AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #41 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Liv på andre planeter enn jorden er en matematisk umulighet hvis man tenker logisk. For hva skjer når en sivilisasjon som er sterkere enn en annen møter en svakere part? Da går det ikke så bra, slik som da europeerne kom til Amerika. Så drømmen om milliardgamle sivilisasjoner som i fredelig hensikt utforsker universet kan man bare glemme; det vil alltid dukke opp en eller annen Adolf som ønsker å utnytte teknologien til sin fordel. Og den sterkere partnen som utsletter andre har vi ikke hatt kontakt med; hadde dette skjedd, hadde vi ikke kunnet skrive dette. Ja, det er mulig at det har vært intelligente sivilisasjoner der ute, akkurat som det har vært store sivilisasjoner her på jorden som har gått til grunne, men en konfrontasjon mellom sivilisasjoner foregår ikke så fredelig som man liker å tro det, og jeg nekter å tro at en sivilisasjon kan få utvikle seg fredelig i milliarder av år uten å i mellomtiden få besøk av Adolf & co hvis man tar utgangspunkt i teorien om at universet er fullt av liv. Så enten må den sivilisasjonen være veldig ensom, få jevnlige besøk av noen som er sterkere og bekjempe disse, eller selv etablere et diktatur der ingen kan misbruke teknologien - og hva som skjer når en urett person får makt i en høy stilling, har man sett i menneskehetens historie. Det går til helvete. Dessuten må man heller ikke glemme at vi holdt på å nesten sette i gang en atomkrig ved flere anledninger, senest etter en falsk alarm i 1983, og med tanke hvor ofte krig skjer både hos menneskene, hos dyrene (den sterkeste overlever; dyr kan være grusomme - se på maurene), og i universet (enorme kollisjoner; større krefter sluker mindre), er det ingen grunn til å tro på en pasifistisk sivilisasjon av små, grønne menn - det ville ha vært helt naturstridig. Derfor håper jeg inderlig vi er alene i universet, med mindre vi ønsker å stifte bekjentskap med en interplanetarisk Adolf som vil ha Lebensraum eller Kim Jong-Un. Anonymkode: 2a6c0...36c Er det ikke like naturstridig at at man tar vare på de svakeste i samfunnet? Allikevel gjør man det til en viss grad idag. Er det ikke like naturstridig at mennesker skal kjempe for dyrs rettigheter? Allikevel er det mange som gjør det idag. Du har ingen forutsetning for å være bastant på hvordan andre sivilisasjoner vil utvikle seg. Sammenligningen med invasjonen av Amerika er uansett banal. Invasjonen handlet ikke om at man hadde lyst til å utslette indianerne, men man hadde behov for ressursene i Amerika. Er man en romfarende sivilisasjon er det ingen unike ressurser på jorden de ikke kunne fått andre steder. Vi er heller ingen trussel på nåværende tidspunkt. Vil de tillate oss å bli det? Det blir en annen sak. Anonymkode: bb5c2...843 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 16. mai 2021 #42 Del Skrevet 16. mai 2021 (endret) Tyv1 skrev (23 timer siden): Det ser ut som om vi definerer 'bevis' litt forskjellig. Dvs du skriver jo selv 'bevis' i gåseøyne noe som indikerer at du vet godt at eksemplene du nevner ikke er empiriske bevis på noe som helst. Uten å legge ord i munnen på deg så tror jeg du mener at "Dette kan da ikke være noe annet!". Det beviser imidlertid ingen verdens ting. Jeg skal ikke gå så mye inn på eksemplene dine (til det er de ikke konkrete nok), men vil bare påpeke at utviklingen skjer i sprang; ikke som en jevn/lineær "bevegelse", hjulet ble nok oppfunnet før bilen og nei; selv om det å bygge en pyramide er en stor prestasjon så er ikke det det samme som å reise interstellart. Det er i hvert fall ikke noe som tyder på det. Alt tyder på det, det er bare at dine kunnskaper om temaet er begrensede. Kheopspyramiden er så vanskelig å bygge at vår teknologi i 2021 ikke strekker til! Vi har ikke teknologi til å skjære ut de tynne " luftesjaktene" på ca 20x20 cm som strekker seg fra dronningkammeret og kongekammeret og 60-70 meter på skrå opp for å ende dødt en 5-6 meter før de er ute i fri luft..Vi kan rett og slett ikke bygge en Kheopspyramide i dag.. Endret 16. mai 2021 av ABM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 16. mai 2021 #43 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det ikke like naturstridig at at man tar vare på de svakeste i samfunnet? Allikevel gjør man det til en viss grad idag. Er det ikke like naturstridig at mennesker skal kjempe for dyrs rettigheter? Allikevel er det mange som gjør det idag. Du har ingen forutsetning for å være bastant på hvordan andre sivilisasjoner vil utvikle seg. Sammenligningen med invasjonen av Amerika er uansett banal. Invasjonen handlet ikke om at man hadde lyst til å utslette indianerne, men man hadde behov for ressursene i Amerika. Er man en romfarende sivilisasjon er det ingen unike ressurser på jorden de ikke kunne fått andre steder. Vi er heller ingen trussel på nåværende tidspunkt. Vil de tillate oss å bli det? Det blir en annen sak. Anonymkode: bb5c2...843 Opplagt enig med deg, hadde Colombus strandet på Bahamas og oppdaget Amerika i dag hadde forløpet blitt helt annerledes enn det ble for 530 år siden. Ikke for at det ikke finnes like råtne mennesker i dag, det gjør det nok, men fordi det samfunnet som står bak en "Colombus" i dag har en helt annen tilnærming til etikk og andre skapningers krav om vern enn den gang...det har skjedd utrolig mye på det området de siste 500 år... og ennå er det god tid til for mennesket til å bli voksne før vi har teknologi til å reise tilbake til stjernene vi engang kom fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyv1 Skrevet 16. mai 2021 #44 Del Skrevet 16. mai 2021 ABM skrev (1 time siden): Alt tyder på det, det er bare at dine kunnskaper om temaet er begrensede. Kheopspyramiden er så vanskelig å bygge at vår teknologi i 2021 ikke strekker til! Vi har ikke teknologi til å skjære ut de tynne " luftesjaktene" på ca 20x20 cm som strekker seg fra dronningkammeret og kongekammeret og 60-70 meter på skrå opp for å ende dødt en 5-6 meter før de er ute i fri luft..Vi kan rett og slett ikke bygge en Kheopspyramide i dag.. Da tror jeg mange har begrensede kunnskaper, for jeg har aldri hørt noen mene at egypterne kunne fly mellom stjernene for 4000 år siden. Men det er mulig du har sikre kilder. Ja, det ville vært vanskelig å bygge Kheopspyramiden for vi har ikke byget noe av slike dimensjoner på, ja, rundt 4000 år. Likevel ville vi klart det om vi ville. Altså; det er en unik konstruksjon, men selv om alle korridorer og ganger er imponerende så ville vi klart dette i dag også. Hvorfor skulle vi ikke det? Vi lager jo ting som er utrolig mye mer avansert teknologisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 16. mai 2021 #45 Del Skrevet 16. mai 2021 Tyv1 skrev (46 minutter siden): Da tror jeg mange har begrensede kunnskaper, for jeg har aldri hørt noen mene at egypterne kunne fly mellom stjernene for 4000 år siden. Men det er mulig du har sikre kilder. Ja, det ville vært vanskelig å bygge Kheopspyramiden for vi har ikke byget noe av slike dimensjoner på, ja, rundt 4000 år. Likevel ville vi klart det om vi ville. Altså; det er en unik konstruksjon, men selv om alle korridorer og ganger er imponerende så ville vi klart dette i dag også. Hvorfor skulle vi ikke det? Vi lager jo ting som er utrolig mye mer avansert teknologisk. Nei vi hadde ikke klart det, finnes ikke teknologi på jorda til å ta ut perfekte 60 meter lange kanaler i så små størrelser som 20x20 cm i harde bergarter.Hvor har du 4000 år fra? Du henter informasjon fra kilder som ikke forstår de enkleste sammenhenger, hvordan kan noen være så tett i pappen at de tror en farao byggde verdens mest grandiose byggverk som sitt gravsted....uten å etterlate så mye som 1 bokstav om hvem byggherren var eller 1 eneste bokstav om noe som helst egentlig...? Fordummende...og feilaktig. Les heller the book of Enoch...der står det hvem som byggde pyramidene, hvorfor de ble byggd...og når Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyv1 Skrevet 16. mai 2021 #46 Del Skrevet 16. mai 2021 ABM skrev (5 minutter siden): Nei vi hadde ikke klart det, finnes ikke teknologi på jorda til å ta ut perfekte 60 meter lange kanaler i så små størrelser som 20x20 cm i harde bergarter.Hvor har du 4000 år fra? Du henter informasjon fra kilder som ikke forstår de enkleste sammenhenger, hvordan kan noen være så tett i pappen at de tror en farao byggde verdens mest grandiose byggverk som sitt gravsted....uten å etterlate så mye som 1 bokstav om hvem byggherren var eller 1 eneste bokstav om noe som helst egentlig...? Fordummende...og feilaktig. Les heller the book of Enoch...der står det hvem som byggde pyramidene, hvorfor de ble byggd...og når Kheopspyramiden anslås å være ferdigstilt ca 2500 år f kr. Dvs jeg burde skrevet ca 4500. Min feil. Ok, 60 meter lange kanaler på 20x20 cm... Det får bli påstand mot påstand og det er mulig jeg misforstår noe her, men jeg kan ikke fatte hva som skal være som vanskelig med det. Den gjengse oppfatning er at pyramidene ble brukt som gravkamre. Hvordan vet du mer om dette enn spesialister på feltet? Eller sagt på en annen måte; hvorfor er det de som er tette i pappen og ikke du? "The book of Enoch" kjenner jeg ikke, men hva gjør at du stoler mer på hva en eller annen i en fjern fortid har skrevet enn dagens forskere? Hva gjør at du velger å stole mer på den boken/de skriftene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 16. mai 2021 #47 Del Skrevet 16. mai 2021 Tyv1 skrev (5 minutter siden): Kheopspyramiden anslås å være ferdigstilt ca 2500 år f kr. Dvs jeg burde skrevet ca 4500. Min feil. Ok, 60 meter lange kanaler på 20x20 cm... Det får bli påstand mot påstand og det er mulig jeg misforstår noe her, men jeg kan ikke fatte hva som skal være som vanskelig med det. Den gjengse oppfatning er at pyramidene ble brukt som gravkamre. Hvordan vet du mer om dette enn spesialister på feltet? Eller sagt på en annen måte; hvorfor er det de som er tette i pappen og ikke du? "The book of Enoch" kjenner jeg ikke, men hva gjør at du stoler mer på hva en eller annen i en fjern fortid har skrevet enn dagens forskere? Hva gjør at du velger å stole mer på den boken/de skriftene? Forskere? Ikke vær latterlig, disse folkene kunne ikke funnet sand i Sahara hvis ingen forttalte de at de burde lete under seg... Det finnes ingen fagfolk som bestrider at Enoks bok er ekte, det finnes mange kopier/ avskrifter og teksten er i 1ste person...alså jeg så....jeg gjorde osv... Enok er far til Metusalem og syvende generasjon etter Adam iflg. flere kilder i bibelen og koranen, han omtales mange plasser i bibelen som en av de 10 kongene som regjerte FØR syndfloden og han forteller i jeg form at han på oppdrag fra gudene byggde pyramidene på Gizaplatået...altså pyramidene var allerede steingamle for 4000 år siden..de hadde stått der i 10.000- vis av år da farao Kheops eller Khurfu levde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyv1 Skrevet 16. mai 2021 #48 Del Skrevet 16. mai 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Forskere? Ikke vær latterlig, disse folkene kunne ikke funnet sand i Sahara hvis ingen forttalte de at de burde lete under seg... Det finnes ingen fagfolk som bestrider at Enoks bok er ekte, det finnes mange kopier/ avskrifter og teksten er i 1ste person...alså jeg så....jeg gjorde osv... Enok er far til Metusalem og syvende generasjon etter Adam iflg. flere kilder i bibelen og koranen, han omtales mange plasser i bibelen som en av de 10 kongene som regjerte FØR syndfloden og han forteller i jeg form at han på oppdrag fra gudene byggde pyramidene på Gizaplatået...altså pyramidene var allerede steingamle for 4000 år siden..de hadde stått der i 10.000- vis av år da farao Kheops eller Khurfu levde.. Jeg sier ikke at denne boken ikke finnes, men det betyr ikke at det som står det er vitenskapelig fundert. Altså, du avviser fagfolk og eksperter fordi det går i mot 2000 år gamle skrifter. Det skal du få lov til, men du kan ikke forvente at andre skal tro blindt på dette. Det kan godt hende ekspertene på dette feltet kan ta feil, men de kan i hvert fall fremlegge teorier og til dels bevis på hvorfor de mener ting er som de er og det er i mine øyne langt mer troverdig enn dine kilder. Jeg er ned på at det hadde vært kult om det hadde vært slik du tror/ønsker, men det er altså ingen holdepunkter for dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 16. mai 2021 #49 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 10.46): Nei men det er da over hele nettet. Utallige videoer på youtube hvor folk fra det amerikanske forsvaret forklarer ditt og datt om hvorfor dette trolig ikke er noe vi har skapt. Her er en kort snutt fra cnn bare sånn random info: Pentagon confirms UFO video is real, taken by Navy pilot - YouTube Anonymkode: fb326...eee Dette er da uidentifiserte flyvende objekter, ikke aliens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 16. mai 2021 #50 Del Skrevet 16. mai 2021 Tyv1 skrev (9 minutter siden): Jeg sier ikke at denne boken ikke finnes, men det betyr ikke at det som står det er vitenskapelig fundert. Altså, du avviser fagfolk og eksperter fordi det går i mot 2000 år gamle skrifter. Det skal du få lov til, men du kan ikke forvente at andre skal tro blindt på dette. Det kan godt hende ekspertene på dette feltet kan ta feil, men de kan i hvert fall fremlegge teorier og til dels bevis på hvorfor de mener ting er som de er og det er i mine øyne langt mer troverdig enn dine kilder. Jeg er ned på at det hadde vært kult om det hadde vært slik du tror/ønsker, men det er altså ingen holdepunkter for dette. 2000 år gamle skrifter? Ho,ho,ho,ho, vet du hva? Det interreserer meg midt i ryggen hva du og andre tror...men er det sannheten en er ute etter må en lete der den finnes! Enoks bok er iflg. relativt ny Israelsk forskning nærmere 200.000 år gammel enn 2000 år.. stemmer bra når vi vet at det moderne mennesket også er ca. 200.000 år gammelt...samme gjelder nok pyramidene på Gizaplatået også..de er steingamle. Nå kommer jeg til å avslutte denne bolken, var morsomt å skrive med deg...temaet er interressant og vår viten om det utvides stadig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 16. mai 2021 #51 Del Skrevet 16. mai 2021 🤣 Dette med "utenomjordiske vesener" er jo veldig spennende greier og sånt.... Og det finnes garantert, men ingen hadde vært interessert i å besøke søppelplaneten vår, og om de hadde noen interesse av planeten vår, så hadde de utryddet oss, og/eller sett på oss som noe slags underholdning -type "reÆlity-TV"-verdig på avstand... Hadde i alle fall aldri sett snurten dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyv1 Skrevet 16. mai 2021 #52 Del Skrevet 16. mai 2021 ABM skrev (3 minutter siden): 2000 år gamle skrifter? Ho,ho,ho,ho, vet du hva? Det interreserer meg midt i ryggen hva du og andre tror...men er det sannheten en er ute etter må en lete der den finnes! Enoks bok er iflg. relativt ny Israelsk forskning nærmere 200.000 år gammel enn 2000 år.. stemmer bra når vi vet at det moderne mennesket også er ca. 200.000 år gammelt...samme gjelder nok pyramidene på Gizaplatået også..de er steingamle. Nå kommer jeg til å avslutte denne bolken, var morsomt å skrive med deg...temaet er interressant og vår viten om det utvides stadig Vel, de kildene som jeg spadde opp på et par minutter sier at skriftene sannsynligvis er fra 300 f Kr til 300 e Kr. 200 000 år er meningsløst. På den tiden hadde vel ikke menneskets forfedre engang tatt turen ut av Afrika. Noe skriftspråk var de ikke i nærheten av. Du forstår sikkert at det er umulig å ta påstandene dine seriøst. De bryter med alt vi kjenner du har absolutt ingen kildehenvisninger. Det har riktignok ikke jeg heller, men de kan skaffes. Det kan ikke du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 16. mai 2021 #53 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 17.30): Jeg har sett det selv, hvor et grønt og blått lys lyste gjennom taket og "scannet" hele rommet. Vi var tre stykker i rommet og alle så det samme. Vi var livredde og ringte til politiet, uten å bli trodd. Anonymkode: 6d360...3af Dere så et blått og grønt lys og bare antok at det var et romvesen? Var ikke det en merkelig konklusjon å komme til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. mai 2021 #54 Del Skrevet 16. mai 2021 Beeblebrox skrev (7 minutter siden): 🤣 Dette med "utenomjordiske vesener" er jo veldig spennende greier og sånt.... Og det finnes garantert, men ingen hadde vært interessert i å besøke søppelplaneten vår, og om de hadde noen interesse av planeten vår, så hadde de utryddet oss, og/eller sett på oss som noe slags underholdning -type "reÆlity-TV"-verdig på avstand... Hadde i alle fall aldri sett snurten dem Enig. Stephen Hawking var også enig med oss der Når det gjelder aliens og pyramidene og alt sånt tull så blir jeg faktisk litt fornærmet for historiens og mennskehetens vegne. Von Daeneken (eller hvordan navnet staves) har mye å svare for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #55 Del Skrevet 17. mai 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Er det ikke like naturstridig at at man tar vare på de svakeste i samfunnet? Allikevel gjør man det til en viss grad idag. Er det ikke like naturstridig at mennesker skal kjempe for dyrs rettigheter? Allikevel er det mange som gjør det idag. Du har ingen forutsetning for å være bastant på hvordan andre sivilisasjoner vil utvikle seg. Sammenligningen med invasjonen av Amerika er uansett banal. Invasjonen handlet ikke om at man hadde lyst til å utslette indianerne, men man hadde behov for ressursene i Amerika. Er man en romfarende sivilisasjon er det ingen unike ressurser på jorden de ikke kunne fått andre steder. Vi er heller ingen trussel på nåværende tidspunkt. Vil de tillate oss å bli det? Det blir en annen sak. Anonymkode: bb5c2...843 Den eneste grunnen til at man gjør dette, er at for 2000 år siden dukket det opp en ny religion der nestkjærlighet og livet etter døden står i fokus, og dette har påvirket samfunnet og den vestlige kulturen vår, men likevel ikke er til hinder for at man verden over aborterer millioner av barn som man hindrer i å bli født og vokse opp; et eksempel på at det til syvende og sist er den største og sterkeste som bestemmer. Og i hvilken grad menneskene fortsatt er seg selv nærmest, kan man se hvordan altruitiske dyrevernere ikke nøler med å mobbe noen som ikke er enige med dem her på KG, eller forflytte seg til ethvert konfliktområde i verden og se hvordan folk bokstavelig talt er villige til å gå over lik for å vinne en krig. Dyrevern er også preget av den sterkestes rett, da det er mennesket som avgjør hvilke dyr som er verdt å redde, og hvilke dyr som ikke er det; en rotte eller kakkerlakk er fritt vilt, mens en søt hund eller panda er verdt å ofre tid på. Så dessverre - på bakgrunn av menneskets natur og det vi vet om universet, er det ingenting som tyder på at den sterkestes rett ikke gjelder også andre steder, og ved møte med en sterkere part som ikke tar smålige hensyn, er en pasifistisk holdning underlegen den andre. At for eksempel Gandhi lyktes med å frigjøre India, kan man takke engelskmennene for; hadde det vært tyskerne som hadde vært motstanderen, hadde Gandhi endt sine dager i gasskammeret i Auschwitz. Når det gjelder indianerne, har du rett i at man først og fremt ville ha ressursene deres - først gull, senere land, men det er ingenting som tyder på at menneskene er blitt mer siviliserte når man ønsker å sikre seg naturressurser eller landområder fem hundre år senere; bare se på konflikten som pågår i Israel nå, det som skjedde i den islamske staten IS, eller konfliktområder i Afrika, der man ikke nøler med å drepe eller fordrive store mengder mennesker for egen vinning. Anonymkode: 6ad06...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Rosestarwoman Skrevet 17. mai 2021 #56 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg tror definitivt på UFO og romvesener. Det var en gang jeg var ute på spøkelsesjakt og der var det en UFO som kjørte Ford i, en kompis tok bilde av det. Men den ufoen bråkte når den kjørte fobi. Kom et vanvittig høyt smell. Ordentlig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #57 Del Skrevet 17. mai 2021 The Rosestarwoman skrev (7 timer siden): Jeg tror definitivt på UFO og romvesener. Det var en gang jeg var ute på spøkelsesjakt og der var det en UFO som kjørte Ford i, en kompis tok bilde av det. Men den ufoen bråkte når den kjørte fobi. Kom et vanvittig høyt smell. Ordentlig spennende Om det var en gammel Ford så kan det nok smelle litt. Anonymkode: b7b27...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Rosestarwoman Skrevet 17. mai 2021 #58 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om det var en gammel Ford så kan det nok smelle litt. Anonymkode: b7b27...3e5 Ha ha ha skrev jeg seriøst ford🤣ha ha det var morsomt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #59 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg skal ikke uten videre avskrive at det finnes liv på andre planeter. Universet er såpass stort at det ville nesten være rart om ikke. En annen sak er om det er intelligent liv som har noen interesse av jorda. Der er jeg vesentlig mer skeptisk, gitt. Og jeg vil ha sikrere kilder enn youtube før jeg vurderer å tro på det Anonymkode: 24fd9...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #60 Del Skrevet 17. mai 2021 ABM skrev (22 timer siden): Forskere? Ikke vær latterlig, disse folkene kunne ikke funnet sand i Sahara hvis ingen forttalte de at de burde lete under seg... Det finnes ingen fagfolk som bestrider at Enoks bok er ekte, det finnes mange kopier/ avskrifter og teksten er i 1ste person...alså jeg så....jeg gjorde osv... Enok er far til Metusalem og syvende generasjon etter Adam iflg. flere kilder i bibelen og koranen, han omtales mange plasser i bibelen som en av de 10 kongene som regjerte FØR syndfloden og han forteller i jeg form at han på oppdrag fra gudene byggde pyramidene på Gizaplatået...altså pyramidene var allerede steingamle for 4000 år siden..de hadde stått der i 10.000- vis av år da farao Kheops eller Khurfu levde.. Whait, what? Er ikke syndefloden tilbakevist? Anonymkode: d9dcc...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå