AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Del Skrevet 16. mai 2021 Jeg er en idiot. Tok graviditetstest nå 5 dager før IKM (negativ) Jeg våknet i dag på morgenen, og merket at mensen kommer på en måte.. Litt mens smerter. Tenkte at dette kan være at livmoren utvider seg også..? Vet det er for tidlig å teste da. Tenkte å teste hver dag frem til ikm på fredag. Måtte bare si det til noen! Det var make sure billigstrimmel jeg brukte. Jeg begynner å lure på om jeg har EL dagen etter mens eller no.. Jeg blir jo ikke gravid Anonymkode: b1740...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Del Skrevet 16. mai 2021 Prøvd å teste for EL? Anonymkode: edfa9...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Del Skrevet 16. mai 2021 Hvor lenge har dere prøvd? Har du gått på prevensjon? Har du testet for el? Har du kontroll på syklusen? Det hjelper dessverre ikke å svi av penger på tester mange dager før forventet mens/ikm. Du kommer til å føle mye skuffelse fremover hvis du tester masse hver syklus. Prøv å gå tilbake å bare nyte sex/samleie/elskov med partner og prøv å ta vare på de fine stundene. Jager man for mye på en graviditet så blir kroppen i stress-modus og vil da heller ikke få de gode hormonene til å jobbe skikkelig. Nyt livet, nyt kjæresten og slapp av litt, en baby kommer når du minst venter det ❤️ Anonymkode: f351d...a98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. mai 2021 #4 Del Skrevet 16. mai 2021 Du har vel neppe el dagen etter mens, Men; hvor lange er syklusene dine? Tester du med eltester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Del Skrevet 16. mai 2021 Ja jeg har testet med el test. Testa for gøy 1 dag etter mens å så skyggestrek. Halvstrek? Jeg har kontroll på syklusen. El er bekreftet på blodprøver. Gått på leteozol 2 pp nå. Prøvd 1 år. Har ett barn fra før med samme mann. Alt fint på gu. Det var nok for tidlig å teste 5 dager før ikm.. Vi har ikke stresset denne gangen med det, men hatt mye sex og kost oss. Krysser fingrer å tær for at den sitter snart.. Anonymkode: b1740...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå