Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Ja, dessverre er jeg meg. Skulle ønske jeg var en annen jeg. Jeg vil ikke være meg selv. Er ikke fornøyd med meg selv.  :sjenert:

Tusen takk frysepulver.

Du er så snill :):klem1:

Alle er unike, og det betyr at du er det også. Du har masse bra å komme med, og det er viktig. Hva ville vel verden vært uten deg?

Etter at du begynte å skrive dagbok/innlegg på KG så har du jo blitt en del av mange andres liv. Har du tenkt på det? Vi som er innom her og sjekke hvordan ståa er, vi lurer på hvordan det går og vi tenker på deg. Og det betyr jo at du er en del av noe, og det er vel en litt fin tanke? :)

Og du er jo skrivefør som få! Du skriver veldig bra, det er det mange som ikke kan!

Og du er omtenksom og snill, du skriver hyggelige ting til folk, ting som varmer og lyser opp hverdagen deres. Og sånt skal man ikke kimse av :) Jeg ble veldig glad da jeg så du var innom dagboken min - jeg smilte jo :)

Ikke vær redd for å ta opp alt du har på hjertet med psykologen din. Fortell om mageknipet også. Hun er der for å hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke du er dum jeg!

Og jeg synes ikke det er kjedelig å lese i dagboka di heller! Da hadde jeg ikke giddi å svare i det heletatt og jeg hadde ikke fortsatt å lese i den ;)

Nå må jeg legge meg, og jeg håper du klarer å sove etterhvert også.

God natt vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er unike, og det betyr at du er det også. Du har masse bra å komme med, og det er viktig. Hva ville vel verden vært uten deg?

Etter at du begynte å skrive dagbok/innlegg på KG så har du jo blitt en del av mange andres liv. Har du tenkt på det? Vi som er innom her og sjekke hvordan ståa er, vi lurer på hvordan det går og vi tenker på deg. Og det betyr jo at du er en del av noe, og det er vel en litt fin tanke? :)

Og du er jo skrivefør som få! Du skriver veldig bra, det er det mange som ikke kan!

Og du er omtenksom og snill, du skriver hyggelige ting til folk, ting som varmer og lyser opp hverdagen deres. Og sånt skal man ikke kimse av :) Jeg ble veldig glad da jeg så du var innom dagboken min - jeg smilte jo :)

Ikke vær redd for å ta opp alt du har på hjertet med psykologen din. Fortell om mageknipet også. Hun er der for å hjelpe

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i vinteren :-D Mer glad i vinter enn sommer. Da blir jeg så fryktelig plaget med migrene  :forvirret:

Hei :)

Ja, jeg skjønner du er mere glad i vinter enn sommer hvis du får migrene om sommeren. Stakkar. Vondt å ha vondt i hodet lille ballerina.

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen tusen takk..

Jeg blir helt rørt jeg.

Er så følsom jeg da.

Jeg synes du er omtenksom og snill jeg.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du er dum jeg!

Og jeg synes ikke det er kjedelig å lese i dagboka di heller! Da hadde jeg ikke giddi å svare i det heletatt og jeg hadde ikke fortsatt å lese i den ;)

Nå må jeg legge meg, og jeg håper du klarer å sove etterhvert også.

God natt vennen!

Tusen tusen takk vampyra :)

God natta.

Sender deg en nattaklem jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Linnea :blomst:

Vil bare si at jeg er helt enig i det Frysepulver skrev til deg. Vi er nok mange som tenker som henne, men det er ikke lett å si det på den "riktige" måten.

Ønsker det beste for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Linnea :blomst:

Vil bare si at jeg er helt enig i det Frysepulver skrev til deg. Vi er nok mange som tenker som henne, men det er ikke lett å si det på den "riktige" måten.

Ønsker det beste for deg! :klem:

Hei fakse :)

:blomst:

Jeg synes det er fint å få meldinger her uansett hva dere sier eller skriver jeg da. Det blir like "riktig" alle innleggene. Jeg skjønner at det er vanskelig for dere å vite hva dere skal skrive.

Ønsker det beste for deg jeg og :)

:nissevink::nisse: :pippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå sitter jeg her igjen, og klokka er kvart over syv bare. Tida går så sagte ja. Får den ikke til å gå. jeg har nettopp vaska håret, så nå sitter jeg i pysjamasen med dryppede hår sånn at pysjen blir helt våt, men det gjør ikke noe. Og kjeder meg. Livet er bare så kjedelig. Kjedelig og kjedelig, og lei, og kjedelig, og kjedelig. Men det hjelper ikke å skrive det her heller da. Livet er like kjedelig uansett. Men jeg finner ikke på noe som jeg liker heller. Kanskje fordi jeg hater livet, og jeg hater meg selv. Nå er klokka fem på halv åtte, og jeg har brukt opp ti minutter av dette grusomme livet til å skrive her. Ti minutter er jeg ferdig med å leve. Heldigvis. Bra jeg har brukt opp ti minutter av mitt liv, sånn at det er ti minutter kortere nå, enn for ti minutter siden. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnea -

jeg ser du skriver at du ikke vil ha foreldrene dine innblandet i terapien din.

Jeg ser også at du sier du smiler hele tiden, og ler, men bare utenpå.

Disse to tingene i kombinasjon kan jo gjøre at foreldrene dine ikke helt skjønner hvor stort og omfattende problemet ditt egentlig er.

De kan ikke se angsten din hvis du smiler og ler hele tiden, og hvis de heller ikke snakker med psykologen din eller noe, så ser de jo egentlig bare det du viser dem.. og det er et smilende ansikt.

Vet ikke, men kanskje terapeuten din burde ta en samtale med foreldrene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg synes det er fint å få meldinger her uansett hva dere sier eller skriver jeg da. Det blir like "riktig" alle innleggene. Jeg skjønner at det er vanskelig for dere å vite hva dere skal skrive.

Dette synes jeg forteller mye om din innsikt i egen situasjon. Og det forteller meg at du ser deg selv relativt realistisk "utenfra". Det er så bra! Fordi: da tror jeg også du evner å se dine egne styrker, selv om du velger å fokusere på de svake sidene. Når jeg ser deg, så ser jeg flere sterke enn svake sider! :Nikke:

Søte Linnea! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne den vakre frøken ut på en bedre middag (pizza) på en romantisk restaurant, et par glass eksklusiv italiensk vin, måneskinn og moi! :sjarmor:

En vakker rose til en vakker jomfru! :dagens-rose::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnea -

jeg ser du skriver at du ikke vil ha foreldrene dine innblandet i terapien din.

Jeg ser også at du sier du smiler hele tiden, og ler, men bare utenpå.

Disse to tingene i kombinasjon kan jo gjøre at foreldrene dine ikke helt skjønner hvor stort og omfattende problemet ditt egentlig er.

De kan ikke se angsten din hvis du smiler og ler hele tiden, og hvis de heller ikke snakker med psykologen din eller noe, så ser de jo egentlig bare det du viser dem.. og det er et smilende ansikt.

Vet ikke, men kanskje terapeuten din burde ta en samtale med foreldrene dine?

Tusen takk for forslaget mysan..

Jeg tør ikke å la foreldrene mine snakke med foreldrene mine heller.

Skjønner at det er vanskelig når jeg smiler og ler utenpå, men det er bare en sånn overlevelsesstratesji jeg har. Jeg vil ikke at andre skal se at jeg er ulykkelig og trist. Også skammer jeg meg fordi jeg ikke klarer å være glad, derfor så smiler jeg. men det blir bare rart når jeg ikke føler meg glad.

Men jeg klarer bare ikke å gårte heller eller å vise hvordan jeg har det.

:sjenert::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...