Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

JUHUUUUU!!!

:danse::hoppe: :grine2: :bukke: :enig::vinke::dagens-rose::blomst::klem::danse::digge::plystre::hoppe: :icon_smile:

Det synes jeg var helt supert lille reddelinnea!!!

Der ser du, du kan!!

Du kan trøste! Og vi trenger alle trøst..

:troest: Her kommer litt trøst til deg TILBAKE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men vet du, den vekten får du kontroll over når du har kontroll over viktigere ting! Du ække skrudd skjønner du! Jeg tror at hvis alle gikk til psykolog, så hadde alle fått en diagnose jeg, for noe er det med oss alle :) Har du sett den tråden om særheter vi KG-erne har??? Vi har rare ting for oss! :ler: Jeg lo så tårene sprutet da jeg leste det! Les den, jeg lover deg at du får en god latter! :ler:

En venninne av meg sliter med angst og depresjoner - og vekten. Men hun har fokus på "huet" først, vekten tar hun etterhvert. Hun gjorde så, og gikk ned masse - men da hadde hun først fått endel annet på plass :)

Jammen der har du det jo! Du sa det! Du sa noe positivt om deg selv!!!!!!!!!!!!!!!! :klappe:

Linnea kan trøste *synger* :danse:  :klappe::hoppe:

Hehe.. :ler:

Jeg har ikke sett den tråden. Hvor er den?

Så bra det går bedre med hun venninna di nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHUUUUU!!!

:danse:  :hoppe:  :grine2:  :bukke:  :enig:  :vinke:  :dagens-rose:  :blomst:  :klem:  :danse:  :digge:  :plystre:  :hoppe:  :icon_smile:

Det synes jeg var helt supert lille reddelinnea!!!

Der ser du, du kan!!

Du kan trøste! Og vi trenger alle trøst..

:troest: Her kommer litt trøst til deg TILBAKE

Tusen takk for trøsten..

Ja, vi trenger alle en trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje virker det som om det ingenting er er interresant eller som gleder, men jeg vet det ikke er sånn. Et eller annet er det. Det er jeg overbevist om.

Jeg mener ikke at du skal begynne med den ene store tingen etter den andre. Men et eller annet. Som kan glede deg.

Du liker jo å være her på KG? Gjør du ikke? Det er jo en begynnelse.

Jeg ser at du bryr deg veldig om andre mennesker. Det er jo en flott ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Hei :vinke:

hehe...

Jeg kan trøste dere om dere trenger *trøste*

:klem1:

:klem: Du har mange bra kvaliteter. Og man trenger ikke alltid gjøre noe for å være et godt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje virker det som om det ingenting er er interresant eller som gleder, men jeg vet det ikke er sånn. Et eller annet er det. Det er jeg overbevist om.

Jeg mener ikke at du skal begynne med den ene store tingen etter den andre. Men et eller annet. Som kan glede deg.

Du liker jo å være her på KG? Gjør du ikke? Det er jo en begynnelse.

Jeg ser at du bryr deg veldig om andre mennesker. Det er jo en flott ting :)

Hei :)

Tusen takk bustetroll ;)

Ja, det er bedre å være her enn å vaske huset, og å tørke støv. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Du har mange bra kvaliteter. Og man trenger ikke alltid gjøre noe for å være et godt menneske.

Hei..

:vinke:

tusen takk..

Håper du får en fin natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, lille Gull... Vi har jo snakket om dette med å fokusere negativt her i denne boken din - hva med å endre brukernavnet ditt til bare Linnea? :klø: Da gjør du en positiv handling, og det er jo ikke å fokusere på det negative *lur*

Vet det har vært oppe før, og kanskje du ikke vil, det er bare en ide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Kveld!!!

Jeg synes at Frysepulver har et godt poeng jeg! Det med å endre navn altså... Da fjerner du en liten negativ del av livet ditt! :klem:

Ellers vil jeg tilføye at Reddelinnea er en utroolig omtenksom person! hun bryr seg alltid hvordan det går med oss her inne og de vi forteller om!

Søsteren min er veldig overvektig (rundt 40 kg), men hun begynte å jobbe med det som skjedde i hodet sitt først, og nå som hun er masse ute og går igjen har formen blitt mye bedre og hun har sakte men sikkert begynt å gå ned i vekt! Ikke tenk på vekten! Den kan du fikse senere! Hvis du finner ut at du har lyst til å trene litt, kan du trene hjemme i din egen stue til en treningsvideo. Det finnes mange du kan kjøpe over internett. Jeg kan hjelpe deg og finne en hvis du synes det er interresant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søta :hjerte:

Vet du, nå har jeg vært innom dagboken din lenge, selvom jeg ikke har vært så flink til å legge igjen spor etter meg bestandig. Men jeg synes faktisk at jeg ser en liten forskjell i hvordan du skriver nå i den siste tiden, det er blitt litt mer positiv undertone her synes jeg. I tiden før dagboken din var du lei deg og unnskyldte deg hele tiden, det har det blitt litt mindre av synes jeg!

Det er så bra! Du er en bra jente Linnea!

Bytt nick, det er jeg helt enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så lei. Lei av alt. Også gruer jeg meg sånn til jul. Og nå er det 1.desember. Siden klokka er etter tolv nå. Og jeg liker bare ikke jula jeg. Det er så vanskelig. Æsj. Unnskyld meg. Men jeg er bare så lei av alt jeg. Ønsker at jula var ferdig jeg. Unnskyld meg. :sjokkbla:

Og i jula da er folk sammen med venner ol. og jeg føler meg så alene. Helt ensom og forlatt. Er bare så trist inne i meg. Trist fordi jeg ikke klarer å se noe positivt i livet, og trist fordi jeg ikke klarer å være glad. Fordi i jula skal man lissom være glad og fornøyd ol. Men jeg klarer ikke å være glad eller fornøyd. Jeg er bare deppa hele tiden. Alt er bare svart lissom. Helt sort inne i meg også.

Også er det familiesammenkomster som jeg ikke tør å være med på. Er aldri med på de jeg. Tør ikke. Jeg klarer bare ikke å være med fordi det er så mange mennesker og jeg er så redd, og sitter der full av angst. Også snakker de om at de er glade og fornøyde, mens jeg bare er trist og ulykkelig inne i meg. Og snakker om at de har vært i utlandet, og de har reist og opplevd noe stort. Og trives ol. Og hva skal jeg fortelle om da? Jo at jeg er depremert og full av angst som ikke tør å gå ut av døra.? Nei, det hadde vært flaut det. Derfor er jeg heller hjemme. Tryggest det lissom. :redd:

Jeg er bare så lei meg jeg. Lei av å være redd. Lei av hele dette grusomme livet også. Og på nyttårsaften så sier alle "gått nytt år" Og jeg vet at jeg ikke klarer å ha et godt år. Det har jo aldri vært noen gode år, eller noen gode dager. Det finnes ikke noe gode dager. Kanskje jeg hadde det som barn? Men jeg husker ikke det heller. Husker i fjor da mammaen min sa godt nytt år til meg. jeg begynte å gråte jeg. Flaut, fordi jeg visste at jeg ikke skulle få noe godt år. Og det har jeg heller ikke fått. Æsj.

Livet er bare så vanskelig. Og jeg som bare er alene sammen med foreldrene mine hjemme på nyttårsaften som jeg er hvert år. Også hører jeg om fettre og kusinene mine som er ute sammen med venner på fest og har det gøy. Mens jeg sitter der og er sammen med foreldrene mine? Det er flaut det. For fem år siden så var jeg med på de nyttårsaftene sammen med hele storfamilien: Jeg pressa meg til å være der da. Og det er grusomt når jeg er den eneste under 30 der, fordi de andre "barna" er ute sammen med venner og på fest? Og det er så flaut at jeg er med foreldrene mine? :overrasket:

Synes det var flaut da foreldrene til kusinene og fetterne som er yngre og litt eldre enn meg snakket om at de skulle på fest fordi de er voksne som må klare seg selv. Og at de var ungdommer og måtte ut å ha det gøy. Og å leve livet. Også satt jeg der å hørte på og er 8 år eldre? Skjønner ikke hvorfor de sier sånt da? Når jeg hører på. Og da føler jeg meg enda mere depremert siden jeg ikke er som andre ungdommer sammen med venner på fest og har det gøy. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...