Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #243 Skrevet 2. mai 2006 for en tråd! Er det mulig Du sier han er 15 år og überhått kjæreste. Dersom han ikke har hår på ryggen, har ha vel ikke hår på tissen enda heller da, så da er det vel bare å pule i vei! Han har sikkert ikke så mye "krem i røret heller"Når du ser hår på kjønnsorganet, først da må du begynne å tenke på prevansjon. Et råd fra meg, gammal røy på 35 år Tilogmed han gamle gubben min på snart 39 år, syns jeg er ei gammal røy. ← så jævla bra og sant nok!
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #244 Skrevet 2. mai 2006 Dette må være månedens tråd Towelie er kuuul Den med krem i røret og hår på tissen fra Miloine tok kaka
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #245 Skrevet 2. mai 2006 Towelie er 15 i dag, tror ikke det er så veldig kuuuult Men morro er det! :---D
Ephemera Skrevet 2. mai 2006 #246 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Towelie er 15 i dag, tror ikke det er så veldig kuuuult Men morro er det! :---D ← Gratulerer med dagen, Towelie!! Jeg kunne vært mamman din Endret 2. mai 2006 av Ephemera
Gjest Miloine Skrevet 2. mai 2006 #248 Skrevet 2. mai 2006 Gratulerer med dagen, Towelie!! Jeg kunne vært mamman din ← 15 år er stooort det, gratulerer
Gjest Miloine Skrevet 2. mai 2006 #249 Skrevet 2. mai 2006 Den med krem i røret og hår på tissen fra Miloine tok kaka ← ....
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #250 Skrevet 2. mai 2006 (endret) DETTE er den mest morsomme tråden jeg har lest fy f... så mye rart Innlegget er endret. ~Sissan, mod Endret 4. mai 2006 av Sissan
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #251 Skrevet 3. mai 2006 Godnatt småttisser, fra en meget gammel dame på nesten 50 år, med strekkmeker, grått hår og lesebriller. PS! jeg veier 1, 2 kilo for mye - føler meg bælfeit
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #252 Skrevet 3. mai 2006 Mye fjortis, blir litt skremt av at folk kan være sååå sykt opptatt av klær. Synes litt synd på foreldrene som må punge ut for slikt forbruk. Men disse folka gjør ikke annet enn å shoppe, så de vet jo hva som finnes i butikkene dersom det tilfeldigvis er noe man skulle lure på... Men der stopper også nytteverdien! ← Siden dere er sååå veeeeldig voksne av dere, jober dereselv og betjener deres egne klær? Eller er det mamma og pappa som gjør det?
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #253 Skrevet 3. mai 2006 Siden dere er sååå veeeeldig voksne av dere, jober dereselv og betjener deres egne klær? Eller er det mamma og pappa som gjør det? ← Utifra det Tristessa skriver, kan du vel klare å tenke deg til svaret selv?
Gjest ha ha Skrevet 3. mai 2006 #254 Skrevet 3. mai 2006 http://www.mote.no/viewtopic.php?t=13346 så kuult, diskusjon på fjortissiden om oss
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #255 Skrevet 3. mai 2006 Nå har jeg fått fler hat-PM fra kg-kviner som er registrert her..... fordi jeg startet tråden å prøver å forsvare mitt tertorium! Blir så ille sur ass!!!!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #256 Skrevet 3. mai 2006 Nå har jeg fått fler hat-PM fra kg-kviner som er registrert her..... fordi jeg startet tråden å prøver å forsvare mitt tertorium! Blir så ille sur ass!!!! ← Du får begynne å pisse på smileys og lign. for å markere ditt "territorium" da lissm ass, pliiiiz
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #257 Skrevet 3. mai 2006 Ord, jeg forsvarer min ære ved å holde tett om at jeg frekventerer dette forumet. PLeier som regel ha alt+tab rimelig parat for å skfite til porr, shippingrater, dn, spillsider eller lignende for å sitte igjen med æren i behold. Har ikke de folka på kvinneguiden rett på enkelte punkter da? ENORMT mange kvasiseriøse fjortistråder her inne...men det er jo det som er poenget. Jeg ler når folk ønsker å ta mote.no seriøst. Cause it aint! Jeg har ikke lest kritikken dette forumet har fått derfra, men om det er slik at de fortsatt mener en god del unge (ja voksne også for den saks skyld) mennesker oppfører seg som bortskjemte drittunger uten bakkekontakt, ja så er den kritikken berettiget. Alt over sakset fra mote.no. Da er vi jo enige da. Case closed. ←
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #258 Skrevet 3. mai 2006 Siden dere er sååå veeeeldig voksne av dere, jober dereselv og betjener deres egne klær? Eller er det mamma og pappa som gjør det? ← Vi er voksne nok til å kunne dobbelkonsonant i alle fall. Men betjene klærne våre gjør vel knapt noen...
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #259 Skrevet 3. mai 2006 Har dere pult? ← Herregud Jeg er 15 år og har en kjæreste som er drittpen.. Hva tror du? ←
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #260 Skrevet 3. mai 2006 Hæ? Er det noen på 15 her? Hvor da? Leif-Per er det du som tuller nå igjen? Har du vært og funnet deg noenn pene småjenter i det siste? Fant meg ei lita knærte her i går jeg. Virkelig ei lita pen snelle. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå