AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #21 Skrevet 14. mai 2021 Den type love bombing, hadde gjort meg superskeptisk. Enten så er det en form for manipulasjon, eller så kjenner han ikke seg selv, og har denne mengden med hengivenhet, som han bare ventet på et menneske for å dumpe alt dette på. Og det kunne vært hvem som helst. Du kan prøve å be ham om å roe seg kraftig ned, men godt mulig han er ute etter å få kontroll på deg, så tidlig som mulig. M50 Anonymkode: eb568...a40 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #23 Skrevet 14. mai 2021 Jeg datet en fyr en gang som snakket om de fremtidige barna våre typ etter to treff. Han ghostet meg totalt en måneds tid senere, uten foranledning. Så det gifte oss pratet kan du nok ta med en klype salt😉 Anonymkode: d993b...796
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #24 Skrevet 14. mai 2021 Jeg hadde en sånn fyr. Han snakket om å flytte til meg og undersøkte til og med hvor han kunne finne jobb her jeg bor. Bare vi flyttet sammen så skulle han kjøpe en din bil og kravet var at jeg skulle bruke den. Han skulle bare ha en slengebil til og fra jobb. Vi skulle reise på hotellferier og du store mi tid. Jeg holdt ut i 2 mnd, da var jeg straks ferdig kvalt. Anonymkode: 8cdae...3fb
Pia Sofia Skrevet 14. mai 2021 #25 Skrevet 14. mai 2021 Det kommer helt an på hvordan han sier det. Det han sa om at han drømte om å gifte seg med deg, kunne jeg tatt som ren flørt, og ledd av det. Det er helt umulig å tolke utsagn som det uten å ha vært der. Jeg elsker at menn viser følelser, og tror ikke det betyr at han er koko, men tipper kanskje han er litt uerfaren, hvilket betyr at han ikke har blitt brent og bitter enda. Så kjenn på magefølelsen din, kan hende han viser seg å være drømmemannen. ER han koko, så merker du det i løpet av litt tid. Men synes det blir for kynisk og dumpe han på grunnlag at han er ivrig. Problemet pleier jo å være motsatt, at damer blir frustrerte fordi menn er så lukket. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #26 Skrevet 14. mai 2021 Pia Sofia skrev (52 minutter siden): Problemet pleier jo å være motsatt, at damer blir frustrerte fordi menn er så lukket. Det hjelper ikke å være åpen, hvis det bare er koko som kommer ut. Det kan være lettere å oppdage enn lukket og koko, men samtidig så mye lettere å bli sjarmert av. Anonymkode: eb568...a40
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #27 Skrevet 14. mai 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke rart dere er evig single damer. Anonymkode: 58ba9...f96 ??? 10 hours ago, Archer said: Han oppfører seg som en dame jo..😅 ??? Anonymkode: 2295c...f43
Archer Skrevet 14. mai 2021 #28 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ??? ??? Anonymkode: 2295c...f43 Ja det att han sender en masse sms og snakker om å gifte seg etc etc, oftest kvinner som driver på sånn.
Era Vulgaris Skrevet 14. mai 2021 #29 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Forteller du familie og venner om at du skal på date ? Snakket mye med en fyr, endelig ble det date. Men vet ikke om jeg overtenker eller om dette er røde flagg: - fortalt venner og familie om at vi skulle treffes på date, det hadde ikke jeg. Vil se hvordan det går en stund først. Sender bilde av oss til venner, uten å spørre meg først. - snakker om "når vi gifter oss" etter en uke. Når jeg sier at det er litt tidlig å snakke om. Så svarer han at det er lov å drømme - drar, og innen en time så sender han søte meldinger som: kom tilbake, tomt uten deg. Får ikke sove uten deg. Min antenna er skadet etter tidligere traumatisk forhold. Jeg har på bremsene men føler han ikke har noen. Er jeg nervøs uten grunn, er det slik forelskete menn oppfører seg ? Han viser interesse i mitt liv og forteller mye om sitt liv, vi har egentlig utrolig god kjemi. Hvorfor er jeg så redd da ? Anonymkode: 2a3f4...3be Google "love bombing", og det ligger et bilde av denne mannen der. Magefølelsen din forteller deg at dette ikke er greit - hør på den.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #30 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Forteller du familie og venner om at du skal på date ? Snakket mye med en fyr, endelig ble det date. Men vet ikke om jeg overtenker eller om dette er røde flagg: - fortalt venner og familie om at vi skulle treffes på date, det hadde ikke jeg. Vil se hvordan det går en stund først. Sender bilde av oss til venner, uten å spørre meg først. - snakker om "når vi gifter oss" etter en uke. Når jeg sier at det er litt tidlig å snakke om. Så svarer han at det er lov å drømme - drar, og innen en time så sender han søte meldinger som: kom tilbake, tomt uten deg. Får ikke sove uten deg. Min antenna er skadet etter tidligere traumatisk forhold. Jeg har på bremsene men føler han ikke har noen. Er jeg nervøs uten grunn, er det slik forelskete menn oppfører seg ? Han viser interesse i mitt liv og forteller mye om sitt liv, vi har egentlig utrolig god kjemi. Hvorfor er jeg så redd da ? Anonymkode: 2a3f4...3be Høres ut som en som jeg traff for noen år siden, helt likt. Kan jeg spørre hvilken del av landet dette er?? Anonymkode: 9c84c...45c
Daria Skrevet 14. mai 2021 #31 Skrevet 14. mai 2021 (endret) For meg høres det litt intenst ut, fordi det for min egen del faller meg mer naturlig å holde ting litt for meg selv og snakke med mindre ord. Men jeg har andre i min omgangskrets som er veldig åpne og utadvendte og forteller alt og alle om hva de gjør, føler og tenker uten at det handler om hverken manipulasjon eller ukontrollerte følelser, vi har bare forskjellige måter å uttrykke oss på. Jeg ville muligens følt meg litt kvalt av en mann som etter første date sendte meling om at han ikke kunne sove uten meg, men det trenger ikke være noe rødt flagg ut over at vi kan få en utfordring når det gjelder kommunikasjon. Endret 14. mai 2021 av Daria
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. mai 2021 #32 Skrevet 14. mai 2021 Dette tenker jeg kan være greit å styre unna, særlig med din erfaring. Han hørtes ikke helt balansert ut. Helt greit å fortelle andre om date - men de andre tingene du nevner? Nei. Det normale å si om man er superinteressert er «det var skikkelig koselig i går, vill veldig gjerne treffe deg igjen». Ikke «giftermål, tomt uten deg». Wtf....
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #33 Skrevet 14. mai 2021 Hadde nok blitt litt for intenst for min del, og kanskje viser det litt dårlige sosiale antenner. MEN hvis dere har snakket sammen lenge kan det jo hende at han har investert mer følelser enn deg og kommet lenger i forholdet. Anonymkode: ef8ab...878
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #34 Skrevet 14. mai 2021 Følg magefølelsen. Føler du deg bare glad og ukomplisert opprømt når han sier det? Kanskje han bare har en flørtende, tullete tone med seriøse undertoner? Jeg kunne funnet på å si noe sånt om jeg virkelig likte noen, ikke fordi jeg forventet at vi skulle gifte oss men mer fordi jeg likte å leke med tanken. Så ville jeg selvsagt brukt tid på å faktisk ta avgjørelsen, men ikke for lang tid heller. Anonymkode: 22736...e1c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå