Gå til innhold

Hva slags sokker skal jeg ha til jeans?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bor i Norge!! Mener dere seriøst at man skal gå med bare ankler på vinteren? 

Er så glad jeg ikke er trendy. Jeg kler på meg så jeg ikke fryser. Og det innebærer å dekke til pulspunkter som ankler og håndledd på vinteren. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 50 og oppdaget da ankelsokker for lenge siden. Har du bodd under en stein??

Anonymkode: 619e8...ac0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stilts skrev (På 15.5.2021 den 14.45):

Selv går jeg alltid barbeint med jeans, synes det er finest og passer best til skoa jeg bruker

Men hvis du ikke liker det og bruker mye sneakers, så tynne ankel sokker eller steps. Vanlig store sokker er lite pent synes jeg

Dette😁enig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 22.03):

Man får jo gnagsår 

Anonymkode: cb347...617

Du får ikke gnagsår fordi du går uten sokker, du får gnagsår fordi skoene ikke passer til føttene dine. 

Kjøp sko som passer, gå de inn med tykke sokker, og så kan du fint gå uten sokker etterpå. 

Anonymkode: 6f796...c54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (På 8.9.2022 den 20.19):

Er så glad jeg ikke er trendy. Jeg kler på meg så jeg ikke fryser. Og det innebærer å dekke til pulspunkter som ankler og håndledd på vinteren. 

Så lenge jeg bruker sneakers har jeg bare ankler ja. Når det er for kaldt bruker jeg støvletter, og da bruker jeg sokker (gjerne over jeansen, for å holde den nede i skoen), ingen ser det uansett da :) 

Hvis jeg på død og liv skal ha sneakers velger jeg ikke ankelkorte jeans, men heller ullstrømpebukser + kjole eller lignende. 

Anonymkode: 6f796...c54

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 8.9.2022 den 20.19):

Ganske mange menn synes også vanlige sokker, knelange sokker, strømpebukser, knelange ullstrømper, leggvarmere osv er ganske sexy, så det er fullt mulig å slippe å fryse og bli sett på som sexy. Uten at det må være noen nødvendighet eller ønske. Jeg sier bare at man ikke må vise hud i alle glipper for å være sexy. Bare kvinneguiden som hyller verdens minst sexy plagg, ankelsokker. Ser ut som man har stjålet sokkene til barna sine. 

Anonymkode: 0b71b...fae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Bare kvinneguiden som hyller verdens minst sexy plagg, ankelsokker.

Ganske mange utenfor KG som synes ankelsokker er sexy

Anonymkode: 86f08...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...