Gå til innhold

DPO du testet positivt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Til dere erfarne testere! 

Hvilken DPO fikk du først positiv test?

Anonymkode: b7a7c...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

14.

Jeg så ingen hensikt i å teste før.

Anonymkode: 39e6f...934

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Men har vært mellom 9 - 11 dpo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

13, og testet daglig før det. 

Anonymkode: d133c...833

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

13, og testet daglig før det. 

Var testene blenda helt til 13 dpo?

Anonymkode: ad84b...41a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Var testene blenda helt til 13 dpo?

Anonymkode: ad84b...41a

Jeg klarte ikke å se noe i alle fall. Men jeg må ta forbehold om at jeg aldri klarer å få veldig gul urin (jeg drikker generelt mye, så den blir aldri mer enn lys gul, selv ikke på morgenen). Vil tro at urinkonsentrasjonen er ganske avgjørende, jo mørkere den er jo tidligere er det vel naturlig å få positiv test. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk skygge/så svak at jeg ble usikker 9 dpo, svaak 10 dpo.

Anonymkode: bab80...0ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig svake, på grensa til hallusinasjon, 9 og 10 DPO, mer sikkert 11 DPO og etterpå gikk jeg for digitalt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak svak strek 10dpo på morgenen med tidligtest (sensitiv på 10), og på ettermiddagen samme dag slo «digital med ukeindikator» ut (sensitiv på 25) og «vanlig» testestrimmel (sensitiv på 25)🙈 hcg økte betraktelig i løpet av dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

15dpo. Testet med vanlige teststrimler, fikk en helt blank test 12dpo og slo egentlig fra meg at det skulle ha klaffet den syklusen. Testet igjen når mensen ikke dukket opp som forventet og fikk tydelig positiv. 

Anonymkode: 38ac7...bd4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11dpo fikk jeg første positive. Testet ogdå 10dpo, men den var blendahvit. Forventet en veeeldig lys før jeg fikk den mer tydelige 11dpo, så ble ganske sjokket. Var overbevist om at jeg ikke var gravid egentlig pga. testen 10dpo og ingen symptomer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

15dpo. Testet med vanlige teststrimler, fikk en helt blank test 12dpo og slo egentlig fra meg at det skulle ha klaffet den syklusen. Testet igjen når mensen ikke dukket opp som forventet og fikk tydelig positiv. 

Anonymkode: 38ac7...bd4

Det gir meg litt håp, jeg er ca 15 dpo i dag med negativ test. Krysser fingrene for i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kugres skrev (22 timer siden):

11dpo fikk jeg første positive. Testet ogdå 10dpo, men den var blendahvit. Forventet en veeeldig lys før jeg fikk den mer tydelige 11dpo, så ble ganske sjokket. Var overbevist om at jeg ikke var gravid egentlig pga. testen 10dpo og ingen symptomer

Er du sikker på eggløsningsdagen også? Testet i går 10 dpo og den var helt blenda, men det er så mye annerledes nå i dpo land enn ellers så føler jeg er gravid.. har ikke testet idag. 

Anonymkode: bc224...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så erfaren tester, men fikk svak positiv test i går. Det var 10, 11 eller 12 DPO, litt usikker på når eggløsningen var.

Anonymkode: 1ecf9...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du sikker på eggløsningsdagen også? Testet i går 10 dpo og den var helt blenda, men det er så mye annerledes nå i dpo land enn ellers så føler jeg er gravid.. har ikke testet idag. 

Anonymkode: bc224...8d4

Jeg testa ikke etter eggløsning, men er ganske sikker på at eggløsning enten skjedde 20. eller 21.april, som vil si jeg fikk positiv test enten 11 eller 12dpo. Men eg troor det var 11dpo, uten å kunne si det med 100% sikkerhet.

10dpo er jo enda tidlig å teste. Så om du er gravid trenger det ikke å slå ut enda. Flere får jo ikke positiv før etter IKM, så jeg krysser fingrene for deg! 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Testet svakt positivt i dag, 10 dpo. På ettermiddagen. (På morgen 10 dpo var den negativ) Testet med tidligtester

Anonymkode: 0e893...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 17.10):

Til dere erfarne testere! 

Hvilken DPO fikk du først positiv test?

10dpo

Anonymkode: df3b7...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...