spirå12 Skrevet 11. januar #841 Del Skrevet 11. januar Sjela skrev (På 8.1.2025 den 22.31): Utrolig viktig å ha gode støttespillere og som aldri gir en opp i slike situasjoner. Det virker som hun har en stor heiagjeng rundt seg som bistår og hjelper henne. Håper hun fortsetter å tro på seg selv og støttespillerne sine denne gangen. Jeg heier på Maren 😊 Jeg også 👏 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #842 Del Skrevet 14. januar Jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 17. januar #843 Del Skrevet 17. januar Noe nytt i saken ? Koselig å se henne på some igjen, uten skaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. januar #844 Del Skrevet 20. januar Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 20. januar #845 Del Skrevet 20. januar Sjela skrev (På 8.1.2025 den 22.31): Utrolig viktig å ha gode støttespillere og som aldri gir en opp i slike situasjoner. Det virker som hun har en stor heiagjeng rundt seg som bistår og hjelper henne. Håper hun fortsetter å tro på seg selv og støttespillerne sine denne gangen. Jeg heier på Maren 😊 Enig! Håper hun en gang for alle får fred og frihet for seg selv og barna. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrineline Skrevet 21. januar #846 Del Skrevet 21. januar heier også på henne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spain Skrevet 22. januar #847 Del Skrevet 22. januar MzMe skrev (9 timer siden): Håper hun ALDRI går tilbake til han.. Nå stråler hun virkelig igjen 🩷 Hun stråler vel ikke akkurat,men hun er tilbake som ung moderne kvinne 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 22. januar #848 Del Skrevet 22. januar Tråden er ryddet for spekulasjoner og stenges inntil videre etter rydding av samme regelbrudd gjentatte ganger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. januar #849 Del Skrevet 27. januar Tråden er ryddet for spekulasjon og stenges igjen. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg