Gå til innhold

Hvor ofte trener du og hva tenker du om noen som trener hver dag?

Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior

Nysgjerrig😊

Jeg trener hver dag. En sjelden gang jeg må droppe å trene. Hvis jeg er syk eller på reis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Warrior, du er kul! Jeg liker deg. 

Når det gjelder trening, er jeg for lat, dessverre. Ønsker å trene triceps, men...😁 Some other day. 

Anonymkode: 73812...23a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker at de som trener 7 ganger i uka bør lese seg opp.... 

Anonymkode: e3733...f69

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trener egentlig litt hver dag, men kan være noe så lite som en gåtur i tung oppoverbakke, litt løping og litt styrke når jeg kommer hjem, så pause neste dag eller bare tøy og bøy. Prøveå  få opp pulsen hver dag og styrke, for det er for den mentale helsen min. Jeg klikker om jeg sitter totalt passiv flere dager i strekk. Da er det som om alt på kroppen dingler og jeg begynner å fryse. 
Men hender seg jeg har sløveuker. 

Folk som trener mye og hver dag synes jeg er veldig selvhøytidelige. Turnoff med menn som jogger og har stramme kropper. Kvinner med stram kropp er best, men menn er av en eller annen grunn turnoff. 

Anonymkode: 39c93...c99

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker de har tvangstanker og bruker trening som selvmedisinering. Eventuelt oppmerksomhetssyk/ lav selvtillit. Eks. de som går fjelltur hver eneste dag, og legger ut selfie «nyyter fjellet, se på meg». Patetisk. 
Jeg liker beleste mennesker med varierte interesser. 

Anonymkode: da38b...6fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Prøver å få til 3 ganger i uka med styrke + en dag i uka med kardio. Går litt sånn opp og ned, men er inne i en god periode nå.

Beundrer folk som klarer å opprettholde 7 dager i uka. 

Anonymkode: 0d146...059

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Varierer.

Tenker ingenting om de som trener hver dag. Ikke om de som trener null dager heller.

Anonymkode: 835b2...210

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener 7 dager i uka fordi jeg sliter med avhengighet. Det er ikke kult, men bedre å trene enn å gjøre andre dumme ting. 

tenker at alle har sine grunner til å overtrene. 

Anonymkode: 63e13...06d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkut nå trener jeg ikke, men mosjonerer ved å gå tur i "marka" så ofte jeg kan, blir 30-60 min 3-5 ganger i uka. Skulle gjerne hatt lyst, energi (og tid) til å trene skikkelig hver dag og beundrer de som er så dedikerte til trening🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener også hver dag, men ikke maks intensitet hver dag. Som minimum en gåtur og en middels styrkeøkt. Gjør det fordi jeg liker det og det har hatt alt å si for min mentale helse det siste året.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener 5-6 dager i uken. 

Om de som tener hver dag, så tenker jeg at bra for dem så lenge de ikke sliter seg ut. 

Endret av parmanoia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trener hver dag. Men trener ulike muskelgrupper hver dag da sånn at det går 48t mellom hver kroppsdel trenes(til de som sier det ikke er bra å trene hver dag!). Jeg er litt sånn «en dag uten trening er en dag uten mening». Har vel en slags avhengighet, føler meg dritt hvis det blir en dag uten trening. 

Blir mer fascinert over de som aldri trener. Jeg tenker at de er late. Og folk som kommer med unnskyldninger for «ikke tid» osv. Jeg står opp kl 5 hver dag for å rekke trening, det handler om prioriteringer.

Anonymkode: ecfbe...abb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

3 til 4 ganger.

Tenker absolutt ingenting om de som trener hver dag. 

Anonymkode: 9ec76...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Tenker de har tvangstanker og bruker trening som selvmedisinering. Eventuelt oppmerksomhetssyk/ lav selvtillit. Eks. de som går fjelltur hver eneste dag, og legger ut selfie «nyyter fjellet, se på meg». Patetisk. 
Jeg liker beleste mennesker med varierte interesser. 

Anonymkode: da38b...6fe

Gå tur OG lese er ikke variert altså.

For folk som går tur gjør jo iiiikkeno annet.

Anonymkode: 5e764...909

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir automatisk treningsfrie dager. Men prøver trene hver dag.

Ikke like hardt så klart. 

Ser på de som trener 5-6 dager i uken som rutinerte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

2-3 ganger i uka.

Tenker ingenting, annet enn at det er bra. Synes du høres sprek og fornuftig ut!

Mannen og eldste sønn er langrennsløpere, så de trener ofte 2 ganger pr dag, så er så vant til det. Mellomste fotball, så han trener hver dag, og en dag i uka 2 ganger.

Anonymkode: 0a48f...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig gått fra å ikke trene overhodet til å trene 3-4 ganger i uka fordi plutselig sykdom og følgene av den gjorde det nødvendig - jeg har nå en oppmuntrende fysio og en gryende identitetskrise... :fnise: 

Hva andres valg og prioriteringer om trening og andre ting angår, tenker jeg sjelden så mye annen enn Dem om det, så sant de ikke er veldig opptatt av å fortelle meg om valgene sine eller det på annet vis berører meg direkte. Som mennesker flest er jeg mest opptatt av mitt eget liv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener minimalt for tiden,

beundrer folk som trener hver dag, uten at jeg bryr meg så mye utover det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...