AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Del Skrevet 16. mai 2021 Jeg falt over en Youtuber som har lagd gravid videoer ect. Hun har 2 barn, Bella Rosalie Melina og Nelly Emelia Grace. Er det ikke veldig tungvint med så mange navn, eller er det blitt trendy? Anonymkode: b372a...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Del Skrevet 16. mai 2021 Det er nok mer vanlig i USA. Der har så og si alle to navn, så sikkert en del som har begynt med 3 navn også. Jeg tenker det må være ganske tungvint men... Anonymkode: e67be...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 16. mai 2021 #3 Del Skrevet 16. mai 2021 Her er det jo ganske vanlig med fire navn to fornavn og to familienavn. Per Ola Jensen Hansen eller Kari Turid Fjell Dal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 16. mai 2021 #4 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg falt over en Youtuber som har lagd gravid videoer ect. Hun har 2 barn, Bella Rosalie Melina og Nelly Emelia Grace. Er det ikke veldig tungvint med så mange navn, eller er det blitt trendy? Anonymkode: b372a...590 Herre fred.. det hørtes tungvint ut. men dette kan ikke være en Norsk youtuber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Del Skrevet 16. mai 2021 stan skrev (6 minutter siden): Her er det jo ganske vanlig med fire navn to fornavn og to familienavn. Per Ola Jensen Hansen eller Kari Turid Fjell Dal Med familie navn blir det jo 5-6 navn per unge. Anonymkode: b372a...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. mai 2021 #6 Del Skrevet 16. mai 2021 Svenskene har gitt ungene tre fornavn i alle de år..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #7 Del Skrevet 16. mai 2021 I flere land er det ikke uvanlig med flere fornavn. Alle mine svenske venner f.eks har minst 2, de fleste 3 fornavn, men hvor to av de gjerne er navn etter eldre familiemedlemmer. Ser ikke så stor forskjell på 3 fornavn som å ha en hel masse etternavn som mellomnavn. Anonymkode: 0f66a...a25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #8 Del Skrevet 16. mai 2021 sicario skrev (5 minutter siden): Herre fred.. det hørtes tungvint ut. men dette kan ikke være en Norsk youtuber? Jo er det. Får ikke navnet på YouTube, men etter litt stalking så jeg navnene på bioen hennes på Facebook, hehe. Anonymkode: b372a...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo er det. Får ikke navnet på YouTube, men etter litt stalking så jeg navnene på bioen hennes på Facebook, hehe. Anonymkode: b372a...590 https://m.youtube.com/user/TheKatbre/featured Anonymkode: b372a...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 16. mai 2021 #10 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med familie navn blir det jo 5-6 navn per unge. Anonymkode: b372a...590 Jada. Se for deg Per og Kari i forrige innlegg gifter seg da kan barna risikere å hete Nils Petter Fjell Dal Jensen Hansen. Jeg gleder meg til å følge med på utviklingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #11 Del Skrevet 18. mai 2021 Veldig vanlig blant katolikker også Anonymkode: 46e9e...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. mai 2021 #12 Del Skrevet 24. mai 2021 Du skal jo ikke lenger enn over grensa til söta bror før det er nærmest høyst uvanlig å ikke ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 26. mai 2021 #13 Del Skrevet 26. mai 2021 Min ene bestemor heter klara Henriette Lovise som fornavn, så kommer etternavn. Jeg synes det er vanvittig tungvindt med så mange navn, hvertfall flerstavelses navn som Henriette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #14 Del Skrevet 28. mai 2021 O.G. skrev (På 16.5.2021 den 19.41): Svenskene har gitt ungene tre fornavn i alle de år..... Ja, brorparten i Sverige har tre fornavn. Men de benytter kun ett tiltalsnavn, også i offentlige lister som f.eks. klasselister. De er konsekvent på bruk av bindestrek; dersom mer enn ett av navnene brukes er det bindestrek. Tradisjonen med å kalle opp igjen etter tidligere generasjoner står derfor sterkere i Sverige. Synes det er en fin tradisjon. Anonymkode: b2a87...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. mai 2021 #15 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, brorparten i Sverige har tre fornavn. Men de benytter kun ett tiltalsnavn, også i offentlige lister som f.eks. klasselister. De er konsekvent på bruk av bindestrek; dersom mer enn ett av navnene brukes er det bindestrek. Tradisjonen med å kalle opp igjen etter tidligere generasjoner står derfor sterkere i Sverige. Synes det er en fin tradisjon. Anonymkode: b2a87...cc7 Nja, brukt med måte er det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #16 Del Skrevet 29. mai 2021 Synes det er flott med trippelnavn her 😊 ❤️Clarissa Jane Nicole❤️ Anonymkode: 17b06...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå