noe lurt på seminaret?! Jeg skal i så fall oppdatere deg på det også, hvis de ikke filmer eller noe annet smart noe da! Merkelig tid dette her... jeg er jo fryktelig spent på HN timen da! Har du kommet noe lenger i utredningen nå? Endret 11. oktober 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #394 Del Skrevet 11. oktober 2005 Dark angel: Du er jammen en go'ing! Han er på 12 timers idag, men jeg kan jo håpe på en aldri så liten prat! Hvis ikke får det bli imorgen, da er det nemlig 8 timers skift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #395 Del Skrevet 11. oktober 2005 Gleder meg til referat Blir sikkert kos å snakke bryllup ...... nå må du ikke glemme å kjøpe tannbørste .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 11. oktober 2005 #396 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har du kommet noe lenger i utredningen nå? ← Nei, jeg venter og venter og venter på den første epikrisen fra nevrologen... Får ikke søkt om noenting før den kommer, så det ser ut til at jeg skal bli veldig blakk de kommende månedene. Jeg har ringt og purra på epikrisen flere ganger, og hver gang driver han og oppdaterer den i forhold til nye prøvesvar som er kommet. Vel og bra med en grundig epikrise, altså, men jeg trenger den NÅ! Så kan jeg få en oppdatert en senere... Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 11. oktober 2005 #397 Del Skrevet 11. oktober 2005 Et lite hei fra meg. Har fått med meg grublingen om Zanzibar og feiring og hvordan osv. Man må vel gjennom en del tanker for å komme videre? Dere er nok kloke som legger planer i god tid, og får en viss ro over det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 11. oktober 2005 #398 Del Skrevet 11. oktober 2005 Innom med en jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. oktober 2005 #399 Del Skrevet 11. oktober 2005 Mange tanker her inne nå! Er nok veldig lurt å lage en plan for hver uke/mnd fremover Blir nok stressa/nervøs siste uka uansett tror jeg. Som jeg har lest hos andre, så er man så usikker den siste uka. Så jeg er iallefall forbredt på det, og vil derfor prøve som dere og ha en slagplan Håper du får sove inatt Lúthien. Stakkars kroppen din, den går tydeligvis på høygir siden du ikke får sove.. En god sendes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 11. oktober 2005 #400 Del Skrevet 11. oktober 2005 Innom for å ønske deg en fin kveld. Håper du får en god natts søvn i natt, det tror jeg du trenger. Du kan jo drømme litt om et bryllup som starter på stranda i Zanzibar og ender opp i et festlokale i Bergen. Alt er mulig i drømmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå