AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Del Skrevet 9. mai 2021 Hvorfor er det så innmari mange skypumer og mini tornadoer nå? Det florerer av det rundt der jeg bor, og sett det selv. Dette er rundt ved Ringerike og områdene rundt, vet ikke om flere steder. Noen forklaring? Anonymkode: afcb5...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Del Skrevet 10. mai 2021 Det har vel alltid vært minitornadoer og skypumper, nå blir de fanget på film og havner i avisa. Jeg så masse av dette også da jeg var ung for 20 år siden. Anonymkode: 0947c...4e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Del Skrevet 10. mai 2021 Kan være pga 5g master. Har du sett noen nye master som har blitt satt opp? Anonymkode: dee5b...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 11.11): Det har vel alltid vært minitornadoer og skypumper, nå blir de fanget på film og havner i avisa. Jeg så masse av dette også da jeg var ung for 20 år siden. Anonymkode: 0947c...4e0 Mobiler med kamera har vi jo hatt lenge, men aldri vært så mye snakk om det tidligere 🙄 Men godt mulig du har rett. Anonymkode: afcb5...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 13.32): Kan være pga 5g master. Har du sett noen nye master som har blitt satt opp? Anonymkode: dee5b...701 Vet ikke om du tuller eller ikke, men nei ikke sett noen nye master. Og hvordan ville isåfall det fungere? Anonymkode: afcb5...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 12. mai 2021 #6 Del Skrevet 12. mai 2021 Folk må ha vært veldig lite observante om de ikke har fått det med seg før nå. De har jo alltid vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 12. mai 2021 #7 Del Skrevet 12. mai 2021 Spesielle værforhold når du observerte. En skypumpe oppstår når luften på bakken er mild, og luften i høyden er veldig kald. Da stiger den varme luften raskt opp, og dermed oppstår det et tomrom langs bakken som må fylles. Når dette begynner å rotere skapes en skypumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Del Skrevet 12. mai 2021 Katten.2.0 skrev (35 minutter siden): Folk må ha vært veldig lite observante om de ikke har fått det med seg før nå. De har jo alltid vært der. Ja det er nå sant. Men aldri fått med meg at det er vært så utrolig mye over kortere tid, som jeg skrev over. Ts Anonymkode: afcb5...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå