AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #21 Del Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er ca 15? Anonymkode: 4d6f6...1eb Nei, for da ville minimus sokke vært greit Anonymkode: 4f9cd...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #22 Del Skrevet 15. mai 2021 Ta de sokkene du liker, og finner. Spiller da ingen rolle hvilke sokker en har til jeans uansett alder. Anonymkode: 88423...59d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 15. mai 2021 #23 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ta de sokkene du liker, og finner. Spiller da ingen rolle hvilke sokker en har til jeans uansett alder. Anonymkode: 88423...59d Sokker kan ødelegge hele inntrykket, så det er faktisk ikke bare å ta på seg noe Endret 15. mai 2021 av jentegutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 15. mai 2021 #24 Del Skrevet 15. mai 2021 Trodde ikke folk brydde seg om sånt. Alltid sett på det som flisespikkeri. Så feil kan man ta 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stilts Skrevet 15. mai 2021 #25 Del Skrevet 15. mai 2021 Selv går jeg alltid barbeint med jeans, synes det er finest og passer best til skoa jeg bruker Men hvis du ikke liker det og bruker mye sneakers, så tynne ankel sokker eller steps. Vanlig store sokker er lite pent synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #26 Del Skrevet 15. mai 2021 Bruker alle slags sokker i alle slags mønster og motiver. Har selvfølgelig lange sokker under buksa og ikke over. Anonymkode: 96742...5fc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #27 Del Skrevet 16. mai 2021 Adidas eller Nike tennissokker er sporty og sommerlig mens Ole Brum og Star Wars ser barnslig og fjollete ut. Masse mønster kan jo være OK, men jeans er ikke pentøy så sokkene bør stå i samme stil som buksa, og da er tennissokker ganske spot on. Særlig om du bruker Converse eller sneakers til. Pensko bør sokkene være svarte eller ha en annen farge enn hvitt. Men hvite sportssokker er friskt og klassisk utrykk som ingen blir for gamle til. Ankelsokker og høyvannsjeans er veldig fjortis i min omgangskrets. Tegneseriefigursokker ser bare rart ut på personer over ti år. Ser ut som man tviholder på barndommen. Hilsen mann 41. Anonymkode: 0b71b...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. mai 2021 #28 Del Skrevet 16. mai 2021 Til jeans bruker jeg enten mørke og nøytrale sokker eller fargerike med mønster, gjerne kattemønster 😸 Bruker vanlig høyde, ikke ankelsokker. Hvite tennissokker har jeg knapt brukt de siste 30 åra. Fikk mer enn nok av det som ung på 80-tallet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 16. mai 2021 #29 Del Skrevet 16. mai 2021 Bruker vanlige svarte sokker, eventuelt sport aktige sokker. Fra f.eks weekday. Liker ikke ankelsokker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #30 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Adidas eller Nike tennissokker er sporty og sommerlig mens Ole Brum og Star Wars ser barnslig og fjollete ut. Masse mønster kan jo være OK, men jeans er ikke pentøy så sokkene bør stå i samme stil som buksa, og da er tennissokker ganske spot on. Særlig om du bruker Converse eller sneakers til. Pensko bør sokkene være svarte eller ha en annen farge enn hvitt. Men hvite sportssokker er friskt og klassisk utrykk som ingen blir for gamle til. Ankelsokker og høyvannsjeans er veldig fjortis i min omgangskrets. Tegneseriefigursokker ser bare rart ut på personer over ti år. Ser ut som man tviholder på barndommen. Hilsen mann 41. Anonymkode: 0b71b...fae Tviholder på barndommen fordi man synes det er søtt med Ole Brumm sokker? Vel... Anonymkode: cb347...617 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter333 Skrevet 16. mai 2021 #31 Del Skrevet 16. mai 2021 er ikke det beste at de er gode å ha på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #32 Del Skrevet 16. mai 2021 Man lever bare en gang, så hvorfor leve kjedelig. Bruker kule fargerike sokker med motiv som gjør meg glad. Det kan være knall rosa sokker med jordbår på, striped i friske farger, grønn med bilde av sauer på, spidermann-sokker, regnbuefarget med bilder av enhjørninger på, kule tåsokker osv. osv. Er man i smådårlig humør, kan det hjelpe på å sende et blikk ned på føttene dine og en ape som gomler en gul banan ser tilbake opp på deg. Folk som kjøper ensfargede sokker i 5-pakning, tror jeg ønsker seg et veldig kjedelig liv der de ønsker bare å bli borte i mengden. https://chubstr.com/wp-content/uploads/2020/06/happy-socks-phluid-feature.jpg Anonymkode: 59be8...3c9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #33 Del Skrevet 16. mai 2021 Bruker ankelsokker til cropped jeans når været er varmt nok. På vinteren bruker jeg tynne sorte knestrømper under eller noen knestrømper i ull. Liker ikke at sokkene slutter før buksen ender og tennisokker gikk jeg lei av på 80/90tallet. Anonymkode: c5e33...c5b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #34 Del Skrevet 16. mai 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: jeans er ikke pentøy Man kan fint pynte seg i jeans🙂 Anonymkode: 86f08...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 18. mai 2021 #35 Del Skrevet 18. mai 2021 Samme det. Bare ikke ankelsokker. Det er det styggeste vår gud har skapt på denne jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 18. mai 2021 #36 Del Skrevet 18. mai 2021 Gud så regid og tilkneppet folk kan være på klesforumet, at selv sokker får gjennomgå. Jeg bruker alt fra hvite ankelsokker til fargerike sokker med mønster på som passer til resten av det jeg har på meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 18. mai 2021 #37 Del Skrevet 18. mai 2021 Skjønner ikke helt problemstillingen. Til jeans bruker jeg alle slags sokker. Skal jeg ha lave sko så bruker jeg gjerne ankelsokker, men ellers alle slags sokker. Bruker lite tennissokker siden jeg synes det er stygt. Jeg er veldig glad i morsomme sokker med mønstre, farger og figurer. Har ganske mye av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #38 Del Skrevet 18. mai 2021 7 hours ago, Frekkulf said: Samme det. Bare ikke ankelsokker. Det er det styggeste vår gud har skapt på denne jord. Ankel sokker på kvinner er da veldig fint da Anonymkode: 86f08...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeplan Skrevet 18. mai 2021 #39 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg skjønner ikke alt dette hatet mot ankelsokker, det er superpraktisk. Ankelsokker viser dessuten frem det eneste som er pent med føtter: Anklene og vristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 18. mai 2021 #40 Del Skrevet 18. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 16.5.2021 den 20.14): Man lever bare en gang, så hvorfor leve kjedelig. Bruker kule fargerike sokker med motiv som gjør meg glad. Det kan være knall rosa sokker med jordbår på, striped i friske farger, grønn med bilde av sauer på, spidermann-sokker, regnbuefarget med bilder av enhjørninger på, kule tåsokker osv. osv. Er man i smådårlig humør, kan det hjelpe på å sende et blikk ned på føttene dine og en ape som gomler en gul banan ser tilbake opp på deg. Folk som kjøper ensfargede sokker i 5-pakning, tror jeg ønsker seg et veldig kjedelig liv der de ønsker bare å bli borte i mengden. https://chubstr.com/wp-content/uploads/2020/06/happy-socks-phluid-feature.jpg Anonymkode: 59be8...3c9 Akkurat det samme som jeg tenker. Kan smile for meg selv når jeg ser på sokkene mine som har et morsomt mønster eller søte figurer Endret 18. mai 2021 av TheCatLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå