Zenobia Skrevet 9. mai 2021 #21 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg synes Cosmo er verdens kuleste fornavn! Til en voksen mann. Men kanskje best som mellomnavn i oppveksten? Hadde jeg vært mann, skulle jeg BYTTET til å hete Cosmo, hvis jeg ikke het det fra før. Men så er jeg opphengt i science fiction også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #22 Del Skrevet 9. mai 2021 Zenobia skrev (1 minutt siden): Jeg synes Cosmo er verdens kuleste fornavn! Til en voksen mann. Men kanskje best som mellomnavn i oppveksten? Hadde jeg vært mann, skulle jeg BYTTET til å hete Cosmo, hvis jeg ikke het det fra før. Men så er jeg opphengt i science fiction også. Verdens kuleste navn om man er fysiker for å si det sånn Anonymkode: 97515...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #23 Del Skrevet 9. mai 2021 hlidskjalf skrev (1 time siden): Joda det er ikke så mange andre som har det navnet. Sannsynligvis ingen. Men hva er galt med Geir, Lars og Per? Er det ikke bedre å ha et navn andre har også så man kan slippe å føle man skiller seg ut? I dag skal jo absolutt alle være special snowflakes. På bekostning av barnets beste. Geir, Lars og Per er gyselige navn. Cosmo er 1 million ganger finere. De fleste navn er penere enn de gubbenavnene du ramser opp her. Anonymkode: 71a72...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 10. mai 2021 #24 Del Skrevet 10. mai 2021 Forbinder det mest med hundenavn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #25 Del Skrevet 10. mai 2021 Tanuki skrev (2 timer siden): Forbinder det mest med hundenavn. Jeg og, kjenner to hunder som heter Cosmo. Men hver sin smak I guess Anonymkode: 59c68...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. mai 2021 #26 Del Skrevet 10. mai 2021 Cosmo Kramer. Kuleste rollefiguren i Seinfeld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #27 Del Skrevet 10. mai 2021 On 5/9/2021 at 7:12 PM, Beltedyr said: Reaksjonen til Jerry og Elaine ca. hva jeg tenker om navnet. Så gråter jeg litt i medlidenhet for det ufødte barnet. Anonymkode: bc6b3...27e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå