AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #21 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mitt tips er å slutte å sutre over at du ikke har barn. Anonymkode: 01762...047 Det var et særdeles godt råd. Det hjelper sikkert ts veldig Anonymkode: 18698...447 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #22 Del Skrevet 17. mai 2021 Var i litt lignende situasjon som deg for litt siden. Hadde prøvd å bli gravid siden jul, men ikke lyktes. Jeg ble gravid nå tidlig i mai, som 39-åring. Så det er ikke umulig. Anonymkode: 424af...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 17. mai 2021 #23 Del Skrevet 17. mai 2021 Selv vi som reiste til Danmark 2 ganger, bodde på hotell, fly, tog osv Kom vi aldri på 100 000kr. Så her er det noen som har bommet kraftig på prisen. Anbefaler deg å ta kontakt med privat IVF klinikk så fort du bare kan. Vi brukte Maigaard klinikken i Danmark, litt mere tungvindt enn å bruke noen i Norge men ble anbefalt de pga kompetansen. Og angrer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #24 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mitt tips er å slutte å sutre over at du ikke har barn. Anonymkode: 01762...047 Hva i svarte helsike er vitsen med sånne kommentarer! Idiot! Anonymkode: fba75...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #25 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mitt tips er å slutte å sutre over at du ikke har barn. Anonymkode: 01762...047 Hvorfor? Anonymkode: 2a7da...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #26 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 21.06): det er veldig strenge regler for ivf i offentlig nå. enda strengere enn det har vært før. de er veldig opptatt av det psykososiale, og om du har vært hos psykolog henter de inn opplysninger osv. vi fikk ikke hjelp pga dette her. utrolig sårt. mannen hadde hatt kreft. jeg derimot var helt frisk. men nå har jeg ny mann, og overgangsalderen har plutselig rammet meg-37 år gamme. Men det får så være, søke hjelp har jeg ivertfall ingen planer om flere ganger. Hadde gått rett på privat- istedet for å sitte i en kjempekø og få avslag pga filleting. Anonymkode: 99af3...d7c Fikk dere avslag pga kreften eller var det dps historikk der? Anonymkode: 2a7da...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #27 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 13.57): Hei. Er i litt tafatt, likegyldig og trist humør etter enda en pp uten resultat.. blir den 9 mnd. Mens har ikke kommet enda, IKM er 18 mai, men føler at det ikke har gått nå heller.. Fikk påvist lavt stoffskifte ifjor, men nådde endelig riktige verdier nå denne mnd. Og får resultat av progesteron-prøve over helgen. Jeg er 38, og har fått beskjed om at vi skulle prøve tom juli, og ta kontakt i august om det ikke er resultat. Mannen fikk derimot beskjed om å levere sperm-prøve så fort som mulig, og ellers er alt i orden på meg. Hadde en SA ifjor sommer, og har hatt en kjemisk etter det, så jeg kan hvertfall bli gravid. Er frustrert nå, for tiden går, og jeg mister motet. Legen snakker om prøverør, og i følge gynekolog er jeg for gammel for offentlig støtte, så vi lurer på om det hadde vært verdt det, for det er egentlig ingen garanti der heller.. Han har ei 19 år gammel jente fra før, og jeg er barnløs. Og nå lurer jeg på om jeg må forbli barnløs.. Noen tips til hva som helst? Anonymkode: 9bb1d...6aa Er man for gammel når man er 38? Anonymkode: ad71d...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #28 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fikk dere avslag pga kreften eller var det dps historikk der? Anonymkode: 2a7da...6dd dps Anonymkode: 99af3...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå