AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg er i 30 årene, har bestått teorien og kjørte en del da jeg var 18, men fullført aldri, må nok ta teorien på nytt, men leser boken før igjen før oppstart av kjøring. Får ikke kjøre privat. Hva tror du er mest sannsynlig for meg? eller hvor mange timer brukte du? Anonymkode: 21126...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 19. mai 2021 #2 Del Skrevet 19. mai 2021 Kommer helt ann på manuell/automat, hvor god du er kjøreteknisk og generelt hva kjørelæreren opplever trengs. Kan nok regne med å ha alt fra tre til ti dobbelttimer utenom det obligatoriske (kan bli et mye høyere tall også). Anbefaler å ta en oppstartstime, så kan trafikklæreren gi deg et estimat på hvor lang tid du kommer til å bruke på lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Del Skrevet 19. mai 2021 Du må ta teorien på nytt da den bare er gyldig i tre år, i tillegg må du ta to biter av det trafikale grunnkurset, det er mørkekjøring og førstehjelpskurset. Dersom du tok det trafikale grunnkurset den gangen slipper du førstehjelpskurset på nytt, men du må ta mørkekjøringen. Men om du er født før 1988 kan det hende du går etter andre regler, for grunnkurset ble obligatorisk for alle født i 88 og etter det. Anonymkode: df114...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du må ta teorien på nytt da den bare er gyldig i tre år, i tillegg må du ta to biter av det trafikale grunnkurset, det er mørkekjøring og førstehjelpskurset. Dersom du tok det trafikale grunnkurset den gangen slipper du førstehjelpskurset på nytt, men du må ta mørkekjøringen. Men om du er født før 1988 kan det hende du går etter andre regler, for grunnkurset ble obligatorisk for alle født i 88 og etter det. Anonymkode: df114...367 Takk for info, jeg har tatt mørkekjøring og er født før 1988, så da slipper jeg kanskje førstehjelpen også. Teorien må jeg ta på nytt. Anonymkode: 21126...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Del Skrevet 19. mai 2021 788 Anonymkode: 34db2...bc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for info, jeg har tatt mørkekjøring og er født før 1988, så da slipper jeg kanskje førstehjelpen også. Teorien må jeg ta på nytt. Anonymkode: 21126...f6f 👍🏻 Jeg tok forresten lappen i fjor, jeg brukte totalt sett ca tre måneder på alt sammen, men pga pandemien tok det syv måneder fordi skolen var stengt i mange uker og når den åpnet var det litt ventetid på kursene og ikke minst på oppkjøringen. Men hvor mange timer jeg hadde vet jeg ikke da. Anonymkode: df114...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå