Gå til innhold

katti sin dagbok :)


Gjest katti

Anbefalte innlegg

Pils og lykkepiller var en knall blanding det må jeg si! Full i går snuppis?

Glad i deg! Masse!

Lykkepiller å vodka battery var en shlager:)

:ironi:

var skikkelig gøy da helt til jeg kom hjem å erobra dassen med mitt deilige spy...hoho... :sur:

Superduper glad i deg å :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatering!!

Lenge siden jeg har vært her nå...datan er ødelagt å det er elendigheten selv!

Jeg har nå vært sykemeldt en mnd snart å jeg har hatt en kjedelig men avslappet mnd.

Lykkepillene begynner å virke nå å jeg føler meg glad å energisk...slik har jeg ikke følt meg på leeenge. :)

Har endelig fått time til psykolog å det er bra!Ser fram til å fixe på hodet mitt.

Å foresten har jeg funnet ut at jeg er FORELSKA!!!! Egentlig ikke så spennende siden jeg har vært sammen med min kjære i 1 år da! Men blir bare mer å mer glad i han å heldigvis tenker han det samme :hjerter:

Akkurat nå sitter jeg barnevakt for de gærne ungene til min kjære søster.Det er til å bli svett av :grine2:

De ramper,hopper i senga,søler vann i hele huset,lugger hverandre,å påvirker hverandre til å gjøre alt mulig som ikke er lov.Å det å høre på tante er vist en fremmedting! :ironi:

Men likavell er de tantes lille hjerteknusere!!!De er to nydelige gutter! ;)

Håper alle har det fint her på KG å ikke krangler for mye :sjarmor:

:klem:

Endret av katti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

så herlig å være forelska, særlig etter et år!! :)

godt at lykkepillene virker også, og at det ser ut som om det går litt fremover!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så godt å lese innlegget ditt Katti :) Ser ut som om det går framover ja, og fint at du har det bra :) Og å være forelska er jo skikkelig DIGG da :hjerte:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det supert :)

Har tilogmed begynt å trent på treningssenter :sjarmor:

Det er godt å ikke gå rundt å være redd hele tiden...superdupert!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei hopp alle sammen :)

NÅ har jeg ting på gang.

Skal få meg praksis plass gjennom Aetat jeg fordi jeg er for syk til å jobbe i "vanlig" jobb..

Blir gøy å få noe å gjøre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det lenge siden jeg har skrevet gitt :sjenert:

Jeg har jo forsåvidt ikke data hjemme lenger da så det er jo en god unnskyldning da... :)

I det siste så har jeg vært annen hver dag på sosialkontoret for å fixe på min framtid..høhø!! :)

Iallefall så ser det ganske lyst ut..får kanskje begynne å jobbe i januar eller så blir det rehabilitering..uansett er jeg glad for at jeg får hjelp :)

Var hos den skummle psykologmannen som ikke var så skummel likavell,å skal tilbake dit om 6 uker om jeg har flaks :)

Ellers har det ikke skjedd så mye i mitt liv annet en å ralle med min søster i hennes nye bil :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den siste tiden har vært veldig trist.

Min mor har gjort det slutt med stefaren min etter 13 år!

Det verste av alt var jo da at hun skulle egentlig reise til andre siden av norge på besøk til slektninger men dumme hun klarer jo å gjøre det slutt med stefaren min plutselig.

Jeg var hos han i går å da snakket han med mamma i telefonen på badet å da han kom ut knakk han sammen av gråt.Jeg har bodd sammen med han og mamma i mange år men har aldri sett han gråte som et barn.

Jeg fikk så vondt av å se han slik at jeg har tenkt på han å vært trist i hele natt å i dag.Han ringte meg i sted å sa at han ville at det skulle gå bra.Jeg vet at vist mamma tar han tilbake vil han gjøre ALT for henne.

Jeg føler at det er jeg som sliter mest med at det er slutt mellom dem.Jeg syns det er så grusomt!!

Jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan mamma har det.Jeg tror at hun sitter på andre siden av norge å drikker å har en "reserve".Det verste av alt er at hun ikke kan være ærlig mot stefaren min,Hun er feig!

Jeg snakker ikke med henne mer heller.Men jeg tror hun kommer til jul å pakker tingene sine.

Jeg hadde tenkt å dra å besøke faren min i jula fordi at jeg har lyst bort fra dette litt.men nå vet jeg ikke for stefaren min spurte meg om jeg og søstera mi kunne være med å feire den siste jula med han og mamma.For hans skyld.Selvfølgelig vil jeg det men hvor koselig blir det egentlig??

Jeg har så lyst å gjøre noe....men jeg vet at det ikke er mitt ansvar å ordne opp i dette mellom min stefar og mor.Men det er bare så vondt å se han slik!

Jeg synest så synd på han!

Håper det ordner seg for han!

Endret av katti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

:vinke:

Så trist å lese at du har hatt det vanskelig i det siste.

Håper det går bedre med deg nå.

:klem:

Det ordner seg sikkert etter en stund..enkelte ting er bare så hardt å svelge noen ganger.

:klem:

Endret av katti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... Dette var ikke noe koselig lesing. Håper ting går litt bedre med deg nå. Du har ikke data du heller nei.. Sliter med å få internetten til å funke hjemme, så det blir ikke så mye KG på meg heller om dagen... :(

Sender en stor :klem: til deg, og håper du har det litt bedre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da... Dette var ikke noe koselig lesing. Håper ting går litt bedre med deg nå. Du har ikke data du heller nei.. Sliter med å få internetten til å funke hjemme, så det blir ikke så mye KG på meg heller om dagen... :(

Sender en stor :klem: til deg, og håper du har det litt bedre nå :)

Tusen takk :)

Skal peøve å få en flybilett til pappa i jula jeg så jeg kommer meg bort litt..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Herregud nå er det lenge siden jeg har skrevet.Mye har skjedd å på denne tiden.Har vært en periode med bivirkninger å sykdom som nå er over :)

Jobber enda ikke men skal fløtte meg til Hammerfest jeg...trivest mye bedre der å håper på et bedre liv.

Fikk høre at stebroren til bestevenninna mi har tatt livet av seg i går.Utrolig trist!Får ikke tak i venninna mi heller.Fikk en melding hos henne bare.Krangla litt på dagen der hun sa hun ikke ville være venninna mi mer pga at jeg flytta å det skuffa henne så fælt :grine:

Håper hun ringer meg.Håper hun og familien har det bra tross omstendighetene.

R.I.P Didrik :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest katti

Nå skal jeg begynne å skrive litt hver dag i de dagene jeg er innlagt på psykiatrisk.

Jeg ble innlagt fredag 17. mars.Har vært her nå i 8 dager.

Ble innlagt pga av at jeg var så sliten av alt å følte at jeg ikke ville leve mer.

Nå har jeg vært her en uke å det går bedre med meg. Den siste uka har jeg hadt psykolog 3 ganger noe som er utrolig tungt

Skulle nesten ønske jeg kunne slippe. Når jeg sitter inne hos psykologen å prater lever jeg meg inn igjen til alt det vonde jeg prøver å glemme. Det er så grusomt å gjennoppleve alt dritten jeg måtte igjennom som barn.Har flere ganger den uka her tenkt på å skrive meg ut. Men vil ikke ha det sånn jeg hadde det når jeg kom hit.

Jeg kjenner jeg er utrolig bitter på foreldrene mine.

At de ikke kunne tenke, ikke litt engang!!

Å de har heller ikke vett til å si unnskyld. Det virker som at de ikke forstår hva de har gjort uannsett hvor mye man forteller det. Jeg blir sprø!

Det er ikke rart at angsten spiser meg opp. Det ble verre etter at jeg kom hit å måtte begynne i terapi.Føler at dagene blir ødelagt å jeg går bare rundt å er trist å skuffa. Hvor lenge skal jeg gå i terapi før det blir bedre tro??skal jeg være her lenge? blir jeg i stand til å jobbe igjen? kan jeg være så snill å slippe angsten?

Det er så mye spørsmål i hodet mitt som jeg ikke kan besvare...ikke enda iallefall.

Jeg er så utålmodig!!

Jeg er trist i dag og. føler meg skuffa, sint, redd og bekymra.

Jeg er lei av å være trist. Det er så slitsomt.

Er jeg ikke trist så er jeg hyper, da vil jeg bare finne på noe hele tiden,men ingenting er bra nok til å gjøre meg avslappa, jeg sitter bare å prater hull i hodet på folk å ler vilt å uhemma .Å det er nesten enda mere slitsomt en å være trist. Finnes det ingen mellomting?

Vil bare sove, spise, ta tablettene og sove.

Men de gir meg ikke lov. Holder meg våken helt til klokka 9 på kvelden. Aktiviserer meg. Denne uka her har jeg vært på kino og bowling. Var gøy men jeg ble utslitt etterpå å angsten tok tak i meg på kvelden igjen.

Jeg skulle ønske at jeg kunne vise følelsene mine mer. At jeg kunne klare å gråte når jeg har det tungt, at jeg kunne vise på hele meg når jeg har det bra.

Men jeg klarer ikke.

Endret av katti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest katti

Jegkom netopp inn døra nå,vi har vært i gjæra å tent bål å solt oss. Det var godt med litt frisk luft men nå kjenner jeg at jeg er sliten å vil sove.Skalspise middag klokka 4 så legger jeg meg etter det.Skal bli godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...