Cyndaquil Skrevet 4. januar 2022 #661 Del Skrevet 4. januar 2022 Iia skrev (4 timer siden): Er det noen som vet hvordan det går med Maren? Jeg har ikke gitt opp å følge henne . Veldig stille fra henne. 2-3 ganger siden innvendingen har hun delt noe. Fine bakverket til lørdagskveld med det kristne miljøet . Hun har også delt video der de eldste barna er med på skolen der borte sin bliMe dans/sang. Det at barna får lov å danse og utfolde seg (også utfra det Maren delte før hun flytta. Barna lekte og utforska på gården of fikk være barn) får meg til å håpe og tro at Andreas nødvendigvis ikke er en dårlig pappa selvom kjønnsrollene er gammeldagse . Om legger aldri bilde av seg selv så om hun holder på ned lavkarbo eller Hvordan hub he det aner jeg ikke @Whitesnake69 du har de som venn. Vet du noe ? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spain Skrevet 6. januar 2022 #662 Del Skrevet 6. januar 2022 neon_sun skrev (På 4.1.2022 den 16.29): Hun har iallefall tatt tilbake etternavnet til Andreas nå. Og Andreas Nørstrud står fortsatt som singel på sin Fb-profil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 6. januar 2022 #663 Del Skrevet 6. januar 2022 Spain skrev (Akkurat nå): Og Andreas Nørstrud står fortsatt som singel på sin Fb-profil At man står som singel på fb viser da ikke sivil status nødvendigvis. Kanskje han ikke bryr seg så mye om SOME 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. januar 2022 #664 Del Skrevet 7. januar 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. januar 2022 #665 Del Skrevet 15. januar 2022 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Dersom man har spørsmål til moderering kan man sende en PM til meg eller lage tråd på RIs og Ros Rampelyset Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 16. januar 2022 #666 Del Skrevet 16. januar 2022 Alt med dette er så tragisk 😪 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi94 Skrevet 31. januar 2022 #667 Del Skrevet 31. januar 2022 Isild skrev (På 30.10.2021 den 11.43): Jeg syns ikke denne sammenligningen er helt relevant (annet enn at de utseendemessig faktisk er litt like på disse bildene) M ble helt frivillig sammen med A, og hun gikk helt frivillig tilbake til han. I motsetning til det dystopiske "Gilead" så har man heldigvis rettigheter som kvinne her i landet - og man får hjelp hvis man vil vil bryte ut av et destruktivt forhold. Ho var 16 når ho møtte han å ble brå manipulert av en halvkjendis, med masse selvtillit, oset mann av han, sterk tro osv. Ja hun viste heeelt klart ka ho gikk til NOT. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 31. januar 2022 #668 Del Skrevet 31. januar 2022 Før delte hun livet sitt. Litt av barna, oppskrifter , tanker om dagen osv. bilder av seg selv. Nå er det eneste hun gjør er å skrive en reklame for økoland innimellom . Kun reklame hun deler. Ikke en oppdatering om seg selv, ikke hva hun gjør i dag osv. Eneste nytte hun ser i alle sine følgene nå er som inntektskilde om noen kjøper noe fader hun har spons. Trist 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 7. mai 2022 #669 Del Skrevet 7. mai 2022 Hun har plutselig blitt veldig aktiv på IG igjen. Kun mat men. Likevel 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 7. mai 2022 #670 Del Skrevet 7. mai 2022 Hottentått skrev (59 minutter siden): Hun har plutselig blitt veldig aktiv på IG igjen. Kun mat men. Likevel 🤷♀️ Det er ikke som før. Aldri noe om henne eller ungene. Men søkte henne opp på race og så hun hadde vært i syden med barna. Så håper hun er lykkelig . Hadde A vært så ille som mange Selfors seg hadde hun vel aldri fått dratt til syden 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 7. mai 2022 #671 Del Skrevet 7. mai 2022 Cyndaquil skrev (3 minutter siden): Det er ikke som før. Aldri noe om henne eller ungene. Men søkte henne opp på race og så hun hadde vært i syden med barna. Så håper hun er lykkelig . Hadde A vært så ille som mange Selfors seg hadde hun vel aldri fått dratt til syden Vi får se… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 8. mai 2022 #672 Del Skrevet 8. mai 2022 Cyndaquil skrev (8 timer siden): Det er ikke som før. Aldri noe om henne eller ungene. Men søkte henne opp på race og så hun hadde vært i syden med barna. Så håper hun er lykkelig . Hadde A vært så ille som mange Selfors seg hadde hun vel aldri fått dratt til syden Nei det er kun mat som jeg skrev. Åh så bra! Det håper virkelig jeg også. Og bare det at hun nå får lov til å tjene egne penger er jo flott☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 9. mai 2022 #673 Del Skrevet 9. mai 2022 Hottentått skrev (På 8.5.2022 den 6.52): Nei det er kun mat som jeg skrev. Åh så bra! Det håper virkelig jeg også. Og bare det at hun nå får lov til å tjene egne penger er jo flott☺️ Eller som vi andre kaller det; en selvfølge. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. mai 2022 #674 Del Skrevet 9. mai 2022 Jeg begynner å stille spørsmålstegn ved sannheten om alt Maren uttalte etter at hun dro fra han, om Andreas og hans behandling av henne. Var det bare bitterhet og sympatisanking? Hun fikk jo utrolig mye økonomisk støtte fra folk da hun dro fra han pga folk syntes synd i henne. Var hun lei livet som hjemmeværende? Alt vi fikk høre kom fra henne, han satt stille i båten og gikk ikke til motangrep eller forsvarte seg. Han lot henne rase fra seg. Søsteren til Maren var vel inne i tråden her og bekreftet at Maren og barna hadde det bra etter at de flyttet tilbake til Andreas, og at familien hadde god kontakt med Maren og barna. En despot hadde aldri latt kone og døtre dra uten han til Spania på ferie. På bildene Maren har lagt ut av barna, likedan tidligere filmer, så ser barna lykkelige og trygge ut. Barn som vokser opp i et hardt regime med en far som mishandler mor fremstår ikke harmoniske utad. Ja, de lever sikkert gammeldags der hun har hovedansvar for hus og hjem, men hun valgte å leve sånn selv da hun valgte å dra tilbake. Hun valgte også å la seg døpe etter at hun dro tilbake. Da Andreas ble kjent under Farmen så la han seg til et bilde som kristen fanatiker, og jeg tror at senere mediaartikler om han og etterhvert Maren spilte på det. De går garantert ikke kledd i ulvepels, striesekk-klær og skaut til hverdags. Klærne Maren hadde på seg i de videoene etter at hun gikk tilbake til han var helt vanlige klær fra Zara. Greit nok at det var skjørt og ikke bukser, men det er mange som velger kjoler og skjørt. Den forklaringstalen til Maren etter at hun flyttet tilbake der hun sa at Satan hadde tatt bolig i henne og fått henne til å handle som hun gjorde tror oppriktig hun og mannen hadde kommet frem til i fellesskap. Strengt kristne menigheter skylder uønskete handlinger og oppførsel på satan, og ikke noe de valgte selv. Da blir det enklere å tilgi og forklare. Det var ikke deres feil, det var satan. Alle fristelser her i livet et det satan som står bak. Ikke menneskets frie vilje. (jeg kjenner enkelte i ei menighet som er så strengt kristne og har så sterk tro på satans handlinger at de feks nekter barna Harry Potter, Mandala-tegning er inngangsport til satan, de velger ut venner til barna, yoga og meditasjon er heller ikke bra, musikk blir nøye selektert ut osv osv….. og trår man feil og får feks følelser for noen andre så er det satan som har fått innpass) 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 9. mai 2022 #675 Del Skrevet 9. mai 2022 Har Andreas byttet etternavn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 9. mai 2022 #676 Del Skrevet 9. mai 2022 BobbySocks skrev (8 timer siden): Eller som vi andre kaller det; en selvfølge. For oss er det en selvfølge ja. Men for henne er det jo absolutt ingen selvfølge og det vet vi jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 10. mai 2022 #677 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) skruf skrev (På 9.5.2022 den 10.48): Jeg begynner å stille spørsmålstegn ved sannheten om alt Maren uttalte etter at hun dro fra han, om Andreas og hans behandling av henne. Var det bare bitterhet og sympatisanking? Hun fikk jo utrolig mye økonomisk støtte fra folk da hun dro fra han pga folk syntes synd i henne. Var hun lei livet som hjemmeværende? Alt vi fikk høre kom fra henne, han satt stille i båten og gikk ikke til motangrep eller forsvarte seg. Han lot henne rase fra seg. Søsteren til Maren var vel inne i tråden her og bekreftet at Maren og barna hadde det bra etter at de flyttet tilbake til Andreas, og at familien hadde god kontakt med Maren og barna. En despot hadde aldri latt kone og døtre dra uten han til Spania på ferie. På bildene Maren har lagt ut av barna, likedan tidligere filmer, så ser barna lykkelige og trygge ut. Barn som vokser opp i et hardt regime med en far som mishandler mor fremstår ikke harmoniske utad. Ja, de lever sikkert gammeldags der hun har hovedansvar for hus og hjem, men hun valgte å leve sånn selv da hun valgte å dra tilbake. Hun valgte også å la seg døpe etter at hun dro tilbake. Da Andreas ble kjent under Farmen så la han seg til et bilde som kristen fanatiker, og jeg tror at senere mediaartikler om han og etterhvert Maren spilte på det. De går garantert ikke kledd i ulvepels, striesekk-klær og skaut til hverdags. Klærne Maren hadde på seg i de videoene etter at hun gikk tilbake til han var helt vanlige klær fra Zara. Greit nok at det var skjørt og ikke bukser, men det er mange som velger kjoler og skjørt. Den forklaringstalen til Maren etter at hun flyttet tilbake der hun sa at Satan hadde tatt bolig i henne og fått henne til å handle som hun gjorde tror oppriktig hun og mannen hadde kommet frem til i fellesskap. Strengt kristne menigheter skylder uønskete handlinger og oppførsel på satan, og ikke noe de valgte selv. Da blir det enklere å tilgi og forklare. Det var ikke deres feil, det var satan. Alle fristelser her i livet et det satan som står bak. Ikke menneskets frie vilje. (jeg kjenner enkelte i ei menighet som er så strengt kristne og har så sterk tro på satans handlinger at de feks nekter barna Harry Potter, Mandala-tegning er inngangsport til satan, de velger ut venner til barna, yoga og meditasjon er heller ikke bra, musikk blir nøye selektert ut osv osv….. og trår man feil og får feks følelser for noen andre så er det satan som har fått innpass) Ryddet for persondebatt. Sol, admin. jeg tror også at etter bruddet med Andreas og at de ble samme igjen, tror jeg Maren fikk lov å bestemme litt mer selv til en viss grad. Selvom A er veldig kristen betyr det ikke at hab ikke kan endre seg, angre, eller lirke litt på rigide regler og meninger jeg håper og tror hele familien har det bra slik det er. Mange kan jo undre hvorfor Maren ville tilbake til et «gammeldags liv». Men man knytter seg til det man er vant med. Hun har tatt den rollen siden 17 års alderen. De har vokst med henne tror jeg, og blitt en del av henne. Er jo mange goder. Få masse tid med barna sine, slippe sjonglere jobb og barn, lage masse fint spennende på kjøkkenet og nytt masse fin frisk luft og dyr maren om du leser dette, håper du er glad og lykkelig . Endret 10. mai 2022 av Sol Rampelyset 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. mai 2022 #678 Del Skrevet 10. mai 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 13. mai 2022 #679 Del Skrevet 13. mai 2022 I Instagram storyen sin skriver hun i dag om at vekttap ble en bestettlese og at hun både sulta seg og kunne gå dager uten mat selv etter hun ble tynn. Stakkars Maren , jeg forsto at ikke hub var så lykkelig som hun påsto når hun i september-ish i fjor skulle fettsuge det som bare var litt hud i mine øyne. Helt vanlig normalvektig fett. Hun skriver at hun nå har et sunnere forhold til mat og ikke sulter set mer, men fortsatt spiser lavkarbo 😊 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 3. juni 2022 #680 Del Skrevet 3. juni 2022 Tror hun har det veldig fint, ser da slik ut på IG. Skjønner ikke at det er så mystisk at hun gikk tilbake, frister det noen her å ha ansvar for 5 jenter alene? ikke det nei.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå