AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Del Skrevet 10. mai 2021 Alle sørger forskjellig, men for min del forsøker jeg å bruke sorgen som en katalysator til å endre noe i livet mitt og jeg antar det er andre som har det på ca samme sett. Ære den avdøde ved å engasjere meg i noe positivt vedkommende likte å gjøre, skape en endring i livet som kommer meg til gagn, og hjelper meg å bearbeide fremfor å bruke det som noe til å skyve sorgen bort. Jeg skal prøve og være mer nysgjerrig, åpen, positiv og imøtekommende mot de rundt meg, og være mer fysisk aktiv fordi dette var noe som karakteriserte min avdøde. Har dere gjort noe lignende og hva? Anonymkode: 486a9...447 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Del Skrevet 11. mai 2021 Jeg tok dykkersertifikatet som en inspirasjon da min bror døde. Anonymkode: 81823...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 11. mai 2021 #3 Del Skrevet 11. mai 2021 Har aldri tenkt over det du har skrevet. Men det er noe med det du reflekterer over. Det fikk meg til å innse at etter jeg for en tid tilbake mistet noen i familien. Så lengtet jeg etter noe nytt og bruke den triste opplevelsen til noe som kan gjøre det bedre. Og for meg var det å få en ny start. Jeg bestemte meg for at jeg skulle begynne å studere også flytte litt på meg. Det at noen dør, er kanskje et nytt start på noe annet. + at jeg også ble veldig fysisk aktiv. Det er vel en overlevelses mekanisme vil jeg tro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå