Gå til innhold

katti sin dagbok :)


Gjest katti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk takk:)

har et lite problem plutselig...dataskjermen er ødelagt så nå kan jeg bare skrive på jobben når jeg har tid...

håper alle har det superdupert! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det mye triste ting her..

Jeg og kjæresten min har bestemt oss for å flytte fra hverandre :forvirret:

Har vært snakk om det en stund da men har liksom håpa på at alt skulle ordne seg mellom oss men sånn ble det ikke.Jeg har hatt det i bakhodet hele tia da men har vært så vondt å tenke på så da har jeg heller gjemt det bort.

Enda verre er det når vi ser hverandre såpass mye og at vi sover i samme seng.

Er så trist. :tristbla:

Har ikke vært singel på et år så det er skummelt det å :sjenert:

Det skal bli rart å sove alene,bo alene,spise alene,komme hjem til tom leilighet,ikke få hadekos,nattakos,heikos........ :tristbla:

Er så gla i han men det fungerer bare ikke.Har væt slutt før å men ikke på denne måten..

Nå ble de mye klaging her men er godt å få tømt meg litt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... Det var trist lesing. Fikk vondt inni meg da jeg leste det du skrev... Kjærlighetssorg er VONDT!!! Håper du har noen rundt deg som kan støtte deg nå... Vondt å stenge alt inne uten å få snakket om det. Ta godt vare på deg selv! Send meg gjerne en PM om du vil... Er god lytter jeg :)

:troest::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da... Det var trist lesing. Fikk vondt inni meg da jeg leste det du skrev...  Kjærlighetssorg er VONDT!!! Håper du har noen rundt deg som kan støtte deg nå... Vondt å stenge alt inne uten å få snakket om det.  Ta godt vare på deg selv! Send meg gjerne en PM om du vil... Er god lytter jeg :)

:troest:  :klem:

Det er det som er problemet.I det året har jeg omtrent slutta å snakke om det som er vondt.Når noen spør meg om noe som plager meg har jeg tatt meg selv i å bagatellisere det eller fleipe det bort.Det er ikke bra.Jeg snakker ikke så mye med familien min om det fordi at det har vært litt fram å tilbake med meg å kjæresten min så jeg føler at de begynner å bli litt lei av at jeg ringer hjem å griner å klager.Jeg tenkte at jeg skulle flytte først å si det etter at jeg har flytta.Kanskje det er dumt men jeg vet egentlig ikke noenting nå.Er ganske forvirra egentlig.Jeg vil å vil ikke å skal å skal ikke...alt på en gang i hodet mitt. :tristbla:

Jeg tror at alt ordner sge for meg når jeg har fått flytta å kommet meg i orden igjen men det er tiden nå som er vanskelig,nå som jeg skal gå fra en jeg faktisk elsker enda. :tristbla:

Takk for omtanken,skal prøve å få snakka med ei venninne eller noe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel sånn i førsten... Man blir helt forvirra, og masse tanker på en gang! Jeg vet det er vanskelig å snakke om alt det vonde... Har det samme problemet selv, vil liksom ikke plage noen med mine ting. Men du må gjøre det som føles best for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :)

I dag har vært en fin dag.

Fikk lønn,fikk brillene jeg har bestilt og var med ei venninne å såg film å kosa oss med baylies :)

Jeg og kjæresten min har hatt en STOOOOOOR prat på mange timer i dag å det var godt :)

Håper virkelig alt kan ordne seg å det hørest ut som at han er villig til å samarbeide om at dette SKAL gå! Det er så godt! Han er så god,håper jeg ikke mister han.

Ellers så har terminalen på kabeltv å bredbånd her i byen gått til helvete hele dagen men det har helsigvis blitt fiksa nå:)

Er AVHENGIG av nett!!!

Ingen som vil snakke med meg her inne da?? :sjenert:

kjeder meg!!!!

Endret av katti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

sitter hjemme alene å kjeder meg jeg..i går va verste fyllekula på lenge :sjarmor:

Blei KANON! uffåuff!

Sambo er i oslo så jeg sitter her alene jeg.Er överhodet ikke vant til å være alene.SKUMMELT!

Jeg har funnet ut at jeg kanskje har ADHD da...hmm...

Var på burger king sammen med søstra mi å barna i dag,koselig :)

Endret av katti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!

Sitter her å er litt trist :tristbla:

Jeg forstår ikke hvorfor jeg er så redd for å være alene hjemme.Jeg tenker syke tanker å er rastløs.Kjenner ut som at kroppen skal eksplodere.På jobb klarer jeg ikke å konsentrere meg skikkelig.Føles ut som alle andre gjør ting bedre en meg å at de er mye flinkere til alt.Hver gang jeg skal snakke med Coach så får jeg litt nerver fordi jeg er redd for hva hun skal si å at jeg skal miste jobben.Egentlig så føler jeg at jeg ikke har psyke nok til å jobbe(kanskje jeg overdriver)Men jeg klarer jo ikke å konsentrere meg skikkelig :forvirret:

Jeg vil gå til legen men er litt redd for hva han kommer til å si..kanskje han ikke vil tro meg for det er typisk meg å bagatellisere ting som er vondt. :tristbla:

Jeg føler at jeg ikke klarer å snakke med familien heller.Jeg og søstra mi har jo et åpent forhold men jeg klarer ikke å prate med henne heller selv om jeg har lyst mange ganger.Vil liksom ikke plage med mitt.

Jeg har begynt å tenke på at jeg har ADHD sor jeg har omtrent alle symptom på det.Å i helga snakka jeg med en som har ADHD å han fortalte meg litt om seg selv å sykdommen å det var som å høre meg selv snakke om meg.

Mange dager lurer jeg på om jeg er gal.

Kanskje det er bare hodet mitt,kanskje jeg syter ,det er det jeg er redd for at folk skal tro for jeg klarer liksom aldri å fortelle alt til noen.

Det er vanskelig.

Jeg kan iallefall tømme meg her å det er godt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skrevet et brev til legen min som jeg skal sende i morgen.Jeg vil at hun skal lese det før jeg kommer slik at hun kan forbrede seg litt.

Jeg skal forte meg å sende det slik at jeg ikke ombestemmer meg.Er på tide å få fagfolk til å hjelpe meg.

Det skal bli godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI!Nå er jeg på vei til legen.Fikk vist et såkaldt nervesammenbrudd i natt å derfor skal det gjøres noe fort.Måtte ringe til sjefen min å hulke å si at jeg ikke kunne komme på jobb men jeg tror hun forsto.Håper iallefall det..

huff!! :tristbla:

Er nervøs jeg :rodme::kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Hvordan gikk det hos legen?? Hvis du har ADHD, kan det jo være derfor du ikke klarer å konsentere deg skikkelig på jobb..? Men får håpe legen finner ut av det :)

godt å lese at du og din kjære skal prøve igjen da :) Krysser fingrene for at dere skal klare det! :):klem:

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Legen sa at jeg har kronisk angst...skal begynne på lykkepillen noe som jeg er skeptisk til pluss noen angst tab.

Det var utrolig godt å få snakke med legen.

Føler meg lettet! :)

Jeg ble sykemeldt en mnd ++

Jeg og min kjære har det bra nå å det er supert. :)

Er utrolig glad i han! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

heisann!! skal si du har hatt mye å tenke på den siste tida!! er bra at det løser seg opp litt nå da :)

:klem:

Ja har vært en tung periode.Men nå har jeg vært tøff å kontakta lege så nå trur jeg det kan gå en vei å det er oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...