~sikka~ Skrevet 4. september 2005 #1 Del Skrevet 4. september 2005 Noen som husker hvilket år Norge slo Brasil i fotball VM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 4. september 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 4. september 2005 Åh glem det - fant det ut: 23. juni 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 4. september 2005 #3 Del Skrevet 4. september 2005 Der hadde du funnet det ut ja..og jeg som gikk inn hit glad og fornøyd for å svare - det er nemlig det ENESTE jeg vet om fotball! Jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 4. september 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 4. september 2005 hehe... vel takk for at du ville svare da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. september 2005 #5 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg visste det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 4. september 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 4. september 2005 jeez er jeg den eneste her som ikke visste det? nesten litt flaut da. Husker jo skikkelig godt den dagen, bare ikke datoen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. september 2005 #7 Del Skrevet 5. september 2005 Bra jeg var sent ute, for jeg var sikker på at det var i 1994! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. september 2005 #8 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har ingen formening om noe som helst når det gjelder fotball, så jeg hadde ikke svart noe i det hele tatt... Måtte bare inn og titte *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 6. september 2005 #9 Del Skrevet 6. september 2005 En av de største opplevelsene mine! Karl Johan i ekstase!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå