Gå til innhold

Ååååå nå begynner sesongen med veiarbeid og stopp i trafikken igjen 😡😡🤬

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå har faen den tiden på året begynt igjen med lange stopp langs de norske veiene med afaltering og den slags. Ventet i dag i over 10 minutter på bil som kjører først igjennom området med dirigering!!

hvorfor må de gjøre det på den måten så trafikken blir hindret? Det må da gå an å gjøre det på en bedre og smartere måte enn å være så til hinder for oss bilister?? I det minste kunne de jobbet natt og ikke midt i rushtrafikken!!!!

Anonymkode: 7bb69...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Føsleguri

Jeg syns det er flott det er veiarbeid - da vet jeg at veien blir bedre om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føsleguri skrev (2 minutter siden):

Jeg syns det er flott det er veiarbeid - da vet jeg at veien blir bedre om en stund.

Om en stund for en liten stund. Så må de begynne igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ti minutter er da ingenting! Her jeg bor risikerer vi stans i opptil 30min om gangen!

Anonymkode: b6add...c93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

hvorfor må de gjøre det på den måten så trafikken blir hindret? Det må da gå an å gjøre det på en bedre og smartere måte enn å være så til hinder for oss bilister??

Har du et forslag til hvordan det skal gjøres uten at trafikken blir litt hindret, det er en god del som blir hindret om det gjøres om natta også, så det holder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig, hvordan mener du at dette arbeidet skal gjennomføres? Her jeg bor har det vært stort sett nattestengt etter kl 22 i alle retninger...tunneller, grøfter, ras, asfaltering. I elleve år. Kolonnekjøring ca hvert 20.-25. minutt. 

Anonymkode: 94eca...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ti minutter er da ingenting! Her jeg bor risikerer vi stans i opptil 30min om gangen!

Da bør du ringe statens vegvesen og orientere de om det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De jobber da natt også. Er liksom ikke gjort i håndvending den jobben. 10 minutter greier du.

Anonymkode: d10d8...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har for tiden et veiarbeidsområde som forsinker meg inntil 5 min hver vei til jobb, jeg overlever fint det, bare å dra hjemmefra 5 min tidligere. Eneste  gangen jeg har irritert meg over veiarbeid, var en periode i fjor hvor jeg måtte igjennom 3 lysregulerte arbeidsområder på vei til jobb, 25 min kjøretur 

Anonymkode: 257b6...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Da bør du ringe statens vegvesen og orientere de om det 

Vil tro de er kjent med det. :P Da jeg var på kjøretur for et par uker siden var det veiarbeid i en av tunnelene og kolonnekjøring en gang i timen.

Anonymkode: 4d0e3...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

I sommer stod vi tre timer i ingenamnnsland og ventet på å kjøre gjennom en tunnel på 200 meter! ☺️ 

Anonymkode: 904d7...bdf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man klager på elendige veier i Norge og man klager når det faktisk blir gjort noe med🤦‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Wilma89 skrev (4 timer siden):

Man klager på elendige veier i Norge og man klager når det faktisk blir gjort noe med🤦‍♀️

Jeg klager aldri på dårlige veier, jeg kjører kun firmabil, så det kan være så mange hull det bare vil i asfalten for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det beste er nok å slutte med både bygging og vedlikehold av vei. Da vil nok biltrafikken etterhvert bli mindre også, noe som er mer miljøvennlig. 

Anonymkode: 84ce6...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 17.34):

Nå har faen den tiden på året begynt igjen med lange stopp langs de norske veiene med afaltering og den slags. Ventet i dag i over 10 minutter på bil som kjører først igjennom området med dirigering!!

hvorfor må de gjøre det på den måten så trafikken blir hindret? Det må da gå an å gjøre det på en bedre og smartere måte enn å være så til hinder for oss bilister?? I det minste kunne de jobbet natt og ikke midt i rushtrafikken!!!!

syns de kunne tatt det på natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...