Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er like depremert og lei ennå.

Men jeg føler meg så vond mot dere om jeg er negativ. Og hvis jeg er negativ, er jeg redd andre også blir det. Og da frastøter jeg meg andre folk.

Føler meg ond jeg...

Sorry meg.

Nå føler jeg meg slem igjen hvis jeg skriver dette også...

Jeg vet du er like deprimert og lei ennå, men på oss virker du lystigere :) Du spøker mer enn før, og det er jo bra!

Vet du, jeg har vært ute en vinternatt før, du fåkke meg negativ! :)

Skriv hva du vil, viktig å få det ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ække noen heks eller noe monster som jeg så du beskrev deg selv som her lenger oppe :riste:

Du er en helt vanlig jente som sliter med litt mer enn hva hun burde. Og da er det lov å føle som du gjør! Jeg har på følelsen at du er pen jeg, det har jeg hatt hele tiden. Men du må bare få opp øynene dine litt :) Og det håper jeg skjer med tiden :)

*Skal bare hente litt saft, så jeg får skylt ned alt dette potetgullet jeg dytter i meg, nå popper kvisene frem hvert øyeblikk her kjenner jeg* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuuuuuuuuuuuuuuuuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :klem:  :klem:  :klem:

for det første, ikke unnskyld deg! Dette er DIN dagbok, her skriver du hva du vil! Og du kan spy ut all den eder og galle du bare måtte ønske!!! :)

Vet du, med tiden drar du til syden, du stiller opp på familiesammenkomster, du gleder deg til jul og nyttår og alt sammen!

Dessuten; du gleder deg LITT til å få pakker på julaften...? Bare LITT? Kom igjen a, det blir kult det!

Tusen takk frysepulver vennen ;)

Jeg har gitt opp all håp om framtida mi jeg. Den ser bare sort ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea, jeg skjønner tankene dine om julen og nyttårsaften. Det er en tøff tid for mange, nettopp fordi den er så fin for enda flere. Du trenger ikke gå i familiesammenkomster om du ikke vil. Og det med å sitte sammen med foreldre mens andre fester har jeg selv opplevd. Det var ikke noe koselig der og da. Men nå når jeg tenker på det hadde jo foreldrene min ordnet med god mat og gjort alt for at jeg også skulle ha det bra. Familien din er der fordi de er glad i deg. Moren din sier godt nyttår fordi hun ønsker at du skal få et godt år. :klem:

Hei :vinke: Tusen takk for svar i dagboka mi..

Ja, sant det. Synes det er så synd på familien og mamma og sånn, siden jeg ikke har det bra jeg. Også føler jeg meg slem og vond misslykka siden jeg ikke kan være som alle andre.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og. Vi kan ha en egen kg-fest til ære for henne?  :gave:  :perebrus:

Hjelp... Jeg hadde løpt ut igjen jeg...

Hehe..

Jeg er dum jeg.

Sorry..

:flau:

Ble flau nå jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, forrige nyttårsaften satt jeg heeeeelt mutters alene jeg. Det var "by choice" da, men likevel. De teite vennene mine kranglet så fælt om hvor vi skulle at jeg meldte meg helt ut til slutt :roll:

Det var faktisk en av de bedre på lenge. Jeg spiste god mat, jeg så på film og koste meg glugg ihjel!

Men jeg vet denne tiden er pes for mange, akkurat som Smurf sier. Men ingen forventer at du går på hardfylla med ørten folk når du har det som du har det! Med tid og stunder så finner du nok på noe, men ikke tenk at det er nederlag å feire med mor og far! Jeg skulle gjerne feiret med familien igjen jeg, men de feirer med sine venner.

Uff, da stakkar. Vondt å sitte alene på nyttårsaften..

Hva er "by choice". Jeg er dum jeg da. Kjønner ikke sånn ord jeg.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp... Jeg hadde løpt ut igjen jeg...

Hehe..

Jeg er dum jeg.

Sorry..

:flau:

Ble flau nå jeg..

Næsj! Du hadde digga oss, det er jeg sikker på! Jeg er veldig brautende og "synes" veldig godt da, men man blir vant til det og!

Uff, da stakkar. Vondt å sitte alene på nyttårsaften..

Hva er "by choice". Jeg er dum jeg da. Kjønner ikke sånn ord jeg.

At jeg valgte det selv. Var innmari ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, vet du; det der var ikke en hyggelig opplevelse, det skjønner jeg! Hadde det vært litt tak i den teite fetteren din hadde han tatt deg med!

Og du er ikke mislykket! Ikke tenk det! For ingen er det, allerminst du! Du har jo turt å komme hit blant annet! Til alle disse merkverdige KG-folka!  :overrasket:  Jeg ble skremt livskiten ut av da jeg kom hit første gang! Du ga deg ikke du, du registrerte deg tilogmed! DET er tøft det! Og du lagde deg dagbok! Og her er du jaggu så tøff at du tør å stille deg åpen, du tør å være sårbar - det er det ikke alle som gjør!

Det skjer ting i mitt liv jeg ikke skriver om i dagboken min. Leie ting, tøffe ting, kjipe ting, ting som gjør meg redd, forbanna og alt på en gang! Men du kliner til og åpner deg! Det er jeg mektig imponert over!

:blomst:

Tusen takk..

Føler meg misslykka jeg.

Jeg skriver ikke om alt jeg heller ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler kanskje det, men vi føler derimot at du er TØFFELinnea! For det er du, ref. forrige innlegg.

Skal ikke tvinge deg eller noe, bare tenkte det kunne være et lite skritt på veien?

Hehe... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, her kan du gneldre så mye du bare vil :ler:

SLEM er vel sånn ca det siste jeg vil karakterisere deg som  :overrasket:

Her har du mine støvdotter, dette er bare de ved terkelen fra gangen til stuen ;)

Sånne støvdotter drukner her hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du er like deprimert og lei ennå, men på oss virker du lystigere :) Du spøker mer enn før, og det er jo bra!

Vet du, jeg har vært ute en vinternatt før, du fåkke meg negativ! :)

Skriv hva du vil, viktig å få det ut

Jeg føler meg som den slemme monstret som bare er slem mot andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg føler meg som den slemme monstret som bare er slem mot andre.

Du hakke vært slem mot meg, og jeg kan ikke de at du har vært slem mot noen andre her heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ække noen heks eller noe monster som jeg så du beskrev deg selv som her lenger oppe :riste:

Du er en helt vanlig jente som sliter med litt mer enn hva hun burde. Og da er det lov å føle som du gjør! Jeg har på følelsen at du er pen jeg, det har jeg hatt hele tiden. Men du må bare få opp øynene dine litt :) Og det håper jeg skjer med tiden :)

*Skal bare hente litt saft, så jeg får skylt ned alt dette potetgullet jeg dytter i meg, nå popper kvisene frem hvert øyeblikk her kjenner jeg* :ler:

Jeg ser ikke ut jeg...

Blir enda mere kvalm når jeg ser meg i speilet fordi jeg finner så mye feil med meg selv. Er bare missfornøyd fordi jeg har blitt sånn. Har lyst til å kaste opp. :kvalm:

Fant en smilies som likner på meg :sjokkbla:

Potetgull er godt det...

Endret av reddelinnea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj! Du hadde digga oss, det er jeg sikker på! Jeg er veldig brautende og "synes" veldig godt da, men man blir vant til det og!

At jeg valgte det selv. Var innmari ok

Jeg hadde ikke turt å vært med jeg da.

Er en stor pyse og er veldig feig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...