AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Forteller du familie og venner om at du skal på date ? Snakket mye med en fyr, endelig ble det date. Men vet ikke om jeg overtenker eller om dette er røde flagg: - fortalt venner og familie om at vi skulle treffes på date, det hadde ikke jeg. Vil se hvordan det går en stund først. Sender bilde av oss til venner, uten å spørre meg først. - snakker om "når vi gifter oss" etter en uke. Når jeg sier at det er litt tidlig å snakke om. Så svarer han at det er lov å drømme - drar, og innen en time så sender han søte meldinger som: kom tilbake, tomt uten deg. Får ikke sove uten deg. Min antenna er skadet etter tidligere traumatisk forhold. Jeg har på bremsene men føler han ikke har noen. Er jeg nervøs uten grunn, er det slik forelskete menn oppfører seg ? Han viser interesse i mitt liv og forteller mye om sitt liv, vi har egentlig utrolig god kjemi. Hvorfor er jeg så redd da ? Anonymkode: 2a3f4...3be
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Fordi det ikke er normalt å si slike ting til noen man egentlig ikke kjenner. Hadde en dame oppført seg sånn til meg hadde jeg også tatt det som et rødt flagg. Anonymkode: 037e2...c9f 5
Gjest loveli Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Jeg hadde følt meg kvalt. Og for meg er det et stort rødt flagg.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Jeg har, som deg, vært i et traumatisk (voldelig) forhold. Jeg har alle pigger ute ift nytt forhold, og hadde jeg vært på date med denne fyren du snakker om, hadde jeg løpt, i motsatt retning og blitt værende der. Ikke, ikke en ny date med han der..... Lykke til. Sett grenser, hold dem og gå en annen vei. Mange bra menn der ute. Anonymkode: 02e7f...8f5 3
Hr. Aktiv Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 Etter et år eller to kansje så begynner jeg å innvolvere litt familie.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Wow. Mange røde flagg her for meg. Anonymkode: 431d0...8d7 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 Definitivt røde flagg. Har ikke kringkastet til gud og enhver at jeg skal ut på date. Kanskje på date nummer to eller tre, og da til en kompis. Har datet en dame nå gjennom hele vinteren og har først nå nevnt det til noen venner og søsken. Og da fordi det går rett vei og har hatt den utviklingen hele veien. Nå kan ikke jeg snakke for alle menn, men dette er ikke å anse som normal oppførsel når man er forelsket. Siden du har vært gjennom et forhold som ikke var så bra, kan det være lurt å være litt varsom her. Anonymkode: cba2f...d56 2
noragrets Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 Om han gir uttrykk for veldig mye følelser veldig tidlig, så tenker jeg umiddelbart at det ikke er genuint og at han prøver å manipulere meg til noe. Synes det blir veldig ukomfortabelt og masete, og jeg trekker meg unna. Jeg kan godt nevne daten for familie eller venner dersom jeg prater med dem noen dager før, men det er ikke noe jeg annonserer til alle nære. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 Det er ikke rart dere er evig single damer. Anonymkode: 58ba9...f96
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #11 Skrevet 13. mai 2021 Kom deg unna, mannen er splitter pine galen Anonymkode: 49a04...769
Blått Skrevet 13. mai 2021 #13 Skrevet 13. mai 2021 46 minutter siden, AnonymBruker said: Forteller du familie og venner om at du skal på date ? Snakket mye med en fyr, endelig ble det date. Men vet ikke om jeg overtenker eller om dette er røde flagg: - fortalt venner og familie om at vi skulle treffes på date, det hadde ikke jeg. Vil se hvordan det går en stund først. Sender bilde av oss til venner, uten å spørre meg først. - snakker om "når vi gifter oss" etter en uke. Når jeg sier at det er litt tidlig å snakke om. Så svarer han at det er lov å drømme - drar, og innen en time så sender han søte meldinger som: kom tilbake, tomt uten deg. Får ikke sove uten deg. Min antenna er skadet etter tidligere traumatisk forhold. Jeg har på bremsene men føler han ikke har noen. Er jeg nervøs uten grunn, er det slik forelskete menn oppfører seg ? Han viser interesse i mitt liv og forteller mye om sitt liv, vi har egentlig utrolig god kjemi. Hvorfor er jeg så redd da ? Anonymkode: 2a3f4...3be Jeg hadde blitt stressa av han. Det er bare alt for mye. 1
The Rosestarwoman Skrevet 13. mai 2021 #14 Skrevet 13. mai 2021 Var ei kvinne på Facebook som skrev til meg angående forlovelse, jeg syntes det gikk for fort fr raskt, ha piggene dine ute og si at dere skal ta det sakte fremover
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #15 Skrevet 13. mai 2021 Ikke lett å være mann. Viser du følelser er du creepy, viser du ikke følelser da er du en drittsekk. Ikke hør så mye på folk her inne, men hør på hjertet ditt. Husk også at mennesker er forskjellige, der noen viser følelser er andre mer tilbakeholden. Så du må finne ut hva som fungerer for deg. Anonymkode: cdcc5...2f8 3
Cleo88 Skrevet 13. mai 2021 #17 Skrevet 13. mai 2021 At han forteller venner og familie om at han har en date: greit nok. Kanskje litt rart å innrømme det ovenfor daten? Sender bilder uten lov: Blir litt som punktet over. Hvordan vet du det forresten? Han forteller det også? 🤦♀️ Meldinger når han har dratt: Så fint da. Han er jo forelsket. Hva med deg? Have u no feelings, woman??? Sier "når vi gifter oss" : Jeg hopper av toget på denne stasjonen. Fyren er grenseløs og jeg ville blitt kvalt av det snakket der. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #18 Skrevet 14. mai 2021 Altså, er ikke noe galt i å fortelle venner/familie man skal på date, er jo bare ne vanlig ting å si til de man er close med. Ikke så uvanlig at noen menn sender meldinger raskt etter en date, har møtt mange slike menn så ikke noe krise, fyren er jo forelska da, noen viser mye følelser raskt og man må bare si at det blir litt mye på en gang om det plager Det andre derimot var ganske voldsomt. Gifte seg praten etter en uke?! Hmm... Anonymkode: c6a6b...550 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #19 Skrevet 14. mai 2021 Litt tidlig å involvere andre, men ellers syns jeg ikke det er så unormalt? Han viser bare at han er veldig interessert. Jeg tenker at det røde flagget her er mer at du ikke liker det, noe som tyder på ar du ikke er så interessert i han. Hadde du vært det så ville du nok tatt dette positivt. Så lenge man er ung og ikke har barn fra før e.l. så er det da ikke uvanlig å gå fort inn i et forhold, at man er som kjærester etter bare noen få møter. Anonymkode: 3319f...357 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #20 Skrevet 14. mai 2021 Jeg liker jo han og, men begynner å analysere og prøver å være våken da jeg er livredd å oppleve et vanskelig forhold igjen. Kanskje umulig kombinasjon, en som er skadet og bremser, og en som er åpen og kjører på uten hinder. Anonymkode: 2a3f4...3be 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå