AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg har de siste måneden jogget 2-4 ganger i uken - både på tredemølle og i skogen/asfalten. Ikke lengre enn 4-5 km. Men jeg opplever å få smerter i venstre ankelen med en gang jeg begynner å løpe, og det er vondt i flere dager etterpå. Lurer derfor på om Hoka skoene mine gir for lite støtte rundt anklene mine. Bytter på å løpe med Bondi og Clifton Edge. Noen her som har tips? Til både sko og øvelser..? Anonymkode: dd286...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Del Skrevet 10. mai 2021 Du har nok gått for raskt frem, og bør bytte underlag. Du bør heller løpe på mykt underlag som i skogen, og trappe opp forsiktig. Anonymkode: 39ff9...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Del Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har nok gått for raskt frem, og bør bytte underlag. Du bør heller løpe på mykt underlag som i skogen, og trappe opp forsiktig. Anonymkode: 39ff9...03d Løper mest i skogen, på flatt terreng. Er like vondt da også. Tror kanskje jeg overpronerer ganske mye, og har helt feil sko i forhold til det.. Anonymkode: dd286...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 14.36): Løper mest i skogen, på flatt terreng. Er like vondt da også. Tror kanskje jeg overpronerer ganske mye, og har helt feil sko i forhold til det.. Anonymkode: dd286...0dc Du bør nok roe ned løpetreningen til smertene er borte og så ta opp løpingen på nytt. Da jeg begynte å løpe startet jeg med en økt i uka, nå er det ca 2 måneder siden jeg begynte, løper maks 3 ganger i uka, færre om jeg løper lenge. Bruker sykkel som alternativ utholdenhetstrening. Anonymkode: 39ff9...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå