hysjteria Skrevet 14. mai 2021 #21 Skrevet 14. mai 2021 Brunello skrev (Akkurat nå): Akkurat dette synes ikke jeg er en god endring. Ellers er jeg stort sett enig i at det har skjedd mye bra siden da. Det går nok litt begge veier. Tror nok mange forhold varte lengre enn nødvendig pga frykt for å måtte slå opp med hver eneste lille flørt.
Katten.2.0 Skrevet 14. mai 2021 #22 Skrevet 14. mai 2021 Du burde kanskje ha en samtale om eksklusivitet før du tar en avgjørelse. Vil forsåvidt påpeke at det ikke lover bra at du heller gjør heftig stalking enn å kommunisere med ham. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #23 Skrevet 14. mai 2021 Katten.2.0 skrev (3 minutter siden): Du burde kanskje ha en samtale om eksklusivitet før du tar en avgjørelse. Vil forsåvidt påpeke at det ikke lover bra at du heller gjør heftig stalking enn å kommunisere med ham. Spør hun han, vil han sannsynligvis lyve. Gjør hun research selv/stalker, så finner hun sannheten, selv om det sikkert ikke er sannheten hun vil høre. Er det en ting vi kvinner har lært så er det at vi skal ikke ta alt mannen sier for god fisk, og i slike tilfeller må man finne svaret selv. Det hjelper ikke å spørre en mann som vil lyve uansett. Anonymkode: 710da...690 5
norw Skrevet 14. mai 2021 #24 Skrevet 14. mai 2021 Jeg vet at mange tenker at det er fritt frem så lenge man ikke har noen "bindende" avtale, men det blir helt feil mindset. Gjør som du vil, men mange vil se på dette som en type utroskap og avslutte datingen. Helt uakseptabelt. 5
Katten.2.0 Skrevet 14. mai 2021 #25 Skrevet 14. mai 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Spør hun han, vil han sannsynligvis lyve. Gjør hun research selv/stalker, så finner hun sannheten, selv om det sikkert ikke er sannheten hun vil høre. Er det en ting vi kvinner har lært så er det at vi skal ikke ta alt mannen sier for god fisk, og i slike tilfeller må man finne svaret selv. Det hjelper ikke å spørre en mann som vil lyve uansett. Anonymkode: 710da...690 For min del er stalking et mye større rødt flagg enn å ha sex med noen andre før man har avtalt eksklusivitet. Det ene er å bryte en regel som ikke er fastsatt enda, det andre er bare creepy af.
norw Skrevet 14. mai 2021 #26 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Spør hun han, vil han sannsynligvis lyve. Gjør hun research selv/stalker, så finner hun sannheten, selv om det sikkert ikke er sannheten hun vil høre. Er det en ting vi kvinner har lært så er det at vi skal ikke ta alt mannen sier for god fisk, og i slike tilfeller må man finne svaret selv. Det hjelper ikke å spørre en mann som vil lyve uansett. Anonymkode: 710da...690 Lyver man om dette, så er det i hvert fall over dersom det blir oppdaget. Også dersom det blir oppdaget om et par år, altså når de har vært sammen i et par år. Tabbe deluxe, må alltid leve i frykt for å bli avslørt. 1
Gjest irkan90 Skrevet 14. mai 2021 #27 Skrevet 14. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis jeg får det bekreftet så er jeg nok ikke like interessert, nei. Men hvis han sier at vi fra dette punktet kan være eksklusive så kan jeg jo selvfølgelig gi han en sjanse. Til dere som sier at jeg burde ta deg opp: han er bortreist i noen uker, så det er lenge til vi ser hverandre. Burde jeg vente til vi møtes, eller skal jeg sende en melding? Anonymkode: 780c9...1c6 Vent til dere møtes.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #28 Skrevet 14. mai 2021 Det var en annen fin tråd her for en stund siden, der det ble presentert som en ganske god idé, å ligge med noen andre samtidig som man dater. Dette for å ikke bli klengete, desp, overivrig, men rett og slett få avstand, være den beste av seg selv, og sånn sett bli mer attraktiv. Hovedpoenget var uansett å ende opp med riktig person til slutt. Anonymkode: d34b0...f8e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #29 Skrevet 14. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Det var en annen fin tråd her for en stund siden, der det ble presentert som en ganske god idé, å ligge med noen andre samtidig som man dater. Dette for å ikke bli klengete, desp, overivrig, men rett og slett få avstand, være den beste av seg selv, og sånn sett bli mer attraktiv. Hovedpoenget var uansett å ende opp med riktig person til slutt. Anonymkode: d34b0...f8e Spørs jo helt hvor godt man klarer å skjule det da. Hvis jeg datet en som samtidig hadde en eller flere pulevenner, hadde jeg snudd i døra. Anonymkode: 8f11b...cf3 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #30 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var en annen fin tråd her for en stund siden, der det ble presentert som en ganske god idé, å ligge med noen andre samtidig som man dater. Dette for å ikke bli klengete, desp, overivrig, men rett og slett få avstand, være den beste av seg selv, og sånn sett bli mer attraktiv. Hovedpoenget var uansett å ende opp med riktig person til slutt. Anonymkode: d34b0...f8e Det var en interessant tråd, ja. Men tror at for mange hadde det vært en dealbreaker. Anonymkode: 50195...e4c 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #31 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs jo helt hvor godt man klarer å skjule det da. Hvis jeg datet en som samtidig hadde en eller flere pulevenner, hadde jeg snudd i døra. Anonymkode: 8f11b...cf3 Typen her hadde jo ikke kringkastet det. Med gjennomført stalking og Stasimetoder, finner man ut det meste. Anonymkode: d34b0...f8e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #32 Skrevet 14. mai 2021 Uansett om dere ikke har avtalt å være eksklusive hadde jeg ikke akseptert at han jeg datet i to måneder ligger med andre. Hvis han er typen som tenker at alt er greit inntil eksklusivitet er avtalt hadde han uansett ikke vært rett for meg Anonymkode: 0223f...29b 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #33 Skrevet 14. mai 2021 Katten.2.0 skrev (2 timer siden): For min del er stalking et mye større rødt flagg enn å ha sex med noen andre før man har avtalt eksklusivitet. Det ene er å bryte en regel som ikke er fastsatt enda, det andre er bare creepy af. Deg om det. Vi kvinner tenker annerledes akkurat her. Jeg vil si at lojalitet trumfer alt, og denne mannen er tydeligvis ikke lojal, om de på forhånd var enige om å ikke ligge med andre mens de holder på. Saken blir en annen om de ikke var enige om dette på forhånd. Jeg personlig er ganske tydelig på dette når jeg dater, at jeg er monogam og forventer det samme av en partner. Du aner ikke hvor mange som lyver for å få viljen sin. Har respekt for at noen trives med åpent forhold og flere muligheter mens de dater, men da kan man ikke date meg, for jeg vil ikke ha det sånn, og det er jeg også tydelig på. Å finne ut om noen snakker sant eller ikke er ikke creepy stalking. Jeg er enig i at stalking er creepy, men det trådstarter gjør syns jeg ikke er det. Jeg skjønner veldig godt hvorfor hun gjør det. Anonymkode: 710da...690 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #34 Skrevet 14. mai 2021 Altså om en mann ligger med flere samtidig er han ikke forelsket i noen av dem. Samme søren hva man har avtalt i den ene eller den andre retningen, denne karen pt. ikke spesielt interessert i deg. Eller han er det, men det seksuelle er ikke bra nok. Altså løp, løp, løp. Finnes tusenvis av kjekkere menn som ville stått i kø for deg. Anonymkode: ad99f...5f2 2
Katten.2.0 Skrevet 14. mai 2021 #35 Skrevet 14. mai 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Deg om det. Vi kvinner tenker annerledes akkurat her. Jeg vil si at lojalitet trumfer alt, og denne mannen er tydeligvis ikke lojal, om de på forhånd var enige om å ikke ligge med andre mens de holder på. Saken blir en annen om de ikke var enige om dette på forhånd. Jeg personlig er ganske tydelig på dette når jeg dater, at jeg er monogam og forventer det samme av en partner. Du aner ikke hvor mange som lyver for å få viljen sin. Har respekt for at noen trives med åpent forhold og flere muligheter mens de dater, men da kan man ikke date meg, for jeg vil ikke ha det sånn, og det er jeg også tydelig på. Å finne ut om noen snakker sant eller ikke er ikke creepy stalking. Jeg er enig i at stalking er creepy, men det trådstarter gjør syns jeg ikke er det. Jeg skjønner veldig godt hvorfor hun gjør det. Anonymkode: 710da...690 4 hours ago, AnonymBruker said: Hei, jeg har datet en gutt i et par måneder. Vi har møttes 5-6 ganger, vært på flere dater både edru og med alkohol, møtt hverandres venner og vært intime flere ganger. Vi har ikke hatt praten om å være eksklusive, men likevel er inntrykket fra min side at vi er det, altså etter signaler fra han. Jeg fant ut at han har overnattet hos en annen jente, uten at jeg vet helt sikkert om de lå sammen. Han vet ikke at jeg vet dette, så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Hvis jeg tar det opp vil ha nok bli skremt, da jeg virkelig har stalket han for å finne det ut. Burde jeg avslutte dette uten å si noe, burde jeg ta det opp eller skal jeg fortsette å date han uten å nevne noe? Tusen takk for alle svar! ❤️ Anonymkode: 780c9...1c6 Når stalking erstatter kommunikasjon er det særdeles creepy.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #36 Skrevet 14. mai 2021 Katten.2.0 skrev (6 minutter siden): Når stalking erstatter kommunikasjon er det særdeles creepy. Ok, da blir saken som sagt noe helt annet. Og jeg er enig med deg. Anonymkode: 710da...690
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #37 Skrevet 14. mai 2021 Det burde ikke være nødvendig å måtte ha en prat for at begge parter skal skjønne at man dater én person om gangen. Trist at det virker som at det, for mange, er vanlig å pule rundt. Det er om man ønsker å pule rundt eller ha et åpent forhold man bør ha en prat sammen. At man dater én om gangen er jo en selvfølge. Anonymkode: a6d1a...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #38 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det burde ikke være nødvendig å måtte ha en prat for at begge parter skal skjønne at man dater én person om gangen. Trist at det virker som at det, for mange, er vanlig å pule rundt. Det er om man ønsker å pule rundt eller ha et åpent forhold man bør ha en prat sammen. At man dater én om gangen er jo en selvfølge. Anonymkode: a6d1a...4dc Dater du en mann så er dette nødvendig, jo. Menn liker å ha flere valgmuligheter og date flere samtidig. Anonymkode: 710da...690 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #39 Skrevet 14. mai 2021 Brunello skrev (3 timer siden): Akkurat dette synes ikke jeg er en god endring. Ellers er jeg stort sett enig i at det har skjedd mye bra siden da. Nei dette er bare negativt. Hvorfor skal man date og ligge med flere og på den måten devaluere seg selv? Det er ikke sånn at man MÅ ri to hester gitt. Elendig Anonymkode: abb47...208 1
Katten.2.0 Skrevet 14. mai 2021 #40 Skrevet 14. mai 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dater du en mann så er dette nødvendig, jo. Menn liker å ha flere valgmuligheter og date flere samtidig. Anonymkode: 710da...690 Ikke kjønnsbestemt. Jeg har ikke møtt en eneste kvinne i alderen 25-35, de siste årene, som ikke hadde flere partnere som single.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå