Gå til innhold

Hva slags sokker skal jeg ha til jeans?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliten småbarnsmor som ikke klarer å finne fine sokker til jeansene sine😅Føler jeg ser så ufiks og utdatert ut med mine utvaska, svarte fempakk-sokker fra H&M, men jeg drar meg mot 40, ser det ikke rart ut med Adidas-tennissokker? Føler også det ikke er min stil, men ønsker ikke kle meg kjerring helt enda. Kom med tips!!!

Anonymkode: 3e45e...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er greit nok når det er godt og varmt, men det funker dårlig størstedelen av året, syns jeg?

Anonymkode: 3e45e...929

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for hvite ankelsokker.

Anonymkode: 60604...801

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentegutt skrev (58 minutter siden):

Det er finest uten sokker :)

Man får jo gnagsår 

Anonymkode: cb347...617

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så tenker jeg at sokker ikke skal vises.

Er det glipe mellom bukse og sko så bruker jeg ankelsokker, sånn at det er bar hud mellom bukse og sko. Ankelsokker er stygt i seg selv, men er jo et usynlig plagg når man har sko på. De er sokkenes svar på stringtanga, poenget er ikke at det skal være fint, men at det ikke skal synes.

En glipe med bar hud ser ikke bra ut når det er kaldt da, så da bruker jeg sko med høyere skaft og/eller bukser som går helt ned til, over eller inni skoene. Ikke en kjeft som ser sokkene mine. 

Bortsett fra innendørs da. Når jeg skal hjem til folk og må blotte sokker så prøver jeg å finne den som ser minst utvaska ut av 5pakken fra HM. Ellers så har jeg en del tullesokker med Star Wars-figurer på og diverse, de har kulere sokker på herreavdelingen hvis du vil at sokken skal være et statement 😛 

Anonymkode: a4e18...584

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlige sokker.
 

Anonymkode: 74fef...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (26 minutter siden):

Sokker som du syns er behagelige på foten. 

Ja, og det syns jeg ikke ankelsokk er heller. Liker ikke bar hud med mindre det er så varmt at jeg går barføtt i skoene. 
 

Så ja, jeg ønsker meg kule sokker som kan synes, men hva har damer som er 35+ til jeans nå til dags? For jeansene slutter jo nesten midt på leggen for oss med lange bein. Har sett litt på nett, men da er det tennissokker for det meste, og det var liksom moderne når jeg var barn og tenåring.

Anonymkode: 3e45e...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, og det syns jeg ikke ankelsokk er heller. Liker ikke bar hud med mindre det er så varmt at jeg går barføtt i skoene. 
 

Så ja, jeg ønsker meg kule sokker som kan synes, men hva har damer som er 35+ til jeans nå til dags? For jeansene slutter jo nesten midt på leggen for oss med lange bein. Har sett litt på nett, men da er det tennissokker for det meste, og det var liksom moderne når jeg var barn og tenåring.

Anonymkode: 3e45e...929

Hvorfor bry seg om alderen? Jeg er nesten 40 og kan finne på å bruke sokker med Mickie eller Ole Brumm på. 

Anonymkode: cb347...617

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor bry seg om alderen? Jeg er nesten 40 og kan finne på å bruke sokker med Mickie eller Ole Brumm på. 

Anonymkode: cb347...617

gjeeeses🤢 det er bare så cringe

Anonymkode: 4f9cd...e8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

gjeeeses🤢 det er bare så cringe

Anonymkode: 4f9cd...e8c

Det mener du 😉 

Anonymkode: cb347...617

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt voksen dame her, og er enig i at det ikke er fint hvis sokkene synes.  Jeg har en del korte bukser og de brukes barbeint eller med ankelsokk og sneakers/ andre lave sko, er det kaldt blir det tynne ullsokker og ankelstøvletter så sokkene ikke synes. (De helt unge kan gå med hva som helst, de har sin egen greie 😄)

Anonymkode: f34e4...da7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er to problemstillinger jeg faktisk ikke visste eksisterte. Alder og sokker. Sokker og jeans. 

Mitt svar: Tar på de sokkene jeg finner. Bruker de samme sokkene uansett hva slags bukse jeg har på. 

 

Anonymkode: 10341...7c4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, og det syns jeg ikke ankelsokk er heller. Liker ikke bar hud med mindre det er så varmt at jeg går barføtt i skoene. 
 

Så ja, jeg ønsker meg kule sokker som kan synes, men hva har damer som er 35+ til jeans nå til dags? For jeansene slutter jo nesten midt på leggen for oss med lange bein. Har sett litt på nett, men da er det tennissokker for det meste, og det var liksom moderne når jeg var barn og tenåring.

Anonymkode: 3e45e...929

Samme hvilken alder du er, vel! Jeg har hørt mange meninger om hva man skal slutte med av klær når man blir 35, men SOKKER?! Wtf. Folk i alle aldre går i sorte sokker, mønstrede sokker og tennisokker. 

Jeg er en av dem som skrev at jeg ikke liker når sokker synes, men om du først skal insistere på å blotte sokkene så fant jeg en video til deg her: 

 

Anonymkode: a4e18...584

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

gjeeeses🤢 det er bare så cringe

Anonymkode: 4f9cd...e8c

Du er ca 15? 

Anonymkode: 4d6f6...1eb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet noen bruker svart tynn strømpebukse under jeansen. 

Anonymkode: 4d6f6...1eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans passer best å være barbent til, visst du ikke liker å være barbent så kan du bruke steps i nylon eller ankelstrømper i nylon

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ankelsokker i samme farge som skoene eller lange sokker i samme farge som buksa.

Anonymkode: efaa3...d16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...