Gå til innhold

Svak positiv eller skyggestrek?

One_scared_girl

Anbefalte innlegg

Hei, fine mennesker! Gratulerer med dagen 🥳🇳🇴 
Først og fremst så spør jeg bare på gøy (og håper på svar fra andre som synes dette er gøy) og jeg vet at ingen av dere kan fortelle meg hvorvidt jeg er eller ikke er gravid. Jeg skal ta en ny test om et par dager. Litt usikker på når eggløsning var. Tror den ble forskjønnet noen dager, så jeg antar at jeg kanskje er 11 dpo siden det var da jeg hadde eggløsningsslim.

Hvordan ville dere tolket denne testen? Er ettermiddagsurin. Andre «symptomer» er trykk eller press i skambeinet/symfysen, men det kan jo være hva som helst. Jeg har ikke kjent det på denne måten før, så det er jo spennende! I tillegg tidvis ømme bryster og brystvorter. Jeg tok en slik i går og syntes jeg kunne se en antydning til NOE, men ikke som dette!

Det ene bildet skrudde jeg ned eksponeringen litt (har ikke det beste mobilkameraet eller baderomsbelysningen 🙈)

802B033A-A438-479D-B906-3469ABA9B83E.jpeg

4151A8BC-4089-4036-BAC4-A700743BF67C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ser bare en negativ test. Du bør vente noen dager før du tester på nytt. Bruk en digital test fra CB.

Anonymkode: d8164...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser bare en negativ test. Du bør vente noen dager før du tester på nytt. Bruk en digital test fra CB.

Anonymkode: d8164...b69

Det var planen! Blir litt smågal av å stirre på tester, så kan være jeg faktisk har blitt litt smågal 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns jeg skimter en strek jeg! Test igjen i morgen på morgenurin, og hold oss oppdaterte☺️

Anonymkode: 089c7...8bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg syns jeg skimter en strek jeg! Test igjen i morgen på morgenurin, og hold oss oppdaterte☺️

Det skal jeg! Skal innrømme at det er litt kjekt med slike svar 😇😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
One_scared_girl skrev (1 time siden):

Hei, fine mennesker! Gratulerer med dagen 🥳🇳🇴 
Først og fremst så spør jeg bare på gøy (og håper på svar fra andre som synes dette er gøy) og jeg vet at ingen av dere kan fortelle meg hvorvidt jeg er eller ikke er gravid. Jeg skal ta en ny test om et par dager. Litt usikker på når eggløsning var. Tror den ble forskjønnet noen dager, så jeg antar at jeg kanskje er 11 dpo siden det var da jeg hadde eggløsningsslim.

Hvordan ville dere tolket denne testen? Er ettermiddagsurin. Andre «symptomer» er trykk eller press i skambeinet/symfysen, men det kan jo være hva som helst. Jeg har ikke kjent det på denne måten før, så det er jo spennende! I tillegg tidvis ømme bryster og brystvorter. Jeg tok en slik i går og syntes jeg kunne se en antydning til NOE, men ikke som dette!

Det ene bildet skrudde jeg ned eksponeringen litt (har ikke det beste mobilkameraet eller baderomsbelysningen 🙈)

802B033A-A438-479D-B906-3469ABA9B83E.jpeg

4151A8BC-4089-4036-BAC4-A700743BF67C.jpeg

Ser strek og vil si positiv

Anonymkode: 19f8c...b65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke det var noe vanskelig å se denne streken!! Mye sterkere enn min i starten som det tok to dager før jeg klarte å få fanget på kamera. Det er kanskje lettere for deg å se streken i IRL også? Syns dette ser lovende ut! Du får teste på nytt i morgen/onsdag også ja. Husk konsentrert urin og ha en digital på lur. Om du fortsatt ser strek da kan du ta den, og da får du nok svaret svart på hvitt 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne ser positiv ut for meg, jeg ser tydelig streken i hvert fall :) 

Anonymkode: 99be8...f01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser positiv ut for meg 😊

Anonymkode: fcd26...434

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
One_scared_girl skrev (4 timer siden):

Det skal jeg! Skal innrømme at det er litt kjekt med slike svar 😇😇

🤗❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den er definitivt positiv❤

Anonymkode: 4cd2d...25e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den er positiv og kommer bare til å være enda sterkere i morgen😊

Anonymkode: 4cd2d...25e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært prøver leeeenge og kun brukt disse testene. Den er utvilsomt positiv! Gratulerer❤️

Samtidig har jeg også hatt to kjemiske, og da forsvinner streken etter en uke ish. Så at den er positiv nå er sikkert. Om den forblir positiv vil kun tiden gi deg svar på🙏🏻

Anonymkode: 36e44...f0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig med så mange positive (😇) svar! Jeg tør nesten ikke å håpe for mye, så det blir nervepirrende å ta en ny i morgen! Må nesten holde meg igjen for å ikke ta med det samme 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har vært prøver leeeenge og kun brukt disse testene. Den er utvilsomt positiv! Gratulerer❤️

Samtidig har jeg også hatt to kjemiske, og da forsvinner streken etter en uke ish. Så at den er positiv nå er sikkert. Om den forblir positiv vil kun tiden gi deg svar på🙏🏻

Tusen takk! 🥰 Håper den bare blir sterkere! 
Så vondt å høre at du har mistet. Jeg håper virkelig spiren sitter hos deg snart ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Synes det er en utrolig fin strek! Gleder meg til å se neste test😽

Anonymkode: 70c01...794

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes ikke den var så veldig svakt positiv heller 😅 blir spennende å høre i morgen ❤️

Anonymkode: b4795...9d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva betyr to kjemiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
One_scared_girl skrev (1 time siden):

Så artig med så mange positive (😇) svar! Jeg tør nesten ikke å håpe for mye, så det blir nervepirrende å ta en ny i morgen! Må nesten holde meg igjen for å ikke ta med det samme 🙈

Ååå, du er så heldig!! Jeg er 5 dpo nå, og testet i dag, men den var helt blendahvit. Håper så innmari på en sånn strek om noen dager!!!😇

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...