Gjest gjest 0 Skrevet 7. januar 2006 #941 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei og god helg Linnea!! Du er ikke lat! Mysan har helt rett! Å være deprimert er forferdelig slitsomt! Jeg blri også supersliten de dagene jeg føler meg nedfor selv om jeg ikke sliter med en depresjon. Ikke tenk på det du, ikke ha dårlig samvittighet for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 7. januar 2006 #942 Del Skrevet 7. januar 2006 Innom med en klem og håper du finner noen lyspunkt i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #943 Del Skrevet 7. januar 2006 Så koselig å se deg igjen! Jeg var også sammen med mamma og pappa på nyttårsaften! Det er ikke noe å skamme seg over! Var en venninne som skulle ha noe, men dit skulle verdens mest frempå og vulgære menneske, så jeg ringte mor og far og inviterte meg selv - god mat og stille og rolig, alt i alt en bra kveld Ser du fikk bra ting til jul - så fint! Skulle ønske jeg fikk smykker også, jeg får aldri det nesten jeg... Må på butikken en tur, ellers gror sminken seg fast til huden i løpet av helgen tror jeg - er tom for sminkefjerner Ønsker deg en fin helg; du kan alltids stikke innom her vettu - Det er alltid noen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #944 Del Skrevet 7. januar 2006 Skulle ønske dui kunne finne et bitte lite lysglimt. Men det er ikke alltid så lett å fø øye på dem. ← Tusen takk. Nei, det er umulig å finne de fine lysglimtene synes jeg. Jeg finner de ikke. Håper du finner dem, bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #945 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei Linnea! Tenkte å sende deg en nyttårshilsen nå når jeg er tilbake fra juleferie. Håper inderlig at du virkelig får et mye bedre år enn de tidligere! Klem fra meg ← Tusen takk snart medlem Godt nytt år til deg oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #946 Del Skrevet 7. januar 2006 Det er i alle fall noe ølgreier Altså, jeg vet ikke, men jeg tror man kan bruke malt til småbarn, for å regulere magen med tanke på luft osv. Jeg liker ikke konsistensen på malt, den er flytende og seig , så da kjøper jeg maltblokker, på butikken. De er harde, og smaker søtt, og varer leeeeeeeeenge i munnen!! Jeg sliter med magen selv, fordi jeg ikke er så flink til å spise som jeg skal, og i perioder spiser jeg ikke noe, så da blir det litt leven nedi der av og til. Maltblokkene hjelper meg i alle fall, men hvorfor, eller om det er troen, nei det vet jeg ikke ← Så bra du føler de hjelper på deg. Tusen takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #947 Del Skrevet 7. januar 2006 GODT NYTT ÅR SøteLinnea!!!!!! Fint å se at du er tilbake, det gjør mange KG´ere glade! ← Jeg er flau nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #948 Del Skrevet 7. januar 2006 Bare innom med et ønske om god helg ← Tusen takk bettie God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #949 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei søtte Linea Ha en riktig god helg :enig_anim: :smilejente: ← Tusen takk.. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #950 Del Skrevet 7. januar 2006 Håper du får en fin helg, Linnea! ← Tusen takk i like måde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #951 Del Skrevet 7. januar 2006 God helg til deg Linnea - Du sier at du er så lat fordi du ikke orker å rydde og vaske og sånt. Det er ikke latskap det, kjære deg, det er en del av å være deprimert. Man blir sliten når man er deprimert. Til og med jeg som aldri depper ordentlig, men bare har noen dårlige dager med litt tristhet innimellom, klarer ikke å gjøre noe fornuftig i huset de dagene. Depresjoner er slitsomme og de tar knekken på overskuddet- det kan du ikke noe for kjære deg. Ikke føl skyld og skam av den grunn. Jeg håper helgen din blir litt god, og at du finner noen gleder innimellom - her i dagboka di foreksempel ← Ja, man blir sliten av å være depremert ja. Veldig slitsomt. Ja, de tar knekken på meg. Vondt at de gjør det på deg også. Håper du får en god helg en en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #952 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg vil gjerne ønske deg en fin helg! Takk for besøk i dagboken min her forleden også! ← Tusen takk for besøk her også. God helg til deg oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #953 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei og god helg Linnea!! Du er ikke lat! Mysan har helt rett! Å være deprimert er forferdelig slitsomt! Jeg blri også supersliten de dagene jeg føler meg nedfor selv om jeg ikke sliter med en depresjon. Ikke tenk på det du, ikke ha dårlig samvittighet for det!! ← Hehe.. Jeg får dårlig samvittighet for alt jeg. Har dårlig samvittighet fordi jeg har blitt så misslykka og dum som jeg er. Flau over meg selv. Ja, depresjon er utrolig slitsomt. Så bra du ikke sliter med depresjon vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #954 Del Skrevet 7. januar 2006 Innom med en klem og håper du finner noen lyspunkt i helga! ← Tusen takk God helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #955 Del Skrevet 7. januar 2006 Så koselig å se deg igjen! Jeg var også sammen med mamma og pappa på nyttårsaften! Det er ikke noe å skamme seg over! Var en venninne som skulle ha noe, men dit skulle verdens mest frempå og vulgære menneske, så jeg ringte mor og far og inviterte meg selv - god mat og stille og rolig, alt i alt en bra kveld Ser du fikk bra ting til jul - så fint! Skulle ønske jeg fikk smykker også, jeg får aldri det nesten jeg... Må på butikken en tur, ellers gror sminken seg fast til huden i løpet av helgen tror jeg - er tom for sminkefjerner Ønsker deg en fin helg; du kan alltids stikke innom her vettu - Det er alltid noen her ← Hei Tusen takk. Lykke til i butikken. Skummelt i butikken synes jeg da. God helg til deg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #956 Del Skrevet 7. januar 2006 I dag har vært en grusom dag. Og dagen har så vidt begynt. Har nesten nettopp presset meg opp av senga. Det er et stort ork å stå opp om morran. Vil bare gjemme meg under dyna. Tryggest der. Men samtidig så er det så mye maur og biller i kroppen som kribler. Urolig. Så jeg klarer ikke å ligge stille lenge fordi kroppen er urolig. Merkelig. Bæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #957 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg er så lei av angsten hele tiden. Jeg har ikke ord på hvor lei jeg er. Lei av livet. Livet er grusomt. Jeg klarer ikke å være glad. Hva er vitsen da? Hva er meningen når hver dag er et stort mareritt å komme gjennom? Æsj. Jeg må bare presse meg gjennom hver eneste uutholdige dag? Hva er vitsen? Er det meningen å presse meg gjennom dagene? Hva er meningen med å presse meg? Jeg har pressa meg så mye i livet? I så mange år? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #958 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg er bare trøtt av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. januar 2006 #959 Del Skrevet 7. januar 2006 Hmmm, det er ikke bra!! Vet ikke helt hva jeg skal si jeg... Det er jo ikke lett når man føler man bare heller! Det er bare en ting jeg lurer på, så kan du jo bare si du ikke kan eller har lyst å svare Du sier jo selv at du skulle ønske at ting var anderledes, hva kunne omgivelsene gjort, slik at ting kunne blitt anderledes for deg? Jeg bare er i det nysjerrige hjørnet fant jeg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. januar 2006 #960 Del Skrevet 7. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg