spirå12 Skrevet 11. januar #841 Del Skrevet 11. januar Sjela skrev (På 8.1.2025 den 22.31): Utrolig viktig å ha gode støttespillere og som aldri gir en opp i slike situasjoner. Det virker som hun har en stor heiagjeng rundt seg som bistår og hjelper henne. Håper hun fortsetter å tro på seg selv og støttespillerne sine denne gangen. Jeg heier på Maren 😊 Jeg også 👏 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #842 Del Skrevet 14. januar Jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 17. januar #843 Del Skrevet 17. januar Noe nytt i saken ? Koselig å se henne på some igjen, uten skaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl 18:57 #844 Del Skrevet mandag kl 18:57 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet mandag kl 19:22 #845 Del Skrevet mandag kl 19:22 Sjela skrev (På 8.1.2025 den 22.31): Utrolig viktig å ha gode støttespillere og som aldri gir en opp i slike situasjoner. Det virker som hun har en stor heiagjeng rundt seg som bistår og hjelper henne. Håper hun fortsetter å tro på seg selv og støttespillerne sine denne gangen. Jeg heier på Maren 😊 Enig! Håper hun en gang for alle får fred og frihet for seg selv og barna. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrineline Skrevet tirsdag kl 16:11 #846 Del Skrevet tirsdag kl 16:11 heier også på henne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spain Skrevet onsdag kl 16:35 #847 Del Skrevet onsdag kl 16:35 MzMe skrev (9 timer siden): Håper hun ALDRI går tilbake til han.. Nå stråler hun virkelig igjen 🩷 Hun stråler vel ikke akkurat,men hun er tilbake som ung moderne kvinne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl 18:55 #848 Del Skrevet onsdag kl 18:55 Tråden er ryddet for spekulasjoner og stenges inntil videre etter rydding av samme regelbrudd gjentatte ganger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg