Gå til innhold

UFO fenomen er sannsynligvis ekte og intelligent "liv".

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå har vel pentagon gått ut flere ganger og bekreftet flere videoer og flere offisielle folk i det amerikanske forsvaret bekrefter også at de tror dette handler om fartøy som er styrt av noen og med teknologi som er langt fremfor vår. De ser naturligvis på dette fra et sikkerhetsmessig punkt. Til sommeren skal de vist nok komme med en uttalelse også. 

Men hvorfor får dette så lite oppmerksomhet? Korona eller er det ikke interessant?

Og en annen ting, hvorfor går dem ut og bekrefter dette nå?

Anonymkode: fb326...eee

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor får dette så lite oppmerksomhet?

Fordi folk ikke tror på det. Jeg gjør heller ikke det 

Anonymkode: 9686d...8e1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sirinna skrev (46 minutter siden):

Kilde?

Nei men det er da over hele nettet. Utallige videoer på youtube hvor folk fra det amerikanske forsvaret forklarer ditt og datt om hvorfor dette trolig ikke er noe vi har skapt. 

Her er en kort snutt fra cnn bare sånn random info: 

Pentagon confirms UFO video is real, taken by Navy pilot - YouTube

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi folk ikke tror på det. Jeg gjør heller ikke det 

Anonymkode: 9686d...8e1

Nei, men nå ser det ut til å kanskje være fakta. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevisst om at vi ikke er alene i universet. Ser på program som Ancient Aliens , og det er fantastisk å se hvor mye besøk jorden har hatt gjennom alle tider. Dette er bevisst ved flere anledninger da det er funnet ting og tegn som umuig kan være laget av mennesker på dette tidspunkt.

Enkelte ting sliter vi mennesker med å gjøre til og med den dag i dag...   Det er heftig og svar godt nok for meg.

jeg var også heldig i 1999, å så en ufo selv,  så jeg er ikke i tvil.

Jeg tror det er på tide å lette på hva som egentlig er sannheten, nå er mennesker bedre rustet til å takle tanken på at det er aliens der ute, kontra hva vi var i 1947 under styrten i Roswell.

Hadde en slik melding kommet da i 1947 så hadde den skapt veldig mye frykt,  jeg tror vi takler dette bedre i dag siden verden har pratet om ufo og aliens i flere tiår.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Englejenta skrev (4 timer siden):

Jeg er overbevisst om at vi ikke er alene i universet. Ser på program som Ancient Aliens , og det er fantastisk å se hvor mye besøk jorden har hatt gjennom alle tider. Dette er bevisst ved flere anledninger da det er funnet ting og tegn som umuig kan være laget av mennesker på dette tidspunkt.

Enkelte ting sliter vi mennesker med å gjøre til og med den dag i dag...   Det er heftig og svar godt nok for meg.

Jeg tror det er på tide å lette på hva som egentlig er sannheten, nå er mennesker bedre rustet til å takle tanken på at det er aliens der ute, kontra hva vi var i 1947 under styrten i Roswell.

Hadde en slik melding kommet da i 1947 så hadde den skapt veldig mye frykt,  jeg tror vi takler dette bedre i dag siden verden har pratet om ufo og aliens i flere tiår.

UFO er ikke synonymt med romvesen, det betyr bare flygende objekter som ikke er identifisert og de kan like gjerne være laget her på jorden.

Du må heller ikke legge for mye i det som blir presentert i Ancient Aliens, det er ingenting som er bevist og hvis du faktisk lytter til det som blir sagt, hvordan de ordlegger seg og ikke bare leser oversettelsen så legger du merke til at de aldri presenterer noe med sikkerhet eller legger fram noe som fakta.

Det er hypoteser og teorier de presenterer, jeg så selv de første sesongene av Ancient Aliens men skjønte fort at programmet først og fremst er ment som underholdning og ikke dokumentering. Kommer også klart frem at de motsier seg noe så til de grader utover episodene og sesongene.

Jeg er også overbevis om at det finnes liv andre steder i universet, sjansen for liv er faktisk så stor at det sannsynligvis kryr av liv der ute men jeg er meget skeptisk til at jorden har blitt besøkt romvesen siden distansene er så enorme.  

Anonymkode: f0df2...283

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det ingen som tenker tanken om at de som står bak UFOer og andre mystiske ting, er mennesker fra fremtiden som er høyere utviklet og behersker tidsreise og rask reise i verdensrommet? Kanskje Mandela-effekten oppstår fordi noen av dem ved et uhell endrer litt på historien når de reiser i tid? Kanskje de snart kommer og forteller oss hva vi bør gjøre for å få en best mulig fremtid, og advare oss om fremtidige katastrofer?

Anonymkode: b7b58...53b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror på romvesen. Vilme vært ustyrtelig rart om jorda var den eneste planeten i hele galaksen som inneholder liv på noe vis.

Jeg tror ikke vi har hatt besøk av de derimot.

Med all teknologi vi har hatt.... Hvor mange år har vi nå hatt 4k video og fortsatt nada. lol.

Men gøy å tenke at det finnes liv der ute, og å la seg "skremme" innimellom. Hihi elsker skumle alien filmer.

Anonymkode: 7117f...890

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Englejenta skrev (5 timer siden):

Les i Bibelen 1ste Mosebok, 6 te kapittel, der finner du utenomjordiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde vi hatt besøk av utenomjordisk liv hadde det vært det største som noensinne hadde skjedd i verdenshistorien, og det eneste vi hadde snakket om i årevis fremover.

Når alt vi hører bare er rykter, YouTube-videoer, og konspirasjonsteori-podcaster, så gjørdet at jeg er ekstremt skeptisk til hele greia.

At det finnes romvesner er jeg dog helt overbevist om. De har bare ikke vært på jorda (i hvert fall ikke nylig).

Anonymkode: c7588...c20

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nå har vel pentagon gått ut flere ganger og bekreftet flere videoer og flere offisielle folk i det amerikanske forsvaret bekrefter også at de tror dette handler om fartøy som er styrt av noen og med teknologi som er langt fremfor vår.

Det er vel ikke helt rett. De har bekreftet at de har filmet noe de ikke vet hva er og at de ikke vet hva slags teknologi som ligger bak. De har ikke sagt at disse tingene har en teknologi som ligger langt foran oss.

Anonymkode: ced94...a00

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har sett det selv, hvor et grønt og blått lys lyste gjennom taket og "scannet" hele rommet. Vi var tre stykker i rommet og alle så det samme. Vi var livredde og ringte til politiet, uten å bli trodd.

Anonymkode: 6d360...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde vi hatt besøk av utenomjordisk liv hadde det vært det største som noensinne hadde skjedd i verdenshistorien, og det eneste vi hadde snakket om i årevis fremover.

Når alt vi hører bare er rykter, YouTube-videoer, og konspirasjonsteori-podcaster, så gjørdet at jeg er ekstremt skeptisk til hele greia.

At det finnes romvesner er jeg dog helt overbevist om. De har bare ikke vært på jorda (i hvert fall ikke nylig).

Rykter, youtube videoer og konspirasjonsteori podcaster? 4 videoer har i de siste årene lekket ut og pentagon har bekreftet at de er autentiske og at de har sett slik aktivitet rundt militære instalasjoner over lang tid. Dette er ikke en konspirasjonsteori. 

Flere av dem som observerte det som ble filmet har fortalt hva de så også. Blant annet på joe rogan sin podcast med det er ikke en konspirasjonsteori det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rykter, youtube videoer og konspirasjonsteori podcaster? 4 videoer har i de siste årene lekket ut og pentagon har bekreftet at de er autentiske og at de har sett slik aktivitet rundt militære instalasjoner over lang tid. Dette er ikke en konspirasjonsteori. 

Flere av dem som observerte det som ble filmet har fortalt hva de så også. Blant annet på joe rogan sin podcast med det er ikke en konspirasjonsteori det. 

Enkelte andre land som chile har også fått lekket en video som myndighetene bekrefter. Dette er da objekter som oppfører seg på en måte som vi med veldig stor sansynlighet ikke klarer overhodet med tanke på hurtighet og fysiske lover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har sett videoene, og hørt Joe Rogans podcast(er).

Men jeg klarer ikke å sette likhetstegn mellom "ukjent" og "romvesener". Bare fordi ingen klarer å forklare noe, så betyr ikke det at det er romvesner. Den konklusjonen er på ingen måte underbygd av fakta, men kun spekulasjoner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror grunnen til at myndighetene i verden slipper mer informasjon om ufo-fenomenet nå, er at de ikke greier å dysse det ned lenger. Med internett og mobiltelefoner kommer du ikke unna med forklaringer som værballonger og sumpgass. Det blir spennende å se hva pentagon kommer med i juni. Sannsynligvis bare enda mer uklare videoer. Hvis de forteller at aliens finnes, så ramler jeg av stolen. Og jeg er en av de som tror! 

Anonymkode: 6dc27...7a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har veldig liten tro på at aliens som har teknologi til å reise mellom stjernene hadde blitt oppdaget av oss hvis de prøvde å holde seg skjult. 

Når det er sagt så tror jeg det er fullt mulig, hvis ikke sannsynlig at vi blir overvåket. Universetet er såpass gammelt og stort at det egentlig er uunngåelig hvis det i det hele tatt er mulig å reise mellom stjernene. At vi tar de på fersken derimot? Neh. 

Anonymkode: bb5c2...843

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...