AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #41 Del Skrevet 18. mai 2021 Hvite ankelsokker. Anonymkode: 97899...1f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #42 Del Skrevet 18. mai 2021 Frekkulf skrev (10 timer siden): Samme det. Bare ikke ankelsokker. Det er det styggeste vår gud har skapt på denne jord. Er så enig. Kjempestygt. Anonymkode: 0b71b...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #43 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 22.49): Ja, og det syns jeg ikke ankelsokk er heller. Liker ikke bar hud med mindre det er så varmt at jeg går barføtt i skoene. Så ja, jeg ønsker meg kule sokker som kan synes, men hva har damer som er 35+ til jeans nå til dags? For jeansene slutter jo nesten midt på leggen for oss med lange bein. Har sett litt på nett, men da er det tennissokker for det meste, og det var liksom moderne når jeg var barn og tenåring. Anonymkode: 3e45e...929 Det kommer ikke til å bli kult hvis de skal synes. Finnes ikke «kule» sokker, det er forbeholdt menn som går med dress Anonymkode: ff09d...454 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #44 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer ikke til å bli kult hvis de skal synes. Finnes ikke «kule» sokker, det er forbeholdt menn som går med dress Anonymkode: ff09d...454 Og barn! Hehe Anonymkode: ff09d...454 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. mai 2021 #45 Del Skrevet 18. mai 2021 Timeplan skrev (4 timer siden): Jeg skjønner ikke alt dette hatet mot ankelsokker, det er superpraktisk. Ankelsokker viser dessuten frem det eneste som er pent med føtter: Anklene og vristen. Problemet med ankelsokker for min del, er at de har vanskelig for å holde seg på plass og siger lett ned. Det hender jeg bruker ankelsokker til shorts eller skjørt om sommeren, men aldri til jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 18. mai 2021 #46 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er så enig. Kjempestygt. Anonymkode: 0b71b...fae Hold deg fast. Jeg har til og med sett gutter/unge menn bruke det til dress 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 19. mai 2021 #47 Del Skrevet 19. mai 2021 Frekkulf skrev (23 timer siden): Hold deg fast. Jeg har til og med sett gutter/unge menn bruke det til dress 🤢 Faktisk pent uten sokker til dress 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #48 Del Skrevet 19. mai 2021 Finnes det moderne sokker? Skjønner ikke helt spørsmålet tror jeg 😅 Jeg bruker svarte sokker, som regel lave til anklene. Fargerike sokker ser best ut på barn Anonymkode: 2d9bd...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #49 Del Skrevet 20. mai 2021 Frekkulf skrev (På 19.5.2021 den 0.47): Hold deg fast. Jeg har til og med sett gutter/unge menn bruke det til dress 🤢 Ja, det ser jo ikke ut... Anonymkode: 0b71b...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #50 Del Skrevet 20. mai 2021 jentegutt skrev (7 timer siden): Faktisk pent uten sokker til dress Nei, det er jo virkelig ikke det. Anonymkode: 0b71b...fae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 20. mai 2021 #51 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, det er jo virkelig ikke det. Anonymkode: 0b71b...fae Jeg syns det e veldig fint, er også helt inn i tiden med dress uten sokker. Men som alt annen så er smaken som baken😊liker at folk skiller seg litt ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 20. mai 2021 #52 Del Skrevet 20. mai 2021 jentegutt skrev (12 minutter siden): Jeg syns det e veldig fint, er også helt inn i tiden med dress uten sokker. Men som alt annen så er smaken som baken😊liker at folk skiller seg litt ut jeg Hmm. Ikke enig. Det blir litt som å gå med slippers til bunad. Eller å gå med badebukse og skjerf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 20. mai 2021 #53 Del Skrevet 20. mai 2021 (endret) Frekkulf skrev (7 timer siden): Hmm. Ikke enig. Det blir litt som å gå med slippers til bunad. Eller å gå med badebukse og skjerf. Klare ikke å se den sammenhengen, bruker jo dressko, moteblader er fulle av bilder med menn i dress uten sokker, syns det er dritstilig 😍 Endret 20. mai 2021 av jentegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #54 Del Skrevet 20. mai 2021 Jeg bruker de samme labbene til alle bukser; svarte sokker fra lindex Anonymkode: 7f030...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #55 Del Skrevet 20. mai 2021 jentegutt skrev (1 time siden): Klare ikke å se den sammenhengen, bruker jo dressko, moteblader er fulle av bilder med menn i dress uten sokker, syns det er dritstilig 😍 Husker det var en tråd om hva du syns var det styggeste folk kunne gå kledd i. Og dette var der jeg svarte! Menn uten labber i sko, og da spesielt Toms sko med brett på buksa. Det ser så jævlig ut!! Anonymkode: 7f030...a36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #56 Del Skrevet 20. mai 2021 Klassiske hvite sokker eller noen mer elegante i litt sånn Beck Söndergaard-stil. Tror jeg kjøpte noen i et glatt og fint stoff på Lindex. Sokker er kult! Anonymkode: fe1ae...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 20. mai 2021 #57 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Husker det var en tråd om hva du syns var det styggeste folk kunne gå kledd i. Og dette var der jeg svarte! Menn uten labber i sko, og da spesielt Toms sko med brett på buksa. Det ser så jævlig ut!! Anonymkode: 7f030...a36 okey, du om det😊jeg er uenig, syns det ser stilig og moderne ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #58 Del Skrevet 21. mai 2021 jentegutt skrev (På 20.5.2021 den 15.39): Klare ikke å se den sammenhengen, bruker jo dressko, moteblader er fulle av bilder med menn i dress uten sokker, syns det er dritstilig 😍 Ser ut som en skolegutt som ikke har fått opplæring i å kle seg... Mote eller ei... Anonymkode: 0b71b...fae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #59 Del Skrevet 21. mai 2021 Overgangen mellom bukse og sokker har mye å si for helhetsinntrykket, men synes det er vanskelig selv. Sokker som er stramme og sitter godt er penest, synes jeg. Anonymkode: 216c9...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #60 Del Skrevet 22. mai 2021 jentegutt skrev (På 20.5.2021 den 15.39): Klare ikke å se den sammenhengen, bruker jo dressko, moteblader er fulle av bilder med menn i dress uten sokker, syns det er dritstilig 😍 Da er det finere med gjennomsiktige strømper, enn helt strømpeløs. Synes det blir feil når man pynter seg å ikke ha strømper. Anonymkode: 59be8...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå