Gå til innhold

Svak positiv eller skyggestrek?

One_scared_girl

Anbefalte innlegg

Ny dag, nye tester!
Det må merkes at jeg dette ble tatt med samme morgenurin, men jeg sov ikke mer en 3 1/2 time, så jeg vet ikke om det har noe å si? Men det ser ikke veldig lyst ut for min del. Har tatt tre tester: babyplan strimmel tidligtest (samme som i går), en CB rask deteksjon og en CD digital.

Jeg så ikke en like tydelig strek på strimmelen i dag, men jeg fikk tatt noen bilder. Vanskeligere å se enn i går i hvert fall. Så jeg tok en CB med pluss/minus tegn og jeg kunne skimte noe uten særlige vansker, men jeg vet ikke om det er en skyggestrek eller ønskestrek (får litt «Line eyes» av dette). Denne var dog vanskelig å få opp på kamera! Men jeg legger ved et bilde. Og så ble det den altfor ærlige CB digital da, og den viste «ikke gravid». Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Lener mest mot ikke gravid selvfølgelig, men jeg har ikke fått mensen og jeg må tisse veldig ofte. Dette kan jo være UVI (aldri hatt det så vet ikke hvordan det kjennes ut) eller bare angst i kroppen. Må innrømme at jeg er skuffet i hvert fall. 

Det ene strimmelbildet er redigert (skrudd ned eksponering og opp med kontrast). 

Har dere opplevd lurestrek på CB før? Eller Babyplan sine tester? Evt. Negativ digital som ble positiv senere?

E286D6DE-D80D-43CB-B5DF-26356B384742.jpeg

E09B8C7F-2273-4348-931C-0CE64CBDAD2B.jpeg

6F1DD8A8-9A50-4B19-8709-2C0692D2DDF5.jpeg

87777DDF-3DC8-469C-BA11-F8539D95FA14.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

One_scared_girl skrev (9 minutter siden):

Ny dag, nye tester!
Det må merkes at jeg dette ble tatt med samme morgenurin, men jeg sov ikke mer en 3 1/2 time, så jeg vet ikke om det har noe å si? Men det ser ikke veldig lyst ut for min del. Har tatt tre tester: babyplan strimmel tidligtest (samme som i går), en CB rask deteksjon og en CD digital.

Jeg så ikke en like tydelig strek på strimmelen i dag, men jeg fikk tatt noen bilder. Vanskeligere å se enn i går i hvert fall. Så jeg tok en CB med pluss/minus tegn og jeg kunne skimte noe uten særlige vansker, men jeg vet ikke om det er en skyggestrek eller ønskestrek (får litt «Line eyes» av dette). Denne var dog vanskelig å få opp på kamera! Men jeg legger ved et bilde. Og så ble det den altfor ærlige CB digital da, og den viste «ikke gravid». Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Lener mest mot ikke gravid selvfølgelig, men jeg har ikke fått mensen og jeg må tisse veldig ofte. Dette kan jo være UVI (aldri hatt det så vet ikke hvordan det kjennes ut) eller bare angst i kroppen. Må innrømme at jeg er skuffet i hvert fall. 

Det ene strimmelbildet er redigert (skrudd ned eksponering og opp med kontrast). 

Har dere opplevd lurestrek på CB før? Eller Babyplan sine tester? Evt. Negativ digital som ble positiv senere?

E286D6DE-D80D-43CB-B5DF-26356B384742.jpeg

E09B8C7F-2273-4348-931C-0CE64CBDAD2B.jpeg

6F1DD8A8-9A50-4B19-8709-2C0692D2DDF5.jpeg

87777DDF-3DC8-469C-BA11-F8539D95FA14.jpeg

Demonterte nettopp CB testen og det er en svak blå strek!! Jeg snudde på platen under for å få et helt hvitt underlag for å sjekke om jeg kunne se streken bedre og den syns på bilder nå! Men det kan jo være at jeg har ødelagt den 😅 Men det blir bare sterkere og sterkere, synes jeg. Vet ikke om det syns på kamera at den er blå (eller er der i det hele tatt) eller om det har noe å si, men jeg må bare dra på apoteket for å kjøpe flere tester nå! Er så spent 😭😭

2F36E416-8DEE-4B94-B273-00CC0BA9ACB7.jpeg

E03E923A-CDFB-43BD-98B9-757839309103.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva betyr to kjemiske?

Anonymkode: 089c7...8bf

Kjemisk er spontanabort før uke 5. Der egget fester seg såvidt og rekker å produsere litt hcg (gjerne svake streker) før egget går til grunne og man får mensen. Er veldig vanlig, og ofte man ikke vet det og tror man har vanlig mensen.

Anonymkode: c25f1...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eg synest første såg ut som skyggestrek.. 

Klem

Anonymkode: beaba...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Eg synest første såg ut som skyggestrek.. 

Klem

Anonymkode: beaba...8f6

Tror nesten det samme. Fikk mensen nå, men den er veldig vond 😢 Jaja, kanskje neste gang ❤️ Takk alle sammen ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...