Gjest katti Skrevet 3. september 2005 #1 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Tenkte jeg skulle begynne å skrive dagbok jeg og:) Håper jeg får det til.. Håper dere som er innom har en strålende kveld iallefall Endret 3. september 2005 av katti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 4. september 2005 #2 Del Skrevet 4. september 2005 hei og hå!! :=) gratulerer med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 4. september 2005 #3 Del Skrevet 4. september 2005 takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 4. september 2005 #4 Del Skrevet 4. september 2005 Nå har jeg akkurat våkna.Trur jeg har en halsbetennelse på gang Er kjempevondt å svelge. Jeg hadde noen syke drømmer i natt.Venninna mi ble kidnappa å drept av et gammelt ektepar å venninna til mora mi blei banka av typen sin LIVLIG FANTASI Lurer på hva jeg skal gjøre i dag.Kanskje bare holde meg inne å bli frisk.Har netopp begynt å jobba som telefon selger hos telenor så jeg føler ikke for en halsbetennelse nå. Skal gå å koke meg te jeg og rulle meg inn i det deilige ullpleddet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 4. september 2005 #5 Del Skrevet 4. september 2005 Savner samboeren min jeg. Han jobber så jævla mye Han går på jobb klokka 1 å kommer hjem klokka halv 12 på kvelden.Han jobber i en resturang. Han er permitert fra den vanlige jobben sin som er basearbeider å jobber derfor svart nå. Når han kommer hjem er han stakkars så sliten at han vil bare at vi skal gå å legge oss. Dagene er helt lik for han stakkars. Gleder meg til han får den vanlige jobben sin tilbake! Da skal vi kooose oss masse :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Mina- Skrevet 4. september 2005 #6 Del Skrevet 4. september 2005 Gratulerer med dagboken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 4. september 2005 #7 Del Skrevet 4. september 2005 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #8 Del Skrevet 4. september 2005 Gratulerer med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 4. september 2005 #9 Del Skrevet 4. september 2005 Nå har jeg netopp sett slankekrigen.Arti program:) Flere som har sett det? Litt gøy at de lager et sånn program for overvektige folk. Ellers så har jeg sittet her hele dagen med hals betennelsen min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 4. september 2005 #10 Del Skrevet 4. september 2005 Gratulerer med dagbok ← takk takk:) skal prøve å få ned litt av det jeg har i det lille hodet mitt etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 4. september 2005 #11 Del Skrevet 4. september 2005 Nå har endelig kjæresten min kommet hjem Åså står den fine mannen der å lager cheesburger til meg.Er han ikke søt? ikke jeg som har gidda det etter 12 timer på en resturang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 5. september 2005 #12 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) ny dag nye muligheter:) våkna opp med sinnsykt vondt i halsen så nå sitter jeg her å slurper t for harde livet.Skal ta min første telefonsamtale i dag som også er litt skummelt:( Håper jeg ikke driter på draget Endret 5. september 2005 av katti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 5. september 2005 #13 Del Skrevet 5. september 2005 Endelig ferdig på jobb:) har lært litt om konkurentene til telenorog hva vii skal si når vi ringer.. I morgen skal jeg ta den første telefonsamtalen..trudde det var i dag jeg så da har jeg grudd meg til ingenting en hel dag...hehe... syns det er litt spennende med telefonsalg jeg:) firmafest den 11.oktober blir iallefall gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 6. september 2005 #14 Del Skrevet 6. september 2005 ahhh.. en dag til over å jeg har fått gjort noe utav den dagen å tok mine første samtalenen mine i dag..fikk ingen ja:( fikk nesten netto på en men da raste linja sammen... Men det er godt å komme seg i jobb igjen å føle at man får brukt seg selv mer..det er godt!Kjæresten min kom hjem idag med nyklipt hår,han var så fiiiiin da ble det mye mohahahhahahaha! håper alle her inne har hatt en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvelregn Skrevet 6. september 2005 #15 Del Skrevet 6. september 2005 Gratulerer med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 7. september 2005 #16 Del Skrevet 7. september 2005 hehehe, må dere ikke ødelegge senga helt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 7. september 2005 #17 Del Skrevet 7. september 2005 hehehe, må dere ikke ødelegge senga helt da ← hehe...neida har rammemadrass blir ikke så fort ødelagt den... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2005 #18 Del Skrevet 8. september 2005 Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 8. september 2005 #19 Del Skrevet 8. september 2005 tusen takk for hilsen:) sitter hjemme å koser meg nå..har spist pasta med fløtesaus netopp..kjempenamma fikk 4 salg i dag da på jobb...vanskelig jobb,,håper bare jeg mestrer den så jeg slipper å få fyken..trenger så sårt penger. gleder meg til helga..skal drikke meg full Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 10. september 2005 #20 Del Skrevet 10. september 2005 hej hej! nå sitter jeg her mutters alene å drikker øl.. kjedelig skulle egentlig ha me søstern ut men hun fikk ikke barnevakt stakkar... Sitter å venter på at sambo skal komme hjem å holde meg med selskap så skal vi på Christian bar..Har en 12ing i kjøleskapet så kommer til å bli go å full til han kommer hjem klokka 24. jau jau! er det noen flere som sitter å tar seg en pinne da? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå