Gå til innhold

Må ventilere litt🤯

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en idiot. Tok graviditetstest nå 5 dager før IKM (negativ) 

Jeg våknet i dag på morgenen, og merket at mensen kommer på en måte.. Litt mens smerter. Tenkte at dette kan være at livmoren utvider seg også..? 

Vet det er for tidlig å teste da. Tenkte å teste hver dag frem til ikm på fredag. Måtte bare si det til noen! 

Det var make sure billigstrimmel jeg brukte. Jeg begynner å lure på om jeg har EL dagen etter mens eller no.. Jeg blir jo ikke gravid

Anonymkode: b1740...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor lenge har dere prøvd? 

Har du gått på prevensjon? 

Har du testet for el? 

Har du kontroll på syklusen? 

Det hjelper dessverre ikke å svi av penger på tester mange dager før forventet mens/ikm. Du kommer til å føle mye skuffelse fremover hvis du tester masse hver syklus. 

Prøv å gå tilbake å bare nyte sex/samleie/elskov med partner og prøv å ta vare på de fine stundene. Jager man for mye på en graviditet så blir kroppen i stress-modus og vil da heller ikke få de gode hormonene til å jobbe skikkelig. Nyt livet, nyt kjæresten og slapp av litt, en baby kommer når du minst venter det ❤️

Anonymkode: f351d...a98

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel neppe el dagen etter mens, Men; hvor lange er syklusene dine? Tester du med eltester? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg har testet med el test. Testa for gøy 1 dag etter mens å så skyggestrek. Halvstrek? Jeg har kontroll på syklusen. El er bekreftet på blodprøver. Gått på leteozol 2 pp nå. Prøvd 1 år. 

Har ett barn fra før med samme mann. Alt fint på gu. Det var nok for tidlig å teste 5 dager før ikm.. Vi har ikke stresset denne gangen med det, men hatt mye sex og kost oss. 

Krysser fingrer å tær for at den sitter snart.. 

Anonymkode: b1740...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...